Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fika

2010.01.31. 23:23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most szóljatok hozzá!?

Hát már fikázni sem lehet nyugodtan? Sem a WC-ben, sem az interneten név nélkül? :)

Na de, milyen világ ez? 

Kifejtem ezzel kapcsolatos nézeteim, ha megengeditek...hiszen nem tudja a másik verziót senki. Bár, egy blogbejegyzésem már volt ezzel kapcsolatban (Barátok..a boldogság ott van...címmel)... akkor még úgy tünt minden ok. De a külföldi túra során, kissé megváltozott a véleményem, és azt gondolom továbbra is ha engem fikáznak évek óta a hátam mögött, akkor nekem is jogom van azt megtenni, bármilyen formában! Szabad világot élünk!

Azokat sajnálom akiket tényleg ok nélkül bántottam...de, ha csak "azt a hármat" bántom akik engem is ,akkor egyből lebuktam volna:)...ezért másokat is kellett! Sajnálom aki ok nélkül keveredett bele pl. Kustánczi Lia, Beke Ivett, Virágom...:) 

Akik ok nélkül bele keveredtek, pedig ismernek és tudják mit miért teszek és azt is, mit gondolok róluk.Soha nem bántottak és én sem tenném többet...

Köszönöm a számtalan újságírónak, televízió csatornának, rádióknak a megkeresést...és az azóta kapott lehetőségeket a " szókimondásom " miatt, a felkéréseknek megpróbálok eleget tenni, hiszen jó témákban hívtatok!:)

Életemben egyszer sikerült ilyen szinten kifordulnom, és hátba támadnom azt az embert aki évekig a barátom volt...legalábbis amikor kedve volt hozzá...:)

Amúgy "vele" sikerült megbeszéljek mindent, ami fájt és Ő is elmesélte az Ő szemszögéből! Megbeszéltük, nem mocskolódunk tovább, hanem mindenki megy tovább az útján, és csak a szépre próbálunk emlékezni, bár részemről nehéz lesz...mert az utóbbi időben nagyon elmérgesedett a helyzett, és régóta nem volt ez a barátság tisztességes egyikünk részéről sem...akárhogy is szépítgetjük!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bánat győzőtt és kivetkőztem magamból...de a miért : " némának született ".

Elég ha mi tudjuk, ok nélkül nem lett volna ez... nem volt szép!

Nekem a lelkem mégis tiszta, mert beismertem amit tettem, és akit érdekelt, az tudja is miért kapta... Éveken át éreztem, hogy effajta nők között nem lehet barátság, ahhoz túl egyformák vagyunk...:)

Amúgy meg a csajok ilyenek...:)

Őszintén! Melyikünk nem fikázta még a másikat egymás mögött csajok? Ti engem, én benneteket, ti egymást...ez örökös körforgás. Mindannyian tudjuk! Úgyhogy fölösleges a sértett hercegnőt játszani, de felőlem...jogunk van ehhez is! Ahogy hallottam "szuveníííír"...ezt most nem szemétségből írom. Már nevetek az egészen kínomban...

Részemről a téma lezárva.

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr211718358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.01. 06:51:00

Tegnap két lánytestvér játékból verekedett a buszon. Végül oda fajult a dolog, hogy a kisebb azt mondta a nagyobbnak: "Te kezdted!" Mire a válasz reflexből jött: "De te folytattad!" Erre a kicsi csak annyit tehetett, hogy kinyújtotta a nyelvét.
Ha belegondolunk tényleg erről van szó: lehet vádaskodni ki kezdte, de valahol tényleg az is baj, ha folytatjuk. Az ego persze egyből visszavágást kíván, de akkor hova jut egy adok-kapok?
Ezért érzem úgy, hogy valahol, valamikor le kell zárni, ahogy most tetted. Gratulálok hozzá, hogy megtetted!

judynero 2010.02.01. 11:24:27

@mykee: Igaz...nem kellett volna folytatnom, már négy éve be kellett volna fejeznem és akkor nem fajul idáig...de mostmár vége! Rájöttem...olyannal nem szabad barátkozni aki olyan, mint te...úgyhogy kinyújtom a nyelvem.:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.01. 21:19:01

@judynero: Olyannal, mint én nem szabad barátkoznod? :-? Hű, akkor én közveszélyes fickó lehetek! Reszkess Judy! :-))))

judynero 2010.02.02. 19:25:38

@mykee: Te édes vagy!!!! ...és aranyos...a többi meg fika! Elmúlt!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.02. 19:29:20

@judynero: Köszönöm, már azt hittem egy mély önismereti kurzuson kell részt vennem önmagam társaságában, esetleg némi magányba vonulással remete foglalkozással megcímkézve. :-)))
De akkor még van remény! :-)))
Különben épp múzsát keresek, mert az utóbbi pár hétben elment az ihletem a sztoriírástól, pedig kezdek pezsegni újra, érzem a tavaszt...

