Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

K.O.! Gyermek éveim...

2010.04.19. 15:54

Tegnap ismét itt járt az orvos...rosszul voltam! Nagyon erős gyógyszereket adtak, most ébredtem fel nemrég.

A családom megharagudott rám a Borsban megjelent cikk miatt.

Én vagyok a hibás, mert a magánéletem idáig tabuként kezeltem. Most nyilatkoztam róluk is, illetve a gyermek éveimről és úgy jött le, mintha egy nyomortanyára születtem volna.

Ez azért erős! Mert, viszonylag szép volt minden. 

A szüleim és a mamám megpróbált nekünk mindent megdni amire vágytam. A nagyim rendszeresen nyaralni, színházba és moziba vitt minket. Renszeresen vigyázott ránk amíg a szüleim dolgoztak!

Nem éltünk luxus életet, de nem is szenvedtünk hiányt semmiben!

Amikor jobban ment, Anya Bécsbe volt nekünk csokit venni, vagy Tarvisióba vett bőrkabátot magának és apunak.

Hol jobb, hol nehezebb volt! Mint minden más családban... A szüleim rengeteget dolgoztak és hajtottak a munkahelyükön...egy gyönyörű családi házat húztak fel, a saját erejükből...mindenféle támogatás nélkül. A mi dolgunk csak a tanulás volt!

Sajnos ez ma nem így jött le...ezért, mindenki megharagudott rám!

Tanultam belőle, és innentől a családi dolgokról nem beszélek!

De ettől független Ők az én családom, és sajnálom, hogy 12 évig keserűséget okoztam és egyszer sem volt rám senki büszke!...hiszen a családom mindig mindenben száíthatott rám...

Ez van amikor azt hiszed szarabb már nem lehet...

 

 

Szerző: judynero

26 komment

Címkék: család

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr281934588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.19. 20:02:34

Drága Judy! Először is a család ne haragudjon meg Rád, mert ami a cikkben volt, az szerintem nem hordoz magában szégyellnivalót. Nekem úgy jött le, hogy keményen dolgoztak és bár nem telt tévére vagy más luxuscikkre, amit tudtak, megadtak neked. És ez igazán becsülendő. A nulláról való elkezdés és feljutás a szememben az egyik legnagyobb emberi tett, amit ritkán múl felül dolog. Csak pár olyan van, amit hasonlóan tisztelek az emberekben. Most mondhatnám, hogy nagymamám vidékről került pestre, több testvére volt, akik napszámosként dolgoztak a Horthy korszakban. Mégis egy olyan életet épített fel, amiből a családjának is tudott adni.
Úgyhogy számomra ez a cikk semmi rosszat nem váltott ki, inkább tiszteletet, becsülést és elismerést. Nem kell mentegetőznöd, és a mondat, amit ott is leírtak szerintem többet ér bárminél:
" A szüleim erőn felül megpróbáltak mindent megadni nekünk." Sajnálom, ha ezt ők nem látták és nem büszkék arra, amit elértek. Mindegy milyen mélyről kezdték, az számít, hogy ide jutottak, van egy csodás lányuk, aki gondoskodik róluk. Csak tanulná meg mindenki, hogy a szegénység sosem szégyen, ha az ember boldog.

Itt a cikk, aki nem tudja miről van szó:
www.borsonline.hu/news.php?op&hid=28984

ikszorn 2010.04.19. 22:58:44

Nem értem, hogy miért kell ilyen közel engedned magadhoz névtelen firkászokat... Kihasznál téged az egész média és te ezt sosem látod be csak utólag jössz rá a dolgokra...

Andre. 2010.04.20. 11:05:14

Judy, ne hagyd Magad!!!

