Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kávézót neveztek el rólam! BE-BE! Nem kamu!! Itt a kép :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja! Über-hiper-szuper vagyok, úgyhogy pukkadjon meg minden irigyem és, minden celeb ( rajtam kívűl :)... :)

 Mától baromi nagy lesz az arcom, és csak "DOLCSEGABANÁT" veszek fel.

 Csak azzal tárgyalok akinek minimum 8, azaz nyolc darab limuzinja van.

 Mindennap iratok valami szart magamról.

 Naptárt csináltatok.

 A mellem nagyobbra csináltatom.

 Könyvet adok ki, " hogyan lettem a leghírhedtebb " címmel.

 Lefekszek mindenkivel aki számít, elsősorban politikusokkal.

 Énekelni fogok, és lesz videóklippem. ( " NO MÁNI? NO HÁNIIII", ez lesz a dalom neve )

 Haknizni Dubai-ba járok, természetesen.

 Vetetek magamnak egy " MERCIKABRIÓT ".

 Nem állok szóba senkivel, csak magammal...

 Röviden ennyi...Szerintem ez jár nekem alanyi jogon!

 

 

UI: Az apróbetűs részben jegyezném meg, hogy előbb köpném magam szembe mint, hogy ezeket megtegyem. Ez a kávézólánc pedig Angliában van, és sajna nem rólam nevezték el.

Maradok aki voltam! Csak poén volt. Judy

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr451674685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.01.15. 15:42:51

Judy, azt kihagytad, hogy valóságshow-t csináltatsz magadról, valamelyik "hatalmas" kertévében, emelt díjas sms-szavazásokkal. Hogy mire lehet szavazni, az kurvára lényegtelen, egy igazi celeb nem foglalkozik ilyesmivel... :DDDD
Ja, és én leszek a "progyuszer" :)))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.01.15. 15:58:33

És végül kopaszra nyírt fejjel és egy Free Tibet felirattal a hátadon mászod meg a Himaláját mezítláb. :-))))

Jack Cole 2010.01.15. 16:27:23

Ne legyél igénytelen.

Tökre megörültem két pontnak, a naptárnak és egy másiknak, mert én számítok, legalábbis magamnak. ;)

Egy nagyon fontos pontot