Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tessék folytatni!

2010.03.07. 16:50

"A szobában félhomály volt, és néma csend.

A levegőben vágni lehetett a feszültséget.

A pezsgő buborékok a nyelveden pukkantak szét. Nem beszélhettél.

De ez nem is az a fajta este volt, ahol a szavak bármilyen jelentőséggel bírtak volna.
 
Ott álltam előtted… úgy, és abban a harisnyatartóban, amelyikről már oly sokat álmodtál.
 
Belekortyoltam a pezsgőbe és az arcodba köptem.
Te is ittál egy kortyot… majd megcsókoltál. A hajam a csuklódra kulcsoltad. A másik kezeddel, pedig kikapcsoltad a melltartómat.
 
Romantikus hangulat volt… de te vad és kemény szexet akartál.
 
Az ágyra feküdtem.
 
A testemre öntötted a maradék pezsgőt a poharadból. Csípett, amikor a lábaim közé folyt, de nem sokáig fájt.
 
A csipkés tangát egy mozdulattal tépted szét, és elkezdted a pezsgőt lenyalogatni rólam…"
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Na Barátaim!
Egy kis segítséget kérnék!
Hogyan folytatódik tovább a történet!?
Most aztán megmutathatjátok, hogy mire képes a fantáziátok!
Ezt az erotikus kis történetet a hétvégén sikerült össze hoznom!
A feladat a folytatás… avagy hogyan alakul az este további része? Gyerünk! Aztán eldöntjük kié a legjobb! :)
 
Ui: Címe sincs még! Adjatok neki ti!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr881816538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.07. 18:57:26

(csak egy részét folytatom, nem írom meg a végét...)
"Ahogyan belekortyoltál a pezsgőbe már tudtam, hogy nem kíméllek. Régóta vágytam erre a pillanatra. De amint az arcomba fújtad a pezsgőt és kicsit fölényesen mosolyogtál láttam: meg kell mutatnom, hogy most nem te fogsz vezetni.
A hajad a csuklómra fűztem, beletúrtam a tarkódnál, magamra húztalak és forró csókban némítottam el szemtelen mosolyod. A másik kezem hátra siklott és két ujjal kipattintottam a melltartód. Az engedve a szelíd erőszaknak akadály nélkül a földre hullott.
Elengedtelek, és a szemed néztem. Vajon mit is akarhatsz. Odaléptél az ágyhoz és végigfeküdtél rajta. Látom kezded megadni magad. Tested vonalai megtörtek a homályban és újabb ötletet adott a pezsgőspohár a kezemben. Odahajoltam és végigcsorgattam a hasadon a dombodig. Figyeltem, amint az első cseppek átáztatják a tangád. Ez itt útban lesz...
Két kezemmel egyből leszakítottam Rólad, és a vékony anyag engedelmesen megnyitotta ajkaid előtt a pezsgő további útját. Élvezettel néztem, amint nedves puncid éhesen várja, hogy feligyam róla a nedűt.
Behajoltam közéjük, ujjaimmal a popsid alá kúsztam, majd belemarkolva megemeltem a csípőd és hevesen szopni-nyalni kezdtem az italt. Ajkaid engedelmesen nyíltak szét, ahogy izmos nyelvem újra és újra behatoltak közéjük.
Amint kicsit is tisztább lett volna, a pohárból újabb adagot öntöttél a dombodra, másik kezeddel beletúrtál a hajamba és erősen ráhúztál a puncidra.
- Nyalj, ez az! - Nyögted, de csak nyomtad bele a fejem, mintha csak azt akartad volna kapjam be teljesen a pinád. Egyik kezemmel elengedem a popsid és két ujjammal máris tövig hatoltam beléd és odabent megfeszítve masszíroztalak körbe-körbe, miközben ki-be húzogattam..."

judynero 2010.03.08. 20:59:56

HÉÉÉÉÉ! TÖBBIEK!!!! MI VAN VELETEK?? NE CSAK MYKEE JELESKEDJEN!!! TESSÉK FOLYTATNI!!!

Geia 2010.03.10. 17:54:25

Úgy döntöttünk, szórakozunk egyet.
Az este úgy kezdődött, hogy elmentünk vacsorázni egy közeli helyre,
Aztán gondoltunk egyet, hogy luxuslakosztályt bérelünk
Éreztem, hogy ez jó éjszaka lesz.

