Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 Jajjjjjj!

Hol kezdjem???

Rég jártam itt. Elromlott a számítógépem. Vettem egy vadonat újjat, amibe sikerült beleöntetem egy pohár narancslevet. Most előkapartam a régi " asust" de ez meg olyan pici mint egy telefon...szóval! Egy jó nap is bele kerülhet mire leírom amit szeretnék.

Sok minden történt velem. A magnéletemben és a munkámban is kemény változások vannak, ezenkívűl végre elkezdtem a pszihotherápiát! Minden héten kedden megyek a dokihoz...majd meglátjuk mi lesz. Lassan csak helyre áll az agyam.

Szándékosan nem voltam erre. Egyszerűen nem volt kedvem írni!

Elvesztettem valakit akiről azt hittem életem végéig fogja majd a kezem, és én az ő kezeit...Az életem teljesen felfordult, és néha csak nézek magam elé, arra gondolok, hogy biztosan csak álmodok. Kegyetlen dolog ha az oltalmazó kéz, egyszer csak az életed akarja elvenni.

Kőkemény sportolásba, és életmód váltásba kezdtem. Heti három edzés, egy nap uszás és szaunázás. Jó lenne egy szuper edzőt is találni!

A hét elején jöttem haza Alexával Kalamatáról ( Görögország ). Egy helyi kis klubban voltunk fellépni. Hazafelé majdnem lekéstük a gépet, mert elaludtunk. Nem is mi lennénk.

Alba Adriaticán is jártam, erotika fesztiválon. Fantasztikus volt! Limuzinnal jöttek értünk a hotelbe, és onnan egy állófogadásra mentünk. 10 napot voltam ott. Sok barátságot kötöttem, és rengeteg felkérést kaptam. Voltam fotózáson is,és az olasz televízió is forgatott velem! Igazi sztár kavalkád volt! Néhány név a sok közül : Edelweis, Elena Grimaldi, Roberta Gemma, Lucya Lee, Karmen Rys, Beatrice Reyes, Maya Gold, Perta Blauer, Adrianna Russo, Anita Blond, Sunny White, Nikky Anderson...stb.

Mostantól ismét itt leszek, sok fotóval és sztorival!

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Millió csók Mindenkinek!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr62305329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZoRRaW 2010.09.18. 21:01:19

Hajra, csak igy tovabb, jo hogy azert pozitiv a hozzaallasod, kitartas!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.09.19. 12:42:24

Hol is kezdjem... :-))
Nekem is nagyon tetszik ez a pozitív hozzáállás, és annak azért örülök, hogy a zűrök ellenére is mindig fenn tudsz maradni a hullámok tetején és ebben segítséged is akad. Én max számtechben tudnék segítséget nyújtani, bár hardverben sem tudok varázsolni, ha beleömlik ez-az. :-))
Fő, hogy változatosan és élvezettel éled az életed most is, legyen így ezután is. :-***
Az új számod viszont azóta is várom, de a klipet még nem láttam a weben, talán csúsznak a fiúk?

judynero 2010.09.19. 20:07:22

@gyuri-lux: Köszi! Próbálok pozitívan gondolkozni...:)

judynero 2010.09.19. 20:08:50

@mykee: A fiúk a bányában dolgoznak...ez is lehet, hogy a feledésbe merül...nem az én hibám! Tessék ott is reklamálni plííízzzz! :)

Jam25 2010.09.19. 21:15:36

szia,

kar, hogy ilyen kicsik a kepek es nem lehet rajtuk nagyotani :(
ha laptop kell szoljal, mert ha nincsen kapcsolatod tudok nagyker aron

legyen szep napod!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.09.20. 22:49:24

@judynero: Kár lenne, ha veszendőbe menne. :-( Nekem tetszett! :-)

judynero 2010.09.29. 18:00:01

@Jam25: Lesznek nagyok!!!!! :)
süti beállítások módosítása