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.06. 23:39:20

Most egy kicsit utánajártam a dolgoknak pro és kontra. Eddig Téged olvastalak és így is döntöttem, és most is tartom az eddigi véleményemet: ha valami nem megy, előbb-utóbb le kell zárni. És most is igazat adok Neked, csak ha már belefutottam a médiába és az oldalakba, hát utánajártam.
Kezdtem először a Machomedián, ahol voltak a balhéra linkek. Megnéztem Mészáros Dóri blogját (néztem nagyot, hogy ugyanazt a sablont használja ő is a blogján, amit én, pedig ezt hosszas kutatások után szereztem meg, de erre mondom: véletlenek nincsenek). Aztán megnéztem a Tvrtko interjút, amit adtak a TV2-ben.
Amit pedig ezekből leszűrtem az ő oldalukról (a Tied itt már megismertem), hogy ők nem is annyira azt sérelmezik, amit mondtál nekik, hanem hogy álnéven tetted és nem vállaltad fel magad. Valójában ezért sértődtek be. Másrészt én betudom a tablettáknak is a hangulatingadozásod, hiszen egy ilyen gyógyszer biztos hoz ilyen hatásokat, hiszen a lélekre, az idegrendszerre is hat. Ezt sem nagyon gondolták végig?
Ami ebből a tanulság szerintem (és én sem nagyon bolygatnám már a vitát, maximum leszálló, megoldás ágba), hogy mindkét oldalon voltak félreértések és hibák. (Na ez most szépen hangzott, mert mi másért veszekedne két ember.)
Szóval a részedről az, hogy nem vállaltad magad, az ő részükről meg az, hogy úgy adták elő, hogy semmiről nem tehetnek. Beállítottak kétszínűnek (sajnos az elmondásaik alapján jogosnak tűnhet), ami rossz fényt vetett Rád, de ahogy most is írtad és elismerted, hogy Te voltál, ezzel ismét nőttél a szememben, mert felvállaltad. Ez a legnehezebb. Én tudom. Nekem is vannak olyan dolgaim, aminek a felvállalása nehéz nyíltan. Csak említsem a Sukitorét, hogy úgy kellett írótársat keresnem, hogy sokan tudták, hogy párom van. Mégis kiálltam és azt mondtam, hogy netszexre keresek nőt. Nem egy pocskondiázó beírást kaptam, hogy "na ez a legalja" vagy "így kell szexpartnert keresni" esetleg a "párod vajon tudja?"
Tehát tudom milyen az, ha ki kell állni, hogy "igen, én, Ernő elszúrtam". De ezt tisztelik. Ettől lesz valaki nemesebb. És ezért nőttél a szememben ismét, hogy végül átgondoltad, leírtad, és le is tudtad zárni. Minden tiszteletem az Öné hölgyem, nagyon jó úton jársz a kiteljesedés felé. :-)))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.07. 09:16:32

