Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011.08.20 15.óra 30. perc

2011.08.22. 23:05

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerintem mást nem is kell mondanom...csak azt, hogy ez így van rendjén!

Egyszer mindenki megtalálja azt aki mellett a helye van. Addig viszont sok leckét ad számunkra az élet...mindent meg kell tanulni, hogy aztán megérdemeljük egymást. Hiszen az élet nem minden nap fenékig tejföl. Az egymás iránti tisztelet, kölcsönös odafigyelés aztán meghozza gyümölcsét.

Rengeteg küzdelem. Millió könnycsepp...de ezen a napon a boldogságtól peregnek a könnyek...és nem csak a te szemedből...mindenkiéből aki a családodban végig járta veletek a hosszú, és nehéz utat az oltárig...

Az élet rövid! De én hiszem, hogy a hátralévő kicsi időt szeretetben éljük majd.

Mindenkinek a világon, ismerőseimnek és ismeretleneknek azt kívánom találjátok meg egymást ti is!

Tudom el vagyok veszve...sok ismerősöm régóta nem hall rólam, nem szerepelek a médiában, nem csinálom a botrányokat...

De itt vagyok!

A betegségem miatt szükségem volt a magányra, és a nyugalomra... Megtaláltam magam, és a helyem a világban... a kispárnám is a legjobb helyen kapott helyet, ott ahol az Ő kispárnája van! Tudom akik szeretnek azok most nagyon boldogok...és mi is! 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr33172188

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mass ProFlex Review 2019.04.11. 17:48:45

Nyolcféle kiadásban jelenik meg a Pókember - Irány a Pókverzum - Marvel Magyarország

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZoRRaW 2011.08.23. 11:01:02

Sok boldogságot és erős kitartást egymás mellett a nehezebb időszakokban is! Lehet posztolni rendes fényképet is az eseményről :-)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2011.08.29. 12:08:44

Éljen, éljen, éljen!!!!!
Sok boldogságot, szépet és szeretet kívánok Nektek!

Legyetek mindig boldogok egymással és tartson ez mindörökké! Az öröm könnyeit pedig szárítsa fel a közös kispárnátok!

Nagyon örülök és mondhatom azt, hogy végre! :-)
Gyurival együtt én is kíváncsi vagyok a képekre, hogy mennyire ragyogtál mellette!

Ginaaa 2011.08.29. 12:43:22

Hááát kell egy kis idő amíg megtalálod a másik feled...
Neked összejött! Gratula!!!!!! :-)
Sok- sok boldogságot!
Már végre...

Dani.Tóth 2012.01.05. 01:52:59

Judy teljesen egyetértek veled: egyszer, előbb-utóbb mindenki megtalálja a másik felét, akivel a hátralévő évelet le szeretné élni. Örülök, hogy te megtaláltad és boldog vagy!

Én már rengeteg leckét kaptam, úgyhogy most már nekem is kijárna.:S :)
süti beállítások módosítása