Andre. 2010.04.20. 11:06:33

Hetvegen jossz Becsbe az Erotikmessere, ugye???

judynero 2010.04.20. 17:21:15

@Andre.: Szia! Igen!!Nélkülem el sem kezdik! Te is jössz?:)

judynero 2010.04.20. 17:21:53

@Andre.: NEM HAGYOM!!!!! ISMERTEK NEM???!!!!

judynero 2010.04.20. 17:26:48

@ikszorn: Szia! Köszönöm a kérdésedet...lényegében igaz! De tudod azért sokat köszönhetek a médiának...hiszen az ismertség hozza számomra a felkéréseket munkákra. Soha nem engedtem a magánéletemben való turkálást..ez az első alkalom amikor kiderűl sok minden...Sokszor bánom, hogy "ismert" lettem, hiszen én hagytam...de sokszor örülök, hiszen annyi dolgot megtapasztalhatok és láthatok amit lehet, hogy sosem...szeretem ezt a körforgást...a baj az, hogy lelkisebb vagyok sok másnál!

judynero 2010.04.20. 17:28:11

@mykee: Jó lenne ha ezt a családom is elolvasná...de sajnos azóta nem szólnak hozzám! Szégyellnek...:( Pedig sosem bántottam Őket...Sőt!

lkat 2010.04.20. 18:28:43

@judynero: Nagyon sok szép emlékem van a gyermekkoromból... A testvérem egyszer eltörte a lábát és az iskolában senki sem akart szegénnyel sörögni. Én sörögtem a kis bénával, és láttam a szemében mennyire örült neki... Vagy amikor átvágtuk anyuékat, hogy eljuthassunk discoba, rendesen terveket szövögettünk. Amikor össze-vissza hazudoztunk a pasiknak, hogy le ne bukjunk. Amikor készültünk a buliba, csináltuk a hajunkat, öltözködtünk, röhögcséltünk. Aztán amikor együtt dolgoztunk. Mindenre emlékszem, és nagyon jó emlékeim vannak. Nekem hiányzik a testvérem nagyon. Néha úgy érzem, teljesen kirekeszt az életéből és ez nem az én hibám. Úgy érzem neki minden más fontosabb, nálam. Pedig vágyom rá, hogy együtt lógjunk, mint régen....A családod azért haragszik rád, mert a nem átjavított változat fájdalmat okozott nekik. Főleg anyukádnak... Hiszen egy nagy hazugság volt az egész. Ha firkász írta át, ha a te szádból hangzott el, olvasni borzasztó volt nekem is. Aki ismer, tudja hogyan nőttél fel, és hogy a szüleid mennyit dolgoztak. Ezt neked is tudnod kell!!! Dühében és fájdalmában az ember még egy édesanya is sokszor mond olyat, amit megbán, de ezt te is nagyon jól tudod. És akaratodon kívül te is bántassz, és később jössz rá, hogy nem jól csináltad. Nem szégyell téged senki, de ez nagyon durva volt, és kár, hogy nem olyan cikket hozztak le a családról, mint amit te ide írtál róla. Akármi van, szeretlek, és a család az család, nem lesz örökre harag, ez is elcsitul majd és minden rendben lesz megint. Ja és többet nem írok ide, hiszen úgyis rájöttél ha másból nem hát ebből...... Majd regisztrálok úgy, hogy ne gyere rá :)))

judynero 2010.04.20. 19:18:39

@lkat: ...én már hamarabb is gondoltam, hogy te vagy...de ez az Ilkat? Honnan jött?
Nekem is hiányzik a testvérem! Nagyon is hiányzik! Csak az évek hosszú sora megváltoztatott és nem tudom miért a család az utolsó akinek képes vagyok elmondani a gondjaimat!Annyiszor próbáltatok velem beszélgetni de valahogy nem megy...amióta Zoli elment képtelen vagyok a problémákról beszélni! Pedig azelőtt én voltam mindenki beszélgető partnere...most meg napról napra élek...és nincs miért és nincs kiért! Csak ti vagytok nekem!...és soha nem akartam senkinek fájdalmat okozni közületek! Nagyon sok jó dolog volt amikor picik voltunk, sok szép emlék nevetés, játékok...de sok rossz is volt és nekem amióta így felborult az életem, plussz megkaptam ezt a betegséget, mindig a negatív dolgok jutnak eszemben!Amikor te elkezdted a szép dolgokat mesélni...akkor emlékeztem vissza, hogy istenem tényleg...ez is én voltam! Voltam valaha boldog...de most a legnagyobb boldogság ha a pini szemébe nézek és ő nevet rám, vagy ha ott alszik mellettem...mert róla csak a tisztaság és boldogság jut eszembe! Másban nem találom! Nem direkt rekesztelek ki benneteket...nagyon is hiányzik a család, a veled való beszélgetések!De ahhoz, hogy magam megtaláljam nem tudom mi kell...most nagyon nehéz időszak jön...és azt hiszem ezt már nem tudom elviselni, mert annyira fáj! Nagyon szeretlek tikteket, ti vagytok nekem a mindenem, az életem! Soha nem bántanálak...

