Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy régi álmom vált valóra, Váradi Csabika jóvoltából.

Igazi manöken lehettem egy napra, igazi profi modellek között és végig lejtehettem a kifutón a Fashion week-en.

Természetesen a Váradi Fashion vitte a primet, és mi kaptuk a legnagyobb tapsot!

A ruhám gyönyörű volt! De természetesen mire a kifutó végére értem, és kikapcsoltam a kabátom addigra a mellem, és a puncim is kikandikált a fotósok legnagyobb örömére!

Csabikának sikerült olyan rucit csinálnia nekem ami alatt sem melltartót, sem bugyit nem viselhettem.

 

 

 

 

Együtt "vonultam" sok hírességgel, pl. Csifó Dorina, Sonja ( megasztár), főiskolák szépei,egykori Big Brother játékosok és persze Alexa Diamond!!!!:)

Nagyon jó volt! De nem leszek a kifutók sztárja, életemben nem volt ilyen lámpalázam! Remegett a lábam, vert a víz!

Jó buli volt! Sok érdekes arcot láttam és ismertem meg! Fura ez a szakma!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr821976632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.05.05. 23:00:28

Az előző beírásodnál már kicsit bezsongtam erre a bemutatóra, pontosabban a képekre, mert álom és tűz, ahogyan kinéztél! Ahogyan írtad: kikandikált a sok érzéki finomság, ami alaposan felizzította a vérem, miközben meg olyan elegánsan is állt rajtad ez a ruha és volt elegáns a sminked és a frizurád, mint egy hercegnőn. Igazán jól áll Neked, többször is jó lenne így látni! :-****

Dani.Tóth 2010.05.09. 21:59:57

Nagyon örülök, hogy ilyen jól sült el ez a divatbemutató, bevallom, szívesen megnéztem volna onnan, közvetlen közelről is!
A ruha valóban csodálatos, de te magad is gyönyörű vagy!!
Puszi

judynero 2010.05.25. 11:59:27

@mykee: Hááát jó volna...de nem vagyok egy modell alkat!:)

judynero 2010.05.25. 12:00:03

@Dani.Tóth: Legközelebb szólok ha lesz és akkor el lehet jönni!!!!:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.05.25. 21:07:44

@judynero: Nem, a francot nem! :-*****
Ez, amit a kifutón viseltél, az is valami tuti volt (nekem meg főleg, mert imádom a titokzatos ruhákat, a rafináltakat), a sminked és a frizurád meg.... Hajjaj...
süti beállítások módosítása