Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valamikor valami elkezdődött…

Akkor még azt gondoltuk, hogy életük egy szakasza lezárult, és egy új veszi kezdetét.
 
Még nem tudtam, hogy ezen a napon hozom életem egyik legrosszabb döntését, és hitet vetek egy olyan dologba, ami csak az álmaimban létezett. Kislánykoromban...
 
Még soha nem beszéltem erről, de itt az ideje egyszer, és mindenkorra végérvényesen hátrahagyni a múltat, és várni, hogy megérkezzen az új és szebb jövő.
 
Ami csak az enyém, és amit senki nem vehet el.
 
Sok kudarc ért, de a házasságommal kapcsolatos az egyik legnagyobb…
 
Sokszor néztem magam elé egyedül… és nem akartam elhinni, hogy ez mind velem történik.
Senkinek nem akartam elhinni, hogy rossz embert választottam.
De mostanra rá kellett jönnöm, hogy igazuk volt.
 
Nem akarom megváltoztatni a múltat, hiszen minden azért történik, hogy tanuljunk belőle, és később hasznosítsuk.
 
Szeretném megköszönni mindenkinek, aki mellettem állt, és áll a mai napig … jóban-, rosszban kitartott mellettem, az exférjem helyett.
 
Tudjátok, nem lehet mindig vidám az ember…
Azt is el kell mondanom, ha fáj valami… hiszen ettől tűnik emberinek az egész!Nem akarom mindig futtatni magam, hogy ilyen meg olyan jó nő vagyok, és semmi gondom...Ez hazugság! Mindenkinek van olyan, amit szeretné meg nem történté tenni.
Gondolkoztam ezen a Monroe-s dolgon és rájöttem arra is, hogy néha furcsa dolgokba menekülök...
 
Ma egy beszélgetés felzaklatott, és szembesített azzal, hogy hogyan is kell történnie bizonyos dolgoknak, ha az ember tiszteli a feleségét…
 
Nem azért sírok, mert fáj… az idő fáj, amit elvettek tőlem! Inkább oda adnám ezt a majd három évet édesapámnak… aki mindent megadott volna, hogy velünk maradhasson. Nagyon hiányzik !
 
Szeretném visszapörgeti az időt...addig, hogy újra az a kislány lehessek, aki esténkét elalvás előtt hallja amint az édesapja a konyhában pakolgat...és amikor azt hiszi alszom bejön a szobámba betakargat, megpuszil és csönben nézi ahogy alszom. Érezni szeretném az illatát, és a simogatását, a szeretetét....ezt akarom! Mert Ő tényleg szeretett minket, és sohasem bántotta az édesanyámat úgy ahogy velem az én férjem tette...
 
Csak ennyit akartam! Jó éjt!
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr731809993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.04. 23:00:59

Komolyan meghatódtam. Nem is írnék többet, hiszen amit írtál többet jelent Rólad nekem, mint bármi más eddigi. Köszönöm én is a nyíltságod, és még elolvasom párszor. :-***

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.04. 23:16:28

Erre nem tudok mit írni,örülök hogy egy ilyen nyílt őszinte nő vagy,és ez tényleg sokat jelent nekünk rajongóidnak.

A férjedre vissza térve pedig igaz hogy nem ismerem a férjed,de ha bántott,akkor előbb utóbb úgyis megbűnhődik érte.

tolaa (törölt) 2010.03.05. 01:33:43

Köszönjük, hogy ilyen nyílt, közvetlen személyiség vagy, párszor még elfogom olvasni ezt a bejegyzést, viszont sajnálom, ami történt. Tudom milyen érzés az, amikor elveszíted a szeretteidet, barátaidat, sok ideig feldolgozhatatlan.
Sajnos az én szüleim is mindig veszekedtek, sokszor nem bírtam ki, és elmentem otthonról, csak hogy ne halljam a veszekedésüket.. Állandóan bántották egymást, de én nem teszek különbséget a szüleim között, ugyanúgy szeretem édesanyámat, mint az édesapámat. Köszönöm, hogy megosztottad velünk, és remélem egyszer érted is eljön a szőke herceg fehér lovon.
Ugyan azt tudom mondani, hogy férjedet nem ismertük, de ha rosszat tett, akkor meg fog bűnhődni érte. Imádunk!

judynero 2010.03.07. 18:36:39

@mykee: Nem lehetek mindig happy...nem moslyogásból áll minden pillanat...igenis az ember hangulata ingadózik...és ebben a blogban nem önmagam futtatása a cél, ha valaki csak vidámságra és mezetelen fotókra kiváncsi és nem a valódi Judy Néróra akkor az elcseszete!:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.07. 18:42:04

@judynero: Ezt nem is várjuk el, pont ezért vagyunk itt. Hogy veled, mint emberrel, egy jó és rossz kedvű tüneménnyel lehessünk. Elfogadunk ilyennek, amilyen vagy, és kitartunk melletted. Ha jó a kedved, akkor kifejezetten feldobod a kedvünk, ha meg szomorú vagy vigasztalunk. És igenis, Téged, mint embert szerintem sokkal többre értékelünk és jobban szeretünk, mintha csak önmagad futtatnád és csak képeket tennél ki. Te így vagy kerek és így fogadunk el. :-***

judynero 2010.03.07. 18:45:32

@Dyrtyho: Köszönöm szépen!Igen biztosan vissza fogja kapni a sosrtól! Ígérem mindig ilyen nyílt és őszinte leszek és nem csak szépet jót fogok irni hanem azt is le fogom irni ami fáj, bánt vagy épp felzaklat vagy épp depis vagyok..:)

tuskó (törölt) 2010.03.09. 12:51:34

@7roller2: ... ... ...nofene. Én is blokkolnám , ha lehet... :-P
süti beállítások módosítása