Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

Mindig jönnek újabb napok. Lehet, hogy rosszabbak az eddigieknél… meg kell találni az örömöt mindenben.
Az őszi avarban, a reggeli párás kocsi ablakban is. Csak körbe kell nézni! Mindig van, aminek lehet örülni.
Azért élünk, hogy tanuljunk és építkezzünk a hibákból illetve a rossz dolgokból, amiket teszünk.
Van, aki hátat fordít és elsétál. Van, aki szembe néz önmagával és a másikkal! Én az  utóbbit választom.
Semmi nem történik véletlenül. Minden napnak tanítása van. Ha valamit szeretnék, azt elérem! Boldog szeretnék lenni. Nagyon boldog!
Keresem az utat és talán, már rá is léptem. Persze ezt csak később fogom megtudni. Addig még biztos lesz pár darab tele sírt papír zsebkendőm és jó pár álmatlan éjszakám. Jó lenne, ha a kispárnám a helyére kerülne végre.
 

 

Ma sikerült kiborulnom...nem szerelmi bánat vagy ilyesmi. Csak a sok érdek barát idegesít...szép lassan rájövök, hogy még mindig sikerül néha engem is megtéveszteni. JAJ! Lehetek néha én is kicsit magam alatt szerintem. Vagy ez luxus a " judynéróféléknél"...?????

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr701555026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisördög4 2009.11.27. 15:14:13

Szia Judy!
Szerintem nem luxus kiborulnod csak nem áll jól:) Másrészt igyekezz az ilyen dolgokat úgy felfogni ,hogy ezek a problémák tanító jellegűek. Hisz a problémák csak azért vannak hogy megoldjuk őket nem igaz? :)

judynero 2009.11.30. 23:59:20

@Kisördög4: Igazad van...de rossz csalódni abban akiben megbíztál...de megoldom...puszillak
süti beállítások módosítása