Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Private Message...

2010.03.06. 16:14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nehezén túl vagyunk...:)

"Mit tudnál neki ebben a pillanatban mondani?
kívánsz boldogságot, szeretetet lelni?
oly sok mindent szeretnél mondani,
de szavakra nem tudsz találni,
hisz tudod, ezekkel el kellene búcsúzni.

Látsz arcáról egy könnycseppet lehullni,
ebből is látni,
ő sem akar elhagyni.
Ha nem is fogjátok egymást soha többé látni,
szívetekben minden emlék egy barátra fog emlékeztetni. "

 

Ui: Ki tudja, hogy csak az alkohol mondatta  -e veled az üzenetet vagy, valóban ezt gondolod...:)? Hisz nálunk nem lehet tudni a pia mit vált ki!:)

Egy megragadt...beismertem a rosszat, de nem én vagyok az oka...annak, hogy most hova mehetsz vagy hova nem...Ez már tényleg nem az én saram!:)

Sőt! A kettőnk dolgát nézve mindent, és mindenkit kizárva azért, hogy ez lett a vége azért mindketten egyformán felelősek vagyunk! Szerettük egymást... tudod olyan ez, mint egy hosszú házasság. Ennyi év után, ott is néha utálják egymást és besokalnak!

Hegyek- Völgyek!

Nem magyarázkodom! ...én annyiszor kértelek, hogy üljünk le és beszéljük át, mert éreztem, hogy nagy gáz van és baj lesz, de te nem hallottad meg! Pedig lehet, egy hosszú őszinte beszélgetés után nem fordulok ki. Mindegy! Az üzeneted nem süket fülekre talált...:) Az érzéseid pedig nem plátóiak!

Azért üzentem csak, mert te is üzentél csak!:)

Az üzenet mindkettőnkre vonatkozott!!:) A fotó is...nem csak rám, rád is!Ingibú fiam!

Szerző: judynero

2 komment

Címkék: private message

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr881814049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.08. 09:05:25

Igaz, nem nekem szól a fenti szép üzenet, de itt nem keveredik el talán ez a pár sor...

Nőnap alkalmából legyen meg a boldogságod és teljen örömben, szépségben és vidámságban a mai napod és (hogy a kényeztetés se maradjon ma el) sok-sok huncutságot, szenvedélyt és vad romantikát kívánok Neked! :-*********

judynero 2010.03.08. 21:00:56

@mykee: Akinek szólt már tudja, hogy neki szól...szerencsére!!!!:)
A nőnapi üzit köszike!!!
süti beállítások módosítása