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.20. 20:58:59

@judynero: úgy vagyok a haragudással: egy ideig elmegy, de hosszú távon hülyeség. Mert ezt a legtöbbször félreértés váltja ki, és a vaskalaposság, hogy "nem engedek abból, amit kitaláltam." Plusz a harag saját magunkat rombol mind lelkileg, mind testileg, szóval hagyd őket kicsit nyugodni és ha tudják, érzik, hogy te szereted őket, az minden haragot legyőz. Tudom, és nem a levegőbe beszélek. Így van. Aki meg sosem bocsát meg, az igazából még mindig nem lát tovább a saját érzelmeinél, és mást nem vesz észre. Bezárkózott. De ezért ne te gyötrődj vagy bűnhődj! Más hibája miatt, még ha az családtag is...

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.20. 21:04:41

@mykee: mielőtt félreértenéd akár te, akár bárki: úgy értem, hogy nem hiba, de inkább zárkózottság, ha valaki nem tud soha megbocsátani. Én viszont hiszem, hogy olyan családod van, akik ezután is szeretnek, csak őket bántotta a dolog. Még ha az én szememben nem is úgy jött le, hanem pozitívan. Kár, hogy náluk nem így, dehát eltérő helyről jöttünk és más-más környezetből, emberi típusokból. Én már csak ilyen vajszívű maradok...

tuskó (törölt) 2010.04.20. 22:43:44

te vagy az a nagyfenekű? ;))))

tuskó (törölt) 2010.04.20. 22:51:29

@mykee: " Most mondhatnám, hogy nagymamám vidékről került pestre, több testvére volt, akik napszámosként dolgoztak a Horthy korszakban. Mégis egy olyan életet épített fel, amiből a családjának is tudott adni."

:))) Myki, hiába is szeretnéd,Te nem kerülsz be a borsba! ;)))) :))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.21. 11:48:07

@tuskó: pedig ha így haladok, a végén még engem is kiszúrnak. :-)))

Nymus 2010.05.09. 02:27:41

@mykee: Tenyleg hatalmas Isten allatkertje...

Nymus 2010.05.09. 02:29:27

Ti tényleg ilyen hülyék vagytok, vagy ti vagytok a bulvárvilág galambjai... OMG

Nymus 2010.05.09. 02:32:33

@mykee: neztem a blogodat. amugy te langyi vagy? csak mert elég nőiesen írsz

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.05.09. 23:16:55

@Nymus: ??????????? Hogy mi? Na ezt nem tudom honnan veszed le, de olyan marhaság, hogy nem tudom mihez hasonlítani. Elmondanám neked, hogy én annyira imádom a nőket, hogy csak köztük vagyok és velük beszélgetek szinte. Az, hogy anyám nevelt egyedül két öcsémmel együtt és ezért ismerem a nőket és a női dolgokat ettől lennék langyi??? Szóval nem mondom, hogy kikérem magamnak, de akkor nem alaposan olvastad végig a blogjaimat és oldalaimat.
Csupán csak középen vagyok: férfi vagyok, aki imádja a nőket és ismeri a dolgaikat. Nem több. Az, hogy nem használok csúnya szavakat, vagy nem nézek focit, nem szeretem a sört, nem érdekelnek a kocsik, utálom a kemény piát és a cigit, azért máris az lennék???
Ahogy mondani szoktam: "nem iszom, nem dohányzom, nem drogozom, nem kávézom, azért egy káros szenvedélyem hadd maradjon nekem: a nők."
Oké, mondták már rám, hogy fura alak vagyok, és volt már meleg, aki bepróbálkozott nálam, de hogy langyi vagy meleg lennék, ezt határozottan visszautasítom!!!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.05.09. 23:17:35

