Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagyi és a mobilok

2010.03.18. 20:47

Ja! Ezt még gyorsan elmesélem!

Tudjátok van a nagyim ( Irénke mama )...már volt róla kép itt is felrakva...84 éves!

Jó fej és laza! ...Ezt a "mobiltelefon" dolgot nem vágja.

Anya mobilja elromlott, és a nagyinak panaszkodott! Erre a mami felajánlotta neki a hordozható telefont....:)

Szabályosan összeveszett anyával, hogy miért nem jó neki a házi horozható telefon...majd belerakja mindig a táskájába.:) Nem mindegy mekkora telefon van nála... a lényeg, hogy el lehessen érni anyát rajta. 

Majd bepisiltem a nevetéstől! Néha mamika olyanokat mond, hogy fantasztikus...

Kiváncsi leszek hol leszek én ennyi idősen!

Nagyon szeretem Őt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Úgy szeret, mint ki sosem szeretett,
ő is bánatos mikor nincs velem.

De tudjuk, eljő az az idő,
mikor viszontlátjuk,
addig is elköszönünk,
utunkra pogácsát viszünk,
ez a nagyi pogácsája,
egyedül és csak kizárva,
készítette tiszta szívvel,
fáradtságot ő nem színlel,
örül nekünk,
mindig-mindig,
várja azt a pillanatot,
mikor az unokája az ajtó kopog.  " ( Lackó Krisztina- Nagymama )
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr721850763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.18. 21:19:20

Aranyos, ez nekem is tetszett! Eszembe jutott az a poén, amit ismerősöm mesélt, hogy felcsöngetett a kaputelefonon, mert otthon hagyott valamit, mire beleszólnak a túloldalon: "Szia! Hol vagy?" ;-)))
Nagyapámnak is először nehéz volt elmagyarázni egy mobil működését, de bevallom, amikor először én találkoztam egy ilyen készülékkel, megnyomtam a zöld gombot és nem értettem miért nincs vonal és hogy miért működik fordítva, mint a vonalas... (előbb tárcsázás és utána felvétel).

dondody 2010.03.19. 11:33:17

Aranyosak és gondoskodóak a nagyik...nagyik nélkül nem lenne élet az élet...

Én sajna nem élvezhetem már a nagymamáim gondoskodását... pedig három is volt.

Te ennyi idősen csak szép dolgokra fogsz emlékezni, és el tudod majd mondani mindenkinek, hogy képzeljétek el milyen szeleburdi lány voltam...

És akkor is mint most, rengetegen fognak szeretni téged!

theoroca 2010.03.21. 14:02:29

háááát ez tündéri :)))
az én nagyim is nagy forma volt, sajnos már nincs köztünk, de imádni való volt ő is :)

tolaa (törölt) 2010.03.23. 01:33:11

De aranyos, tündéri lehet a nagymamád!:))
Általában szerencsére az idősebb emberek olyanok, mint a gyerekek. :)
Sajnos az én nagyim sincs már közöttünk, őt mindenki szerette, gondoskodó, türelmes, becsületes, önfeláldozónak ismerték, én nagyon nagyon szerettem, ha bármi problémám volt, vagy segítségre volt szükségem, ő rá mindig számíthattam.:)
A főztjével mindig levett a lábamról! :)

judynero 2010.03.24. 14:07:07

@mykee: Hát igen...ez a sok műszaki újdonság még néha nekünk is gondot okoz nemhogy az idősebbeknek!

judynero 2010.03.24. 14:07:57

@dondody: De édes vagy...bár szerintem én nem fogok ilyen sokáig élni mint, mamika!:(

judynero 2010.03.24. 14:08:44

@theoroca: " az isten nem lehet ott mindenhol ezért, megteremtette a nagymamát":)

judynero 2010.03.24. 14:09:46

@tolaa: Igen igy van ez a nagyik főztje mindig a legjobb...és ők tudnak szeretni igazán tiszta szívből akármi rosszat is teszünk!:)

tolaa (törölt) 2010.03.24. 15:45:04

@judynero: Pontosan! :)
Bárcsak örökké élnének!:(
süti beállítások módosítása