Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Társ az utazáshoz

2010.03.24. 15:16

 

Természetesen, Őt is magammal viszem.:)

Ezt azért merem leírni, és kirakni a fotót, mert már úgyis lassan mindenki arról beszél, hogy önkielégítés után fotóztam magam. :)

Hatalmas történet! De mi lehet Kozsóval???:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr31865295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolaa (törölt) 2010.03.24. 16:05:29

Aszta! :)
Micsodda képp:)
Barátnőmnek pinkben van! :)

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.24. 18:05:56

Merész,egy részt a merészségeid miatt is imádlak :)

2010.03.24. 20:15:33

Hehe, jó kép... Remélem, mihamarabb viszontlátunk a blogodon és merészkedsz tovább, mint eddig is! :)
Kozsót meg ki nem szarja le?!?

tolaa (törölt) 2010.03.25. 01:45:11

Kozso barátunkról van egy videó a tabutv oldalon, Judinkról nyilatkozik. :D
Nézzétek csak meg! :D

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.25. 11:24:56

Mmmmm... Igazán finom kép!!!
Hiányzol majd csajszi.

Kozsóról meg annyit, hogy hány éves a kapitány? :-))))))

tuskó (törölt) 2010.03.25. 14:38:13

mexagolnám használat után:)))

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.26. 00:00:56

@tuskó: Te csak megszagolnád ? Én le is nyalnám már :-)

tolaa (törölt) 2010.03.26. 00:25:07

@tuskó: Na igen, nekem is lennének ötleteim. :)

tolaa (törölt) 2010.03.26. 02:49:35

@tuskó: Elraknám magamnak emlékbe, és ha Judyra gondolok, akkor előveszem és szépen megszagolgatom, lenyalogatnám! :) Persze, csak utánam jönnétek ti! :D:D:D:D

tolaa (törölt) 2010.03.28. 14:01:14

Mészáros Dóri blogjába pedig senki ne írjon, mert ott ami folyik, az kész szánalom... Ráadásul még azt is kinyomozták, hogy ki vagyok, és hogy kiraktam Judy képét avatárnak...
Na meg, elkezdték Judyt sértegetni, ha még egyszer ilyet látok, kitaposom azt a bizonyos testrészét...
Most rohadtul berágtam:@

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 16:58:49

@tolaa: Nyugi és béke! Mindkét hölgy teljesen más személyiség, más körökben forog. Hülyeség hasonlítani és választani, hiszen annyian vagyunk még a világban, majd ezen kapunk össze mi? Marhaság. Nyugi, tavasz van és tombolnak a hormonok. ;)

judynero 2010.03.28. 19:49:05

@tolaa: Sziasztok! Április 4.-én jövök újra haza!!!!
Nagyon sok képek készítettünk és sok jó élményem volt!
Egy pillanatra van lehetőségem netezni ezért gyorsan megragadom az alkalmat, hogy ennek a hülyeségnek véget vessek!

Tolaa!
Dórával nem vagyunk jóban.Sőt!...te ezt nem tudhattad, és kedvesen írtál neki...valószínű azt gondolták, hogy én kértelek meg, hogy "nyalízz" neki, mivel az én fotóm van nálad...Nem kell haragudni!
Ha nem hiszi el, hogy kedvességből írtál, és most fedezted fel a naplóját az nem a te hibád!:)Azt sem tudhattad milyen konfliktus volt, mert csak később jöttél ide és oda is...ezt meg Dóra nem vágja!
De kérlek ezen oldalon hagyjuk Dórát, mert nem szívesen olvasok róla itt, ahogy Ő sem rólam az Ő blogjában...én álnéven bántottam, Ő pedig nyilvánosan szapult a saját barátaim előtt! De ez egy női perpatvar amiről te nem tehetsz, ha továbbra is szeretnél neki irni vedd le a képem, és akkor nem keveredsz ilyen helyzetbe, és Ő is biztosan kedvesebben válaszol neked. Ez hülyén jött ki, sajnos olyan helyre merészkedtél a fotómmal, ahol nem vagyok egy pozitív hős...:) ha nem akarsz neki irni azt pedig privibe ird meg ezután, mert olyan mintha én uszítanám a népet, pedig magasról teszek erre a hülyeségre.:)