"A szobában félhomály volt, és néma csend.

A levegőben vágni lehetett a feszültséget.

A pezsgő buborékok a nyelveden pukkantak szét. Nem beszélhettél.
De ez nem is az a fajta este volt, ahol a szavak bármilyen jelentőséggel bírtak volna.

Ott álltam előtted… úgy, és abban a harisnyatartóban, amelyikről már oly sokat álmodtál.

Belekortyoltam a pezsgőbe és az arcodba köptem.
Te is ittál egy kortyot… majd megcsókoltál. A hajam a csuklódra kulcsoltad. A másik kezeddel, pedig kikapcsoltad a melltartómat.

Romantikus hangulat volt… de te vad és kemény szexet akartál.

Az ágyra feküdtem.

A testemre öntötted a maradék pezsgőt a poharadból. Csípett, amikor a lábaim közé folyt, de nem sokáig fájt.

A csipkés tangát egy mozdulattal tépted szét, és elkezdted a pezsgőt lenyalogatni rólam…"

A pasim letérdelt az ágy előtt, és elkezdett finoman nyalogatni, közbe tréfásan megfenyegetett a mutató ujjával.
A levegő egyre forróbb lett. Már azt is nagyon élveztem amikor az ujjával kényeztet. ujjazta a fenekemet is.
Kiváncsi voltam, ezért lehúztam a nadrág cipzárát, és találtam egy szép nagy szerszámot., elkezdtem vadul szopni, harapdálni a szerszámát
A következő másodpercben kissé felgyorsultak az események
Csináljuk hátulról, pasim - mondta. - Dugj meg jó keményen és mélyen!
Mögém térdelt, és olyan mélyen nyomta belém, ahogy csak tudta.
Nemsokkal utánna pasim megszólalt feküdj le, és csukd be a szemed. Van egy kis meglepetésem a számodra.
Elsétált az ajtó felé , és kinyitotta az ajtót, lépéseket hallottam...
Pasim visszalépett hozzám, és mondta kinyithatom a szemem. Ott állt előttem egy másik nő
Pasim megszólal: csak egy nő tudja igazán, hogy mi kell egy másik nőnek :)
Elkezdtem szépen lassan vetkőztetni a csajt, levettem a cipőjét,felsőjét szoknyáját . Alatta nem is volt semmi,
A kezem szépen lassan elkalandozott a csaj testén. Nagyon beindultam
Egy ideig csak csókolgattuk és simogattuk egymást, és 69 pózba voltunk. Szépen lassan kényeztettük egymást
Pasim már attól izgatott volt, hogy néz bennüket, ahogy kényeztetjük egymást
Aztán odaléptünk hozzá mind a ketten, és elkezdtük szopni.
Amikor már nagyon kemény volt a szerszáma odasétáltunk a kanapéhoz, én ismét hátulról akartam...
Közbe a harmadik csaj alám feküdt és nyalogatta a puncimat, pasim meg közbe keményen dugott.
Előre-hátra mozgatom magam ezen a csodálatos szerszámon,pasim elkapja derekam - Ez már kőkemény dugás!
Közbe előkerült egy vibrátor, a csaj csiklójához nyomta a vibrátort és elkezdte kényeztetni magát
Közbe pasim a másik csajt is akarja kényeztetni.. kezébe fogja a farkát, és mondja a csajnak, hogy most jó lenne egy lovagló póz
Amíg engem nem kényeztet lenyúlok és a csiklómat simogatom...
Nagyon jó nézni, ahogy a csajt dugják. Pasim seggbe dugja a csajt közbe az én mellemet simogatja
Pasim nem bírja tovább. Néhány utolsó kemény lökés után kirántja farkát a csajból, és ahogy lovagló pózba vannak, gyorsan mondja a csajnak hogy szálljon le az öléből
Még pár másodpercig megnyaljuk a szerszámát, és elkezd spriccelni. . Érzem, ahogy forró spermája lecsurog az arcomról, és a csaj arcáról. Lenyeljük minden cseppjét
Aztán mosolygunk.
Egyáltalán nem bánjuk, hogy így alakult az este:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.17. 22:37:44

@judynero: Bocsi, nem akartam elriasztani senkit. Legközelebb ilyen alkalomnál csendben maradok, ígérem. :-***
süti beállítások módosítása