Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tegnap a www.tabutv.hu -nak adtam interjút, a blogomról...és eldicsekedtem, hogy milyen jó kis csapat gyűlt össze itt!!!:)

Képzeljétek! Már majdnem befejeztem az interjút, amikor egy barom elkezdett ordítani velünk, hogy takaródjunk a környékről....hát csodálkoztam magamon, ugyanis sikerült nem vissza pofáznom!!!!! Vagyis! Ez azt jelenti, hogy jól vagyok és kibékültem a világ szemetével!JUHÉJJJ!

Szakad a hó ismét! Mehetek havat lapátolni...valaki igazán segíthetene, mert nagyon utálom csinálni! Nem tudom ki, hogy van vele de én alig várom, hogy nyár legyen! Szánkózni mennék...de senki nem ér rá, hogy húzzon, egyedül meg elég bénán néznék ki rajta.

A menedzserem tegnap olyan fotókat kért tőlem, ahol normális ruhába vagyok, és profi fotók természetesen. Elkezdtem keresgélni...és rájöttem, hogy nekem ilyen fotóm nincsen. Most komolyan! Olyan ez mintha, Orbán Viktortól kérne az ember félmeztelen képet...:)

 

Elküldöm neki ezt...ezen legalább egy ing és egy nyakkendő van rajtam!!:):)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr221725355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.03. 18:37:58

No nézd már a menedzserét, hogy milyen igényei vannak. :-))) Akkor ideje valami kihívót is csinálnod, mint ruhában fényképezkedés? ;-))))
A vissza nem ordításhoz meg gratulálok, mondtam én, hogy egy úrinő vagy! :-)))
Húzni meg húználak a szánkóval, és ha a napokban a Normafa felé járnál, ott gyönyörű, havas táj fogad. Készítettünk is a hétvégén párat. :-))
Ha az iwiw vagy a facebook felé jársz, akkor még a havas hajam is meg lett örökítve velem együtt, hogy mennyire hullt ez a hó. De én imádom a nagy havat, bár a nyarat meg más miatt. ;-)))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.03. 18:45:17

Arról nem is szólva, hogy megint munkaidőben küldted, és elég volt a képedre néznem. Válaszolni már nem volt időm odabent. :-PPPP

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.03. 22:17:50

Nem akarok politizálni,de szerintem te sokkal jobban mutatnál miniszterelnöknö-ként,mint az eddigi miniszterek.De most komolyan te legalább tudod,hogy mire van szüksége az országnak...hmmm :)...és szerintem csomo jó ötleted is lenne az ország tovább fejlödésére :)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.03. 23:18:12

Néztem a linken, melyik az a videó, de szerintem még nem rakták ki, mert azt találtam, mint legutóbbi, amiben a betegségedről meséltél novemberben.

Remélem nemsokára kiteszik, mert kíváncsi vagyok az interjúdra. :-)))

judynero 2010.02.04. 17:54:29

@mykee: Sajnos egyiken sem vagyok...:)De lehet, hogy vissza rakom magam!!! Majd meglátom...azért megnézném a képeid!:)

judynero 2010.02.04. 17:55:03

@Dyrtyho: Az biztos, hogy rend lenne percek alatt:)!!!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.04. 20:01:03

@judynero: Pedig ott is nyithatsz klubot, kíváncsi lennék, hogy milyen fazonok gyűlnének ott össze és elhinnék-e, hogy te nyitottad magadnak és nem egy rajongód. :-))) Vagy fent lennél a rendes neveddel és a Judy Nero névvel is. ;-)))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.04. 20:01:50

@judynero: Amúgy egy tök átlagos pasas vagyok, aki még a tömegben is el tud vegyülni, ha egyedül belőlem állna a tömeg. :-)))

tolaa (törölt) 2010.02.04. 22:09:16

Szia Judy és kommentelők!
Eddig csak olvastam a blogot rendszeresen, de most már rájötem, hogy én is hozzá szeretnék szóólni a bejegyzésekhez.
Nagyon tetszik Judy, hogy leírsz mindent napról napra, hihetetlenül imádlak, még akkor is, ha tizennyolc éves múltam a napokban. :D :)
A TabuTV riportján láttam, és azt is, hogy a napokban készülhetett mert már a havazást látni lehetett, nagyon szép voltál. :)
Szerintem is miniszterelnöknőnek el tudnánk képzelni, gondolom képben vagy mindennel, engem hidegen hagy a politika, amúgy a csaból is ez folyik állandóan.:)

tolaa (törölt) 2010.02.04. 22:11:52

@judynero:
Jó lenne, ha Facebookon fent lennél, mert már kerestelek, de nem találtalak meg. :)
Miért szedted le magad? :)

ZoRRaW 2010.02.08. 11:33:05

tetszik ez a kép, nagyon ízléses, érdemes több ilyet készíteni rólad, esetleg hosszabb szárú csizmával is ;-)

judynero 2010.02.08. 12:51:37

@mykee: ...na majd meglátom!!!...

judynero 2010.02.08. 12:53:10

@tolaa: Szia kedves! Köszöntelek itt a blogon!Remélem sokáig maradsz és kommentelgetsz továbbra is...Millió puszi Neked!:)

judynero 2010.02.08. 12:54:43

@tolaa: Az iwiw már botrány volt...a facebookon meg nem én vagyok, hanem vki felregisztrált a nevemben...de lehet, hogy vissza megyek...:)

tuskó (törölt) 2010.02.08. 13:07:33

@mykee: én mondjuk jobban orulnek a rendes nevnek,a Judittal sincs semmi gond.(gondolom az a keresztneve a kedves blogtulajnak)
süti beállítások módosítása