Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Annyi minden van!!!!!!:)

2010.05.05. 15:38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha fejemen látható kalappal valaki találkozna, akkor legyen kedves és szolgáltassa vissza, mert az én Stefikém sírva keresi. Bécsben tűnt el!

Húúú nagyon sok minden van!

Elnézést, hogy eltűntem! Sokat gondolok rátok, de kintről nem tudok írni!

Hol kezdjem? Azt már olvastátok, hogy manöken is voltam! Na de mi lesz még???!!!

Elkezdődött egy könyv előkészülete, ami rólam szól majd! A bors cikkei után kerestek fel engem, és a menedzsrem, úgy gondolták egy nagyon jó sztorit kanyarítanak az elmúlt 32 év történéseiből! Még nem lövöm le a poént ki az író!!!! Annyit elárulok nem Havas Henrik, nála egy sokkal másabb személyiségről van szó! Sok mindenkit szeretnének majd ebben a könyvben megszólaltani, pl. tanáraimat, privát barátokat stb.

Na és!!!!!:) Megszületett a nyár egyik legkomolyabb discó slágere, amit várhatóan az összes nagy klubbok, és rádiók játszani fognak! Egy igazi vérforraló bulizós nyári zene, két híres dj, és jómagam köremüködésével! Többet erről sem mondhatok!!! Még hírzárlat van! :)

Tetszeni fog remélem! Még lesz sok minden...:)

Most indulok Ingolstadtba, aztán Schwandorfba, majd onnan Zürichbe!

Mindenkinek nyelves Csók!

 

 Bécsben.

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr371976645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.05.05. 23:02:21

Ezek szuper hírek!!!! A könyvet jobb, ha a családban is egyezteted, nehogy újabb harag legyen. Remélem, azóta szent a béke odahaza! :-****
A slágert is kíváncsian várom, gondolom játsszák majd a rádiók.
Odakintről meg ha egy netkávézó felé jársz, szívesen olvassuk az aktuális történéseket. ;-) Csóóóóók és vigyázz magadra te csajszi! :-***

Nymus 2010.05.09. 02:30:47

Uhh, itt azért elég erős moderálás van :)

Boorisz (törölt) 2010.05.09. 11:10:15

Ami nem is meglepő az átlagos értelmi szintet nézve. Kinek hiányzik egy adag troll?

Dani.Tóth 2010.05.09. 21:55:23

Szia Judy, sziasztok mindenkinek! :)

Én sem voltam most jó néhány napig, nagyon össze-vissza voltam.
A könyvre már most nagyon kíváncsi vagyok, de gondolom, még jó néhány hónapba beletelik, mire a kezünkben tarthatjuk, ha még csak előkészületek kezdődtek.
Azt a dalt úgyszintén nagyon várom! Két híres DJ...? Hm... Náksira és Brunnerre igaz ez az állítás, bár róluk mostanában nem sokat hallani.:) Vagy ott van Bárány és Jován.:) De természetesen Judy nem vagy köteles reagálni erre, csak 2 tipp volt.:)
Vigyázz magadra odakint és én is várom a helyzetjelentést odakintről!:)
Puszi :)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.05.22. 16:50:12

Judy drágám, már hiányzol!!! Bár tudom, hogyha nem vagy netközelben és főleg erre nem, akkor csak jól lehetsz, és biztos sok a munkád is, no meg remélem egy pasas is lefoglal. :-******
Úgyhogy ha egyszer erre járnál tessék jelentkezni a kötelező puszikért és túl ne dolgozd magad! A pénz nem minden, a boldogság már inkább. :-))))

judynero 2010.05.25. 11:54:27

@mykee: Szevasz élet! Itt vagyok már...húú annyi minden van, hogy nem győzöm!!!!! Sok csók!

judynero 2010.05.25. 11:55:29

@Nymus: Naná! Azért mindent nem vagyok köteles elviselni...Vagy kéne szerinted?:)

judynero 2010.05.25. 11:56:21

@Mr. Pickles: YESSSS! Szívemből szóltál! ...én felveszem a kesztyűt!

judynero 2010.05.25. 11:58:27

@Dani.Tóth: Langyos...langyos! :) Még nem árulhatom el kiről van szó! A héten még kétszer stúdiózunk, hogy tuti legyen!:) A könyv is halad lassan.... Minden meglesz!!!:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.05.25. 21:05:33

@judynero: Csók édes! Végre, hogy megvagy! Na majd ahhoz a bejegyzésedhez írok akkor pár gondolatot. :-))
süti beállítások módosítása