Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Betelt a pohár!

Elmagyaráztam nyolvanezerszer, hogy nem vagyok a híres- neves "fészbukon"!!!!!!!

A testvérem van rajta, aki hasonlít rám, és akinek van egy gyönyörű kislánya.

Nagyon örülnék ha "Krisz és HenriettaDia"  nem cseszegetnétek azzal, hogy Ő én vagyok és, hogy nem vagyok őszinte, és szarok a ti problémáitokra!

Mégis mit képzeltek? Hogy jöttök ahhoz, hogy egy ártatlan családtagomat, aki édesanya és a világ legjobb testvére baszogassátok?

Amúgy pedig kik vagytok ti, hogy a gondjaitokkal kellene foglalkoznom? Nekem is van elég a betegségemen kívűl, mégesem rajtatok kérem számon...ismeretlenűl!

Az iwiw-en sem vagyok, bár van ott pár Judy Nero...:(

 

 

Ő a testvérem! Andika.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Soha életemben nem voltam álszent és hazug...egyszer hibáztam nemrég, de annak is megvolt az oka számomra.

Azt már bevállaltam, és lezártam, hülyeséget csináltam... bár a vége úgyis balhé lett volna a sztorinak...én ott követtem el hibát, hogy dühömben kifordultam magamból és álnéven gusztustalankodtam olyanokkal akikre haragudtam valamiért, és olyanokkal is akikre nem csak, hogy le ne bukjak! De ez már lerágott csont...

Erről nem szeretnék többé beszélni, mert a lányok sem beszélnek róla, megbeszéltük normális ember módjára, hogy mindenki megy tovább a saját maga kis útján! Látjátok működik, hiszen azóta mindenki megtalálta a számításait!

Úgy gondolom, hogy a családomat, és magamat jogom van megvédeni!

 Tudjátok mit, ma jött el a napja, hogy felregisztrálok a kibaszott " fészbukra"...

Én vagyok a közszereplő, nem a testvérem...engem cseszegessetek, és nézzétek meg jobban, kinek irogattok!

Az eredeti nevem : Faragó Judit, avagy Kemény Zoltánné!!! A tesómat Andreának hívják!

Engedjétek meg, hogy az Úr nevében gartuláljak ahhoz, hogy ilyen undorítóak vagytok!

A levelezés egy kis részlete:

"február 28., 4:15
Szia!
Bizonyára azért írom neked iten nem a blogodon,másik az mert it talán mink keten dudjuk hogy mit írok neked ,senki más!Őszinte csajszi vagyok és őszintén írom,Lehet hogy aszt fogod visza írna ki vagyok ugye,csak tudod az öcsémet lehet hogy rosz embernek nézed mert írt sok roszat,csak tudod az öcsém más hoz képest legaláb ősinte ember!Az öcsém nem akart semi mást csak valakivel el dumcsizni akinek voltak,vanak gondjai mert aszt hite hogy neked is azok vannak!Vanak gondjaid de bizonyára nem ojanok,és le se cseszed a mások emberek gondjait!Eről csak akor bizonyosodtam meg amikor egy kétszer fent voltam a blogodon:Mind HenriettaDia!Te le se cseszed a mások emberek dolgait te csak a saját gondjaidal törődől!Jól teszed csag magadal törődjél,csak tudod mi asztán ne siránkoz mind a kis baba!SZió Heni a Krisz nő vére!!! "
 
A testvérem válaszai:
 
"Drágám nekem nincsen blogom bizonyára valakivel összekeversz. Kettő nem ismerlek sem téged sem a testvéredet. Három nincsenek gondjaim, négy miért kéne veletek törődnöm? Nem vagy nekem se a rokonom se a barátom, senkim se vagytok. És a helydben kétszer is megnézném kinkek írogatom a hülyeségeimet, mert valakivel nagyon összekeversz. Sőt a helyedben nem írnék többet olyannak akit nem ismerk.... Na szép napot anyukám És a gyerekemet többet a szádra ne merd venni....... "
 
"Emberek! Nekem nincsen blogom... Üzenem ezt annak, aki folyamatosan írogat nekem a facebookon és nem érti meg, hogy nem az én blogomat olvasgatja. Úgyhogy drága hölgyemény én megértem, hogy nem jut el olyan gyorsan az agyadig, de ismétlem NEM AZ ÉN KIB....T BLOGOMAT OLVASGATOD, MERT NEKEM NINCSEN OLYAN!!!!!! Remélem érthető voltam.... Szép napot mindenkinek!!!"
 
