Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szerelem...

2009.12.16. 23:43

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szép szavak...bár néha nekem olyan, mint az üres fecsegés! Már nem tudom, hogy igaz vagy sem. Van, vagy nincs...Valami meghalt bennem kicsit, valamit elvesztettem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr871603504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ÉCMANÓCSKA 2009.12.17. 00:13:51

Mindegy, hogy kivel, ha azt kézen fogva is lehet csinálni, esetleg úgy, hogy egymás szemében elveszett csatakos múltkori éjszakák látszanak és cigarettafüstbe fulladt második alkalmak, amikor az ágy szélén ülve, csak annyit fogalmaztunk meg, hogy majd, amikor legközelebb lesz, akkor nem csak a villanyt kapcsoljuk le, de a gyertyafényt is csak arra az esetre tartogatjuk, ha utána rágyújtunk, és éppen nincs tűzünk.

KriszRebel 2009.12.20. 13:49:55

Szerelem!Hm néha aszt hiszem hogy egy kihalt szo ureség,nehezen találni!Létezik egyáltallán szerelem,lehet hogy csak a mesékben/Puff/ nálad lehet az a baj hogy valakik rol el feledkeztél a pálya futásod során.bocs hogy eszt írom!El voltál vakulva!!!

KriszRebel 2009.12.22. 18:49:12

Túl sokat irkálok,fecsegek nem jo!Udv

judynero 2009.12.24. 01:40:05

@ÉCMANÓCSKA: Ez gyönyörűűűűűűű!!!!!

judynero 2009.12.24. 01:41:27

@KriszRebel: Szeretem, hogy irsz és teljesen igazad van!!! A szerelmet nem felejtettem el...csak nem akarok csalódni többé!!!! Félek...

KriszRebel 2009.12.28. 23:07:31

Szerelem!Szép szavak ténleg!Meg értelek nem akarsz csalodni,mert az fáj!Két komoly kapcsolatom volt az életm során 33-éves vagyok,az elso meg csalt nem is egyszer,a másik csajyszi el vált volt van egy kis leánykájo,meg szeretem oket a leánykájo szintén a Reni szintém márt mind az anyukája!Asztán valahogy fucs!Alítolag mert jo fiú vagyok ez volt a válasz,o még talán el volt akor szabadulva és nem gondolta komojan a dolgot.Azota valahogy változtam nem jo jonnak lenni!Szerintem a csajok/holgyek/aszt manapság nem szeretik.Nem menu!Nem akarok komoj kapscsolatot/szeretnék/de valahogy nem akarok!Lehethogy nem az nálod abaj hogy túl hama vagy valakiben szerelmes!De még elotunk az élet nem adom fel tesem ad fel/hajrááá/!!!
süti beállítások módosítása