Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 
Köszönet a Club D1-nak!!!
 
Még soha nem volt születésnapi bulim. Az oka egész egyszerű… halottak napján születtem.
Ezúton is köszönöm a Dunaszigeti discó tulajdonosának, hogy a születésnapomra megleptek, a fellépésem után. Ezer csók és örök hála! Ekkora meglepetésben nem volt részem… Mindenkinek köszönöm!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr591548993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisördög4 2009.11.24. 19:34:40

Sok boldog születésnapot Judy. :)

judynero 2009.11.24. 23:55:24

@Kisördög4: Nagyon szépen köszönöm!!!!!
Bár november 1.-én volt...de csak most tudtam képet felrakni...:)Ezer puszi!!!!
süti beállítások módosítása