Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ismét kórházban.

2010.02.27. 17:31

Sajnos a bambergi kiállítás utolsó napján ismét kórházba kerültem.

Semmire nem emlékszem… egy kórházban tértem magamhoz, és mindenféle csövek lógtak ki belőlem.
 
Az én hibám!
 
Úgy gondoltam elég a gyógyszerekből, és direkt nem vettem be. Gyógyszerek nélkül szerettem volna létezni...
 
Három napig bírtam, aztán a szervezetem bemondta az unalmast.
 
"Abba show" kosztümben kerültem a kórházba, és amikor kitoltak a folyósora, az arany-fehér színű korhű jelmezben,  magastalpú cipőben és fejpánttal a fejemen, három apáca meredt rám… Nem bírták röhögés nélkül. Kínomban én is röhögtem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Megint megúsztam egy nagy rohamot.
 
Rájöttem az orvos nem véletlen, írja fel az orvosságot. 
  
Azt hittem menni fog gyógyszerek nélkül…
 
Kezdem magam tényleg Marilyn Monroe-nak érezni! Már csak egy miniszter hiányzik.
A gyógyszerek, alkohol, partik, csalódások megvannak. Ahogyan az Ő életében is.  szeretném úgy végezni, ahogy Ő. Pedig a múlt hétvégén közel álltam hozzá.
Nem szabad inni! Gyógyszereket kell szedni!
Megjavulok!
 
 
Jó kislány vagyok...leszek!
Azért még gondolkozom...egyszer élünk!
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr721795193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pryde 2010.02.27. 19:30:12

Szio ne hagyd el magad rengeteg minden van ami jó, gyógyszert meg tessék szedni azért írja az orvos.

2010.02.27. 19:33:16

Hála az égnek, hogy valamennyire rendben vagy! A betegséggel nem lehet viccelni, be kell szedni a bogyókat, mivel nem poénból írja fel a doki.
A szervezet olyan pontosan jelez, mint egy műszer. Nekem is vissza kellett vennem a nagy piálásokból, hogy ha nem akarok a Fejér Megyei Szent György Kórház állandó lakója lenni. Meg hát nem vagyok már 20 éves (sajnos).
Örülök, hogy megvagy, Judy, inni azért szabad, csak mértékkel és a gyógyszerekre oda kell figyelni! Nagy puszi neked, drága! :)

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.27. 22:27:04

Hallod csajszi ! Vigyázz magadra nagyon,ha bármi történik veled,akkor én nem tudom,hogy mit csinálok.....meg ha bármi történik veled,akkor szerte foszlanak a veled kapcsolatos álmaim :(

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.27. 23:36:20

Megharaplak te nagyon NŐ!
Először is mit mondott az orvos nemrég? Hogy ha ilyen jól javulsz, akkor nem kell egy életen át szedni a gyógyszert, hanem hamarosan elhagyhatod! De a hamarosan az nem egyenlő az azonnallal!!!! Grrrrrrrrr!!!!!
Ha egyszer meggyógyulhatsz, akkor nehogymár ne tedd meg! El ne szúrd te lány! És igen: gyógyszerre ne igyál, majd ha letetted, akkor ihatsz! Mindennek megvan az ideje, most az, hogy gyógyulj. És igenis, látod, hogy még ha szeded is, attól még lehetsz boldog! Nem a gyógyszertől leszel boldog, hanem attól leszel hamarabb gyógyult, mert boldog vagy! Ez segít neked a leküzdésben, de ehhez a gyógyszer is kell, amíg mondják. Csak nem örökre, hanem kis ideig. Szóval kérlek drágám, ne légy butus és ne szúrd el a jól induló életed ilyenekkel jó? :-*****

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.28. 00:21:03

@mykee: Igy van,én is csak ezt tudom mondani Judybéjb :)

lkat 2010.03.01. 06:49:48

Majd az orvos megmondja neked, hogy mikor hagyhatod abba, ezért van neki orvosi diplomája és nem neked. Lehet, hogy jobban érezted magad, de az a gyógyszereknek volt köszönhető, úgyhogy tessék rendesen beszedni. Rendbe fogsz biztos jönni, de csak úgy, ha betartod amit a dokik mondanak. Van aki egész életében gyógyszereket szed és se több se kevesebb ezáltal. Úgyhogy tessék folytatni a gyógyszerek szedését és meglátod nemsokára tényleg elhagyhatod őket!!!

tolaa (törölt) 2010.03.02. 14:03:20

Tudom milyen rossz, ha valaki gyógyszert szed, de muszály, mert ha egyszer felírták, akkor be kell szedni..
Az orvos mondja meg a tutit, ezt tartsd be, mert nehogy valami baj legyen! Nagyon vigyázz magadra!!!!!!!

judynero 2010.03.03. 16:29:16

@pryde: Sajnos rájöttem....:(

judynero 2010.03.03. 16:29:51

@Selkath: Te miért voltál abban a kórházban?

judynero 2010.03.03. 16:30:27

@Dyrtyho: Igérem nem fogsz többé csalódni!!! sorry...:(

judynero 2010.03.03. 16:32:32

@lkat: Remélem igazad lesz...mert én már most halálosan unom!

judynero 2010.03.03. 16:33:14

@tolaa: Betartom! Első az egészség...:)

kilencjukú híd(balement asszony) 2010.03.03. 16:59:22

Judy, miért van ez a betegség? Félsz valamitől tudatalatt? Pszichoanalízis mit mondott?

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.03. 19:59:07

@judynero: Bocsánat, hogy apáskodom, de valahogy kijön belőlem ilyenkor. :-******

judynero 2010.03.07. 19:34:35

@Dezsőfi: Pánik és depresszió...a pánik legsúlyosabb formája egy erős depivel kevereve. Mellesleg úgy néz ki az epilepszia egyik fajtáját is magaménak tudhatom...:(
Miért van? A feldolgozatlan traumáktól, fizikai és lelki együtt:(

tolaa (törölt) 2010.03.08. 03:10:18

@judynero: Én is sokáig depressziós voltam, és elég sokáig Xanaxot kellett szednem...:((
süti beállítások módosítása