@Nymus: Látom te meg nem olvasol a sorok közt, vagy kissé elszálltál magadtól. OMG

tuskó (törölt) 2010.05.11. 14:43:33

@mykee: te májki. a nők csak megdugva jó hobbik, amúgy szörnyű egy társaság. Nem is értem hogy bírsz beszélgetni velük ilyeneket:))) Tényleg furi.Na mind1,hát te dolgod:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.05.12. 06:42:20

@tuskó: nem mindenkit lehet megdugni, például pár száz kilométer távolságból. ;-))
De komolyra fordítva a szót: én velük érzem jól magam, hol így, hol úgy, de számomra normálisabb társaság, mint a férfiak.

tuskó (törölt) 2010.05.12. 13:10:47

mi normálisabb? Az a téma,hogy vörös cipőt vegyek ,mert vörös a körmöm,vagy fehéret mert fehér a farmerom?:D (a csajom minap épp ezz4el basztatott:)) ,erre meg úgysem lehet jót mondani a vége úgyis az,hogy lebasz.)

Na jó,viccet félretéve:
addig jó társaság,míg ffinek néznek,nem barátnak. (kivéve,ha mondjuk üzlettárs vagy más célja van az ismeretségnek). Mondjuk haverság az oké, de kötve hiszem,hogy mélyebb kialakulhat- szex nélkül pláne. Női társaságban meg azt vizslatják mennyire vagy jó hapsi. Ha szar hapsi vagy ,akkor barátnak jó,meg beszélgetni jó kategóriát kapsz,az meg kb az,hogy mellőz és többször domináns ő ,mint te. Fffiak közt is kialakul a főmacsó -meg apródja felállás,de sztem jóval lazább a versengés.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.05.12. 21:16:15

@tuskó: mivel a nő választ általában ezért persze legtöbbször barátnak voltam jó a nőknél, és ez igaz mind a mai napig. Viszont amióta nyíltan is felvállalom a szexualitásom, már férfiként is néznek rám, sőt... Viszont a női barátságok előnye az lett, hogy megismertem őket, tudom melyiknek mikor hogyan lehet segíteni, hogyan lehetnek boldogok és valahogy ez sokszor többet jelent, mint az önbizalomhiányát kihasználva megfektetni őket. Valahogy azt nem tartom becsületesnek, hogy kihasználjak egy nőt. Amikor tudod, hogy megtehetnéd, mert látod hol gyenge és akkor előtted a választás, hogy megteszed vagy sem.
Én úgy vagyok vele, hogy ha egy nő le akar velem feküdni, akkor akarjon velem lefeküdni és saját magától, nem azért, hogy behülyítem vagy kihasználom. Tehát akarjon engem, és ennek tudatában tegye amit. No ebből baromi kevés van, mivel nem vagyok macsó, így aki "felnő" mellettem, az utána persze rájön mikre képes és mást választ. De legalább boldog lesz. Oké, nem fekszünk le, de kiderül, hogy nem is akar lefeküdni velem, akkor meg milyen egy olyan nő az ágyban, aki csak ott van, mert nem is akarja? Szóval ez azért összetettebb dolog, mint hogy szex vagy barát.

tuskó (törölt) 2010.05.15. 16:50:08

"mivel a nő választ"
a nő azok közül választ,akik ott lebzselnek közülötte. Amelyik hapsinak meg tartása van az nem lógatja ott a nyelvét elutasítás után.
süti beállítások módosítása