Amúgy pedig én imádlak, és felőlem bárki fotójával lehetsz itt, hiszen én senkinek nem fogom megtiltani, hogy mást is kedveljen, és rajongjon érte... még akkor sem ha engem kiráz a hideg a személytől! De olvasni nem akarok róla itt többé...Remélem megértesz!Ez csak olaj a tűzre...én nyugalomban szeretném élni az életem, irni a naplóm, dolgozni.
Na megyek lazítani!:) Csók mindenkinek!
Nyugodj meg, és ne vedd a szívedre...ez egy hülye félreértés volt amiről senki nem tehet...

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 20:20:11

@judynero: Jaj de jóóó, hogy jöttél!!! És itt vigyorgok, mint tejbetök, mert már kezdett elvonási tünetem lenni. :-****
Jó volt olvasni a soraid és amit Tolaa soraira reagáltál. Hatalmas puszi érte! :-***

A fotókból pedig remélem mi is kapunk, hogy lássuk, mivel töltöd az időd mostanában és jó olvasni, hogy jól érzed magad!
Április 4-ig meg még egy hét... :-(( Eh, de hosszú idő!!! De az pont húsvétkor lesz, így a virtuális locsolkodásból nem maradsz ki, így lehetsz húsvéti nyuszi. ;-)))

dondody 2010.03.29. 09:16:11

Szia Judy!

Remélem jól érzed magad...és irigyellek, hogy távol tudsz lenni az országtól... április 11-ig itt sajnos a feje tetején lesz minden...
Majd mesélj sokat a kint történtekről!!!

Légy jó és vigyázz magadra:)

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.30. 03:06:56

@judynero: Csak egy kérdés,még az OGLI 'G-s játékkal kapcsolatban.Ugye mi akik nyertünk,elküldtük a postai címünket,és még mindig várjuk a nyereményeinket.

Szóval nem mintha fontos lenne.Csak azért jó lenne tudni,hogy még várjunk a postára,vagy már inkább ne ? Tényleg nem fontos,csupán csak bátorkodtam megkérdezni,remélem nem haragszol drága,hogy megkérdeztem.

Mellesleg pedig remélem,hogy alaposan ki pihened magad,mert már eléggé rád fér egy kis lazítás,és pihenés.

U.I :
♥ Judy Nero & Judy Nero Blog TEAM ♥ :)

tolaa (törölt) 2010.03.30. 23:37:51

@judynero: Örülök, hogy volt egy pici időd írni. A képeket nagyon várjuk! :)
Már megbeszéltem vele, minden okés, de örülök, hogy erre az írásomra is reagáltál. :)szeretlek!
Egy-két taggal volt a probléma, de már velük is minden rendben, megnyugodott mindenki, éljük tovább az életünket.
Puszi:)

2010.04.04. 09:21:10

"Április négyről szóljon az ének..." - na jó, befejeztem.... :DDD
Amúgy welcome back, Judy! És kellemes húsvétot Neked! :) Sok locsolót viszont nem kívánok, mert ezt a szokást baromságnak tartom. Inkább jó étvágyat a főtt sonkához és főtt tojáshoz! :)))

judynero 2010.04.06. 00:07:49

@Selkath: Köszi drága! Locsoló tényleg nem volt, mert elbújtam...de sonka és tojás annál több!!!:)

judynero 2010.04.06. 00:08:21

@tolaa: Na! Ennek örülök...:)

judynero 2010.04.06. 00:09:31

@Dyrtyho: Szia!!! Küldeni fogom hamarosan, csak alig voltam itthon! De igyekszem minnél hamarabb bepotólni, hiszen megígértem!:)

judynero 2010.04.06. 00:10:45

@dondody: Helló! Tudod jó utazgatni de azért mostmár fáradt vagyok!!!!:)

judynero 2010.04.06. 00:12:21

@mykee: Hááát kellett reagálnom ...de amúgy szívem szerint nem törődnék vele...csak a beírás miatt!!!!:)
süti beállítások módosítása