Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Újra itthon!

2010.05.31. 21:40

Görögország fantasztikus volt.

Athéntól nem messze Loutrakin voltam. Nagy meglepetésben volt részem, hiszen a reptéren egy rég nem látott barátnőm várt engem. Évek óta nem találkoztunk csak azt tudtam, hogy Görögországban él...kellemes meglepetés volt!

A város tele volt a fotóimmal. Még egy személyi testőrt is kaptam, aki végig a mellettem lévő hotel szobában lakott, és arra figyelt nehogy valami baj történjen. De hát, rossz pénz nem vész el.:)

A klub gyönyörű volt, és az emberek is nagyon kedvesek, udvariasak voltak velem. Alig várom, hogy újra vissza menjek! Szuper volt! Mindenben a kedvemet keresték és a műsorokat is nagyon élvezték! Bárcsak mindenhol ilyen lenne!

Hazafelé egy gépen utaztam Nánási Palival, segített a kézi táskámat felrakni a polcra, mert nem bírtam el, és majdnem a fejemre esett.:) Ő fotózott régen engem a Playboy naptárba, és a CKM magazinnak is!

Itthon az eső fogadott, de ez nem vette el a kedvem!

Ma a www.velvet.hu- n, ismét kaptam egy kisebb cikket a gumicukorban! Az ominózus újságíró kivételesen, segített egy kicsit helyre rakni azt, amit a Bors tönkretett! De ettől még nem ájultam el, és a véleményem továbbra is változatlan. Sok dolog esik rosszul.

Ha minden igaz akkor a www.celebgyar.hu -n hamarosan megláthatjátok a kendőzetlen véleményem az egész hazugságról! A menedzsrem felvette a kapcsolatot az ügyvéddel aki azt mondta, hogy kezdjük el a dolgot...!

A www.judyneromenedzsment.blog.hu -n is érdekes dolgokat fogtok találni!

A www.harmonet.hu -n pedig a második cikkem is megjelent, mint tanácsadó! Lehet csemegézni!!!

Hétvégén Wienerneustadtba lesz az erotikakiállítás, közel van nagyon hozzánk! :) Csütörtök, péntek, szombat! Gyertek ha tudtok!

Szeretnék szexelni! :) Jajjj!

 

  A www.storyonlie.hu -t is ajánlanám, egy korrekt oldal, ők mindig igazat írnak rólam!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr482046123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tuskó (törölt) 2010.05.31. 22:12:33

végre itthon a banya! :o)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.05.31. 22:52:03

Újra itt, végre! :-)))
No, a Velvet máris rákapott a blogodra, mondtam én. :-))) Írsz valamit és lesből máris! :-)))
A menedzsment oldala nem jön be. Törölték vagy még el sem készült?
A görög út meg fő, hogy csodás volt. Itthon eső esővel a divat, na jó, hétvégén volt napsütés is. :-)
Erotika kiállításra sajna nem tudok menni, inkább majd valamelyik hazaira, bár... Hát amiket láttam, nem tudom mennyire nívósak, a machomedia sok kemény fórumozója nem dicsérte az egekbe. Pedig gondoltam kimegyek én is, vagy nézelődni vagy könyvezni. De ahova most mész csak jobb lesz... esetleg....
A celebgyáron meg megnézlek, ha hajlandóak beüzemelni. :-)

7roller2 (törölt) 2010.06.01. 11:24:06

magyarul ki volt nya... a popsid!!! :) ui: én is szeretnék!!! :)

dondody 2010.06.01. 12:37:23

Szia!

Ne is törődj vele, hogy egy kielégületlen, szexhez nemértő, irigy és féltékeny szüfrazsett mit írogat...
Tetszik, hogy megvédesz... de azért féltelek ám... mert azért valljuk be lehet, hogy havasból szívogatta magába az újságírócsaj a médiatudományt a suliban (mert valamiért sikeresen vizsgázott)...de sajna ő fekszik a főnöke íróasztalán minden délután túlórában... és lássuk be, ahhoz, hogy ez a kellemes túlóra megmaradjon, azon részét is ki kell elégítenie annak a szerencsétlen főnöknek, ami a te és a mi csesztetésünkkel jár...
Egyszer majd ráun a főnöke és majd elmehet szerzetesnek, mert a kutyának sem fog kelleni az ágyban... de te akkor is és az után is simán toppon leszel, és sokan veled fognak álmodni...
Az élet csúnyábban el fog az ilyennel bánni, mint mi hisszük...

Ha meg beidéznek szembesítésre, vagy tanúskodni, csak mosolyogj rajta... és jusson eszedbe, hogy őt a pasik nagy része a tányér szélére rakná :)

pus

judynero 2010.06.01. 19:44:17

@tuskó: Ugye- ugye! Már hiányoztam????!!!!:)

judynero 2010.06.01. 19:47:02

@mykee: A menedzsment blog üzemel, lehet csak innen nem jön be...hát, az itthoni erotika vásárok a közelébe nem jönnek az ausztriai vagy németekhez képest...az itthoni teljesen más! A kinti nagyon színvonalas és sok a látnivaló! Érdemes egyszer megnézni!:)

judynero 2010.06.01. 19:47:52

@mykee: Ja!Amúgy a machomedia fórumozói hasonlóak, mint a velveté...gyötrelem!

judynero 2010.06.01. 19:48:39

@7roller2: Hááát ki...de csak átvitt értelemben!:) Sajna! Te mit szeretnél???TE??????!!!!!!:)

judynero 2010.06.01. 19:50:53

@dondody: Ez komoly komment volt! Remélem, hogy olvassák!!!!! Érzem...:)
Biztos úgy van ahogy mondod, bár Havas média sulijából az ilyet kb.egy hét után kidobják! Nézz utána a cikkjeinek! Meg a korának!:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.06.01. 23:40:39

@judynero: Na majd ha belemerülök én is az iparba (vagy nem), akkor kinézek egy ilyen vásárra, mert azért izgatja a fantáziám, de marad a vonat vagy a busz... :-S (jogsim nincs)
A machomedián elég fura emberek vannak. Mondjuk úgy: mindegyik keménykedik, magas lóról beszél és mindent tudnak, de profin. És mindegyik mintha arcfelismerő program lenne, egyből levágják melyik csaj kicsoda, milyen néven és hol...

7roller2 (törölt) 2010.06.02. 11:21:07

@judynero: szexelni,nya...!!! ÉS TE TE TE!!!!!!?????? :):):)

dondody 2010.06.04. 14:01:38

@judynero: Megfogadtam a tanácsod... elsőre sem tetszett a csaj és sokadszorra meg egyenesen megindító volt... elkezdtem sírni... szívem te tuti nyerő vagy.
Havas úr sem fiatal...sokan tanultak nála... sokkal találkozom is mikor riportolnak itt... fertelmes...

tuskó (törölt) 2010.06.08. 05:56:38

@mykee: igen az jó:)) ha neadjisten látok valami poreszt ,és esetleg tetszik a csaj,akkor hozzájuk lehet fordulni,tuti tudják a nevét stb:)))
süti beállítások módosítása