 
SZÓVAL! EZ ITT NEM PSZIHIÁTRIA A HÜLYÉKNEK!
Remélem értehető voltam.
 
 Bárkinek segítek ( ezt láthattátok, pl. a szentestés blogbejegyzésen ), bárkit szívesen meghallgatok!
Szeretek beszélgetni és tanácsokat adni.
 
Ezért is kért fel két magazin a napokban, hogy egy külön rovatot vezessek!
 
Nem hiszem, hogy bárkit is bántottam itt...Krisz bántó dolgait is épp elégszer benyeltem, és próbáltam kedves lenni...mindig az lett a vége, hogy bocsánatot kért! Arról nem beszélve, hogy rajtam kívűl, hány embert bánott már itt meg...de most még az ártatlan testvérem is sorra került, ezt nem hittem volna!:(
 
Szomorú vagyok! Meddig lehet elmenni? Mit kell még elviselni? Ki vagyok én? Köteles lennék ezt is elfogadni?
 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr851796844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.28. 15:23:21

Nem akartam személyeskedni, de most másképp nem lehet: nem értem Kriszt. Komolyan. Egyrészt itt rajong érted, aztán sérteget. Majd bocsánatot kér, majd megint cseszeget. Aztán meg a facebookon írogat másnak, ahelyett, hogy utána járna, miközben meg itt nekünk ír, hogy micsoda csúnya dolog más nőjéről fantáziálni (oké, bocs, hogy még a gondolat is megfordul a fejünkben). Szóval mintha kissé tudathasadásos lenne vagy arról fúj a szél, arra hajlok.
Krisz, most mondjam, hogy szégyelld magad?

Viszont Judy ha nem haragszol, bejelölhetlek? Bár tudom, akkor megnézhetsz és kiderül, hogy nem vagyok se macsó, se izom, sem álom pasi, de láss akkor én is felvállallak kollégáim és barátaim előtt, lőhetnek rám is, és melléd állok. Tudod, hogy ott vagyok, még ha sosem akartad vagy kérted is. :-***

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.28. 15:58:54

Nagyon köszönöm!! Kár, hogy a fészbúkon nem engedik a merészebb képeket, de remélem, hogy itt megosztod velünk ama esernyős sorozat pikánsabb darabjait is. :-***

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.28. 16:11:17

@mykee: Szerintem Krisz lassan már azt se tudja magáról,hogy kicsoda.Én személy szerint sose értettem öt,és a hozzá hasonló embereket.Én mindig is rajongtam érted,és rajongani is fogok amig csak élek,és én sose lennék olyasmire képes mint amilyenre KriszRebel is képes volt.

Mellesleg Judy esetleg én is bejelölhetlek ? Az igazat megvalva én se vagyok egy kopasz BMW-s macsó,de hidd el Mykeehoz és a hozzám hasonló igaz,őszinte,kitartó emberek nagyon ritkák ebben a rohanó,mocskos világban.

tuskó (törölt) 2010.02.28. 16:12:30

... ... ...mmm...helyes a tesód is... ... *ártatlanulnéz*

tuskó (törölt) 2010.02.28. 16:42:22

@Dyrtyho: "Az igazat megvalva én se vagyok egy kopasz BMW-s macsó..."

...de még bármikor lehetsz,nem? :)))

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.28. 16:54:54

@tuskó: De nem akarok az lenni.Csupán csak arra vágyok,hogy az álmaim valóra váljanak,és hogy sikeres lehessek a munkámban.

tuskó (törölt) 2010.02.28. 17:46:01

@mykee: húzogatja a haját,mint a gyerekek az oviban a szépkislányokét? :o)

tuskó (törölt) 2010.02.28. 18:24:41

Judy: Csak kíváncsiság. Ha mondjuk nem lennél celeb, és tetszenél egy ffinek-tudod is,aki felhívja mondjuk a tesódat,hogy megkérdezze mi a kedvenc kajád ,mit rendeljen neked 1 étterembe,akkor is zavarna? Vagy inkább ez az értetlenség,meg tapadás zavaró?

