Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csufikám

2010.01.31. 23:58

Az a helyzet, hogy ilyen macskát szeretnék. De mindenki hülyének néz, pedig szerintem annyira szép és olyan aranyos!

Nem tudom miért tetszik annyira.Talán azért, mert tényleg olyan csúnya, hogy az már szép...

Elhatároztam! Nekem lesz egy ilyenem! Bármi áron... Csufikám már most szeretlek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr271718424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jack Cole 2010.02.01. 01:33:53

Ez a cica nagyon ari, csak valószínűleg nem túl fotogén. :)

judynero 2010.02.01. 11:22:17

@Jack Cole: Igaz..lehet ez a baj!!!:):)
süti beállítások módosítása