@KriszRebel: Nemrégen egy bosszút forraló hölgy fordult hozzám (nem is ismertem), hogy miként szúrjon ki a pasijával, mert... És elmesélte. Mondtam neki, hogy a bosszú bosszúra nem gyógyír, sőt. Hagyja ilyenkor a dolgokat, csendben húzódjon meg és kiderül, hogy igaza van-e vagy sem. Ha ő a jobb, úgyis visszamegy a pasi hozzá. Ha meg nem, akkor még időben kiderült és mindketten időben néznek mások után.
Olvasgattam Dóri blogját és ami miatt fáj a szívem, hogy ő is hasonlóan gondolkodik, mint Judy, csak éppen más a stílusa, ami a két lánynál akár ütközést is kiválthat. Írtam neki is, hogy a két eltérő stílus miatt hiába ugyanarról ugyanúgy gondolkodnak, mégsem tudják egymást megértetni, ami félreértésekre adhat okot. És az is igaz, amit Judy itt írt, hogy "Őszintén! Melyikünk nem fikázta még a másikat egymás mögött csajok? Ti engem, én benneteket, ti egymást...ez örökös körforgás." Mert itt a pont. Ezt meglátta és igenis kimondta. Most már itt és nyíltan.
A természetes emberi érzéseinket a legnehezebb leküzdeni. Milyen nehéz volt a sukin is félretenni a féltékenységet, hogy ott tényleg egy nő nem az enyém, hanem mással is ugyanúgy beszélhet, másnak is lehet kedves, más is ír vele. Szoktam is mondani, hogy olyan lehet, mint a swinger, csak éppen elméletben. (swingerben nem voltam még). Tehát a féltékenység a birtoklási vágy leküzdése baromi nehéz. Ahogy a harag kezelése, a másik kibeszélése, az irigység. Sorolhatnám még.
A hölgynek azt is írtam, hogy haragudni, gyűlölni sokkal nagyobb energiával jár, mint szeretni. Ugyanis a harag csak negatívumokat szül, csak mélyebbre sodor, míg a szeretet, a barátság, a szerelem és az imádat mind feljebb és feljebb emel. Akkor ragyogunk igazán. Akkor miért utálkozzak, miért emésszem magam és álljak bosszút, ha szerethetem is? :-)
Bár a világot szeretni nem lehet, de ha a másikban a jót látjuk meg (ami tényleg nehezebb dolog), hiába van ott a rossz, mi is jobbá válunk, és a körülöttünk lévők is. Ehhez pedig elengedhetetlen egy kis gyermekkorból ránk maradt naivitás. Judyban pedig ez megvan, csak keresi magát, amiben igyekszem neki segíteni, még ha csak most így írásban is. :-***

KriszRebel 2010.02.07. 18:06:42

@mykee: Értlek,engemet nem érdekel mert semi közöm hozá az ügyhoz!Az a saját dolguk!Amit írtam azért mert megleptek a szavak amiket valaki valakire mondot. A mult hét folyamán találkoztam egy hölgyel,még egy pasival akik már sok éve benne vanak az ero iparban,őket sem érdekli a dolog mert nem érintetek csak meg lepődtek szintén!Csak sajna meg van a véleményük valakiről!Pontosan az hogy ál néven,hátban döfés,sa töbi bla bla bla,nem nagyon szép dolog!Ja amúgy bele olvastam a blogodba,cukis,a könyvet meg fogom venni!

judynero 2010.02.08. 12:18:08

@KriszRebel: Nos! Kicsit csúnyának tartom, hogy itt irogatsz arról a blogomon, hogy ilyen cukis vagyok meg olyan aranyos meg őszinte...majd egy másik blogon, meg lehordasz és hazugnak nevezel...na, akkor most kivel mi van? Mindenesetre idáig toleráns voltam veled, és azzal kapcsolataosan is, hogy itt rajtam kívűl nem egy emberrel, össze vesztél...de most azt hiszem betelt a képzeletbeli pohár! Te írod, hogy őszinteség minusz nálam...semmit nem tudsz a sztoriról, mert a valódi igazságot én teregetem ki, ellenben azokkal akik a sértett embert játszák úgy hogy a hátam mögött évekig pofáztak...szerintem ez nem volt most korrekt tőled...bár jogod van véleményt nyílvánítani...

KriszRebel 2010.02.08. 12:43:04

@judynero: Aszt a szemedben es meg írom vagy meg mondom!Nem hazugnak montalak,olvasd el joban amit írtam ot,hanem nem őszintének,aszt írtam,az két különböző dolog!A sztori nem érdekel csak jó mindíg egyenesen el járnni/oszintén/!Ha te azért utálni fogsz hogy őszinte vagyok akor sajnálom!