KriszRebel 2010.02.28. 22:30:27

Nagon jól tudom hogy ki vagyok!Én még aszt nem értem hogy nagy nehezen rá szedtem a nővéremet hogy menyen rá a facebbok-ra!Eredmény az hogy öt napja kapot levelet amiben szó szorosan az volt írva:Csajszi te egy Alpári paraszt és ribanc vagy/kurva/a lányodal együt!
Ha esetleg van valakinek gondja velem eszt tesék megírnni nekem ne a tasómnak!

KriszRebel 2010.02.28. 23:11:30

@KriszRebel: /gy hogy egy szóval én is sikítanni tudnék az idegeségtől és a fájdalamtól!!!

lkat 2010.03.01. 06:43:28

@KriszRebel: te és a testvéred betegek vagytok... értetted egyáltalán a lényeget? Nagy nehezen rávetted a nővéred, hogy menjen fel a facebookra, de rossz embert találtatok meg. Felfogjátok? Nem a Juyt bombáztátok a levelével, hanem a testvérét. Az meg végképp felháborító, hogy egy kisgyerek is belekerült. Pszichikai eset vagy, és nem kívánatos személy sem itt sem máshol. A helyedben ezekután max bocsánatot kérnék, de te ezt már párszor megtetted. Senki nem kiváncsi se rád se a testvéredre. Kell szótár hozzá? Még neked fáj? És ugyan mi? A butaság talán....

lkat 2010.03.01. 06:44:54

@mykee: Szerintem a Judy van olyan jó fej, hogy vissza fog jelölni.

lkat 2010.03.01. 14:03:34

@tuskó: Szerintem itt az volt a probléma, hogy a krisz és a testvére azt hitték, hogy a Judynak írnak, és fel voltak háborodva, hogy visszautasításra találtak. Nem jött le nekik, hogy az nem a Judy aki a féjszbukon van, hanem a tesója. Amit te írtál a kedvenc ételről, stb. az nem felháborító és nem tolakodó. Szerintem! Itt a Judynak az nem tetszett, hogy 1. miért zaklatják a testvérét, 2. mivel nem értették, hogy nem a Judynak írogatnak megbánatották őt is, hogy nem őszínte és nem törődik másokkal stb...

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.01. 14:53:28

@KriszRebel: Őszintén,te mennyire vagy rajongója a Judynak ? Mert ha nagy rajongója vagy,akkor tudnád,hogy Judy-nak nem az az eredeti neve,hogy Andrea,hanem az hogy Judit,ember még a nevében is benne van,hogy Judit.

tuskó (törölt) 2010.03.01. 15:28:48

@lkat: na jó,de J. "közszereplő" minőségben van itt, az,hogy kedves mindenkivel,az nem azt jelenti,hogy barátságra vágyina,hanem csak annyit,hogy társasági életet él. következésképp lehet 1x próbálkozni,hogy hátha felfigyel rá J., de az már tolakodó,ha valaki továbbmegy. A bárpultnál sem hiszed ,hogy a pultos csaj csak veled akar beszélgetni. Itt meg ha jól láttam ez történt.Az meg,hogy valaki a nővérével hugával anyukájával írat levelet,hát nemtom mennyire ffias dolog. :-) :-) Akár fícbúk akár bármi más. Anyámnak mondom,hogy anyu szólítsd már le a pénztáros csajt nekem,mert kommunikálni akarok vele... :D

lkat 2010.03.01. 17:39:16

Micsoda? A pultos csaj csak veled akar beszélgetni mindig, a pénztárosról nem is beszélve :OO

tuskó (törölt) 2010.03.01. 23:29:08

@lkat: jó,ok,belátom. Hüje példa,azért ez más:)

2010.03.02. 09:35:32

Fészbúk, LOL... HenriettaDia meg az agyatlan beszólogatás helyett inkább magyar korrepetálásra járjon, mert a megnyilvánulása és a helyesírása is olyan, mint egy ötször bukott cigánykurváé! A kommentjét olvasva elég jól be lehet lőni az intelligenciaszintjét...
Ráadásul fingja nincs, kibe köt bele. Judy, ha ez a két ember akkora "rajongód", akkor talán illett volna veled kapcsolatban kicsit tájékozódniuk. Csak most rábasztak, mert kiderült számukra, hogy van egy aranyos testvéred is. De az, hogy belekötöttek, az azért felháborító. Itt nem szimpla tévedésről van szó, hanem a tájékozódás hiányáról.

tolaa (törölt) 2010.03.02. 14:12:40

Engem is bejelölt ez a személy, és ahogy írt nekem levelet, azt vettem ki belőle, hogy a saját neméhez vonzódik.. Még azt írja nekem, hogy:
"Milyen szexy vagy és cuki, nagyon édes vagy."
Töröltem is az ismerőseim közül, mikor ezt a bejegyzést megláttaam, és ezek után, lehet az lenne a legjobb, ha a blogról is eltűnne!!!!!!!!!!!!!
Ez felháborító amit csinált, ilyen emberek is vannak a mi kis életünkben?
Ha nem tudná ez a kedves személy, Judy-t még nem ismeri, és nem érdemes belekötni, mert akkor velünk gyűlik meg a baja!!!

KriszRebel 2010.03.03. 11:30:28

@Selkath: Az én tásóm nem kurvázot le senkit a lányával együt a facebookn,úgy ahogy aszt valaki ővele tedte,még azelőt hogy írt volna valakinek a testérinek.Fingod nincs neked barát!Őtször bukot cigány kurva esetle g a te tasod,ki a szarnak nézed magad!

KriszRebel 2010.03.03. 11:39:10

@tolaa: Kis gyerek,te még ne találgas hogy én téged bejelőltelek,ha nem tudnád hetero vagyok.Meg van a saját barátaim,ismerőseim köre!

kilencjukú híd(balement asszony) 2010.03.03. 12:13:28

KriszRebel, meddig játszol még fiacskám? Enynire hülye nem lehet valaki, ezt csak megjátszani lehet a szándékosan rossz helyesirással meg ezekkel a kötözködő firkálásokkal a névtelenség homája (haha) mögött. Egyébként meg szarul csinálod és nem értem mi a célod vele. Bevágódni nem fogsz fiacskám, lejáratásnak meg gyenge és zsánalmas. Rajtad röhögünk, nem a hüjeségeid miatt.

judynero 2010.03.03. 16:26:34

@KriszRebel: Az a minimum, hogy bocsánatot kérsz tőlem és a tesvéremtől!

Bármit elviselek, mert közszereplőként ez a dolgom, de a családomat nem hagyom, hogy bárki piszkálja...akár az életben akár egy ilyen fos internetes oldalon!Nem egyszer ütöttem meg embert, mert nem tetszett ahogy a mamámmal, édesanyámmal, tesómmal beszél!Ez most nem dicsekvés...

Mond! Neked még nem tünt fel, hogy hány emberrel " összevesztél itt" ?
Én is hányszor toleráltam amikor engem sértegettél...utána meg nem győztél bocsánatot kérni, közben egy szakmabeli lány honlapján szapultál!

Leszarom, hogy heteró vagy...felőlem transzi is lehetsz, de ezt a viselkedést itt nem engedem meg!
Ha nem tudsz normálisan viselkedni akkor előbb utóbb tiltani foglak...

Arról, hogy a testvéred ki bántotta a facebookon fogalmam sincs, de ezért még nem kellett volna az én húgommal szemétkedni!

Figyelj! Van az az ember aki szembemegy a forgalommal, és nem veszi észre, mindeni dudál rá, és ő mindenkiről azt hiszi a másik a hülye...gondolkozz barátom!

2010.03.03. 19:07:29

@KriszRebel:
Előbb értelmezd a szöveget, azután ugass!

tolaa (törölt) 2010.03.03. 20:06:42

@KriszRebel: Akkor meg ne jelölgessél be, ha nem ismerjük egymást, és velem normális hangsúlyban beszéljél!

tolaa (törölt) 2010.03.03. 20:09:13

Judy, már most tiltsd ki, mert senki sem bírja elviselni, ezt a jelentéktelen embert.. Annyira szánalmas...

KriszRebel 2010.03.05. 01:37:59

@judynero: El nízést és bocsánatot kérek,tőled és a családodtól.Mind azokért ami meg történt!
Testvérem nevében is!

judynero 2010.03.07. 19:31:09

@KriszRebel: Remélem tényleg komolyan is gondolod! Semmi baj! Irj te is novella folytatást!:)
süti beállítások módosítása