judynero 2010.02.08. 12:43:40

@mykee: Nézd! ...én már nem szeretnék ezzel a témával foglalkozni és többé szóba sem szeretnék állni velük...gusztustalan volt részemről, hogy álnéven bántottam valakit, de mire odáig jutottam, már teljesen besokaltam a sok dologtól amit az állítólagos legjobb barátnőm tett...
Éveken át próbáltam mindent megtenni a barátságunkért, de fölöslegesen,mert egyesek számára a barátságot az jelenti, hogy " munka" és ahol van ott jó, soha nem szeretett a hátam mögött ott bántott ahol tudott...nem egyszer hallottam tőle, hogy a lány akinek írtál, miket gondol rólam, és nem egyszer hallgattam azt is, hogy Ő mit gondol erről a lányról...Korrekt nem?:)
A legkönnyebb egy embert támadni hárman...de minden okom megvolt erre a gusztustalanságra és minden személy tudja, hogy Ő mit tett és miért kapta ezt a csomagot tőlem...De igazából egy ember az érdekes ebben a sztoriban a másik kettővel nem foglalkozom, mert sohasem voltak a barátnőim,munka kapcsolat volt közöttünk semmi több...éppen ezért nem értem, miért kellett nyilvánosan a hátam mögött a saját társaságomban mocskolni engem...
Az az egy ember aki érdekes számomra... olyan dolgokat csinált meg velem és olyan módon, hogy azt senkinek nem kívánom( sajnos még tegnap is egy budapesti bevásárló központ egyik üzletének eladóitól azt hallgattam miket mondott a hátam mögött )...de persze Ő az akit sajnálni kell...nem akarok erről többé beszélni, mert fáj nekem...csak az magyarázkodjon akinek van miért...amit tettem vállaltam és senkinek nem kellett lebukatatnia, mert magamtól mondtam el, úgyhogy itt is ferde a sztori...ezt egy hosszú vita előzte meg, ahol a keserűségtől és az igazságtatlanságtól sírtam, és attól is, hogy lesüllyedtem ilyen hülyeségig és ezt megbántam persze...nem a gyógyszerektől volt, hanem az éveken át tartó hazugságok miatt...De én lezártam és megbeszéltük velük is, hogy nincs érteleme tovább vitatkozni, mindenki éli az életét és teszi a dolgait.Dórit szakmailag, elismerem, érti a dolgát és jó úton halad...remélem vele nem történik meg ami velem...:(De részemről itt vége a sztorinak, és ha tényleg szerettek engem, és őket is szeretitek akkor nem írogatunk erről sem itt, sem más helyeken...hanem inkább az aktuális dolgokkal foglalkozunk!Hisz mindannyiunknak van elég!!!:) ...és nektek nem kell állást foglalni, mert mindkét felet meg kell hallgatni...és annak úgyis az a vége, hogy mindenkinek igaza van valahol...:)

judynero 2010.02.08. 12:44:48

@KriszRebel: Ja! ...és köszi de nem szeretnék békülni...megvannak a barátaim és megvannak akik szeretnek igazán...:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.08. 13:42:25

@judynero: Ezek után a soraid után minimum egy hatalmas ölelés vár rád tőlem, ha egyszer találkozunk!! Nagyon sok igazságot írtál most le és pár sorodból már a bölcsesség is kitűnik. Annyira, de tényleg annyira örülök, hogy ráléptél a saját utadra és látod az élet dolgait. A pont pedig ebben a mondatodban van: "és annak úgyis az a vége, hogy mindenkinek igaza van valahol..." Ez az egyik alaptétel az életben, és ezt sokan nem értik meg. Köszönöm, hogy leírtad! Imádlak! :-*****

judynero 2010.02.08. 13:49:53

@mykee: Én köszönöm neked...hogy tisztán látod a fontos dolgokat!

"Őszintén! Melyikünk nem fikázta még a másikat egymás mögött csajok? Ti engem, én benneteket, ti egymást...ez örökös körforgás. Mindannyian tudjuk! Úgyhogy fölösleges a sértett hercegnőt játszani, de felőlem...jogunk van ehhez is! Ahogy hallottam "szuveníííír"...ezt most nem szemétségből írom. Már nevetek az egészen kínomban..."

...de már itt benne volt minden! Szerintem tök egyértelmű...ezért mondom, hogy minden éremnek két oldala van...csak, hol az egyik fényesebb, hol a másik...attól függ milyen szemszögből nézzük!...egy tuti nem vagyok jellemtelenebb és gusztustalanabb, mint bárki más...:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.08. 13:58:47

@judynero: Ebben is egyetértünk, hogy egyikünk sem különb a másiknál, mindannyian a boldogságot, a tökéletest keressük. Ki így, ki úgy, de a fő, hogy mindig magunk legyünk. :-) Ezért is tetszett anno nekem az Ernős reklám (amellett, hogy bohókás volt). Hogy "Igen, én Ernő elszúrtam".
Na de tényleg kár tovább erre több szót vesztegetni, megtörtént, megtörtént. :-)
Inkább egy nagy puszira jelentkezem kegyednél, mert igazán megérdemli!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.08. 14:01:59

@judynero: Bár ahogy látom 7roller2-től szívesebben kapnád meg, így valószínűleg tőle hamarabb kapod meg, mint tőlem. :-)) Bár szíves engedelmeddel, azért még sorban állnék, hátha...

judynero 2010.02.09. 10:01:31

@mykee: Jujj!!!! Azért nem igy van...:)
süti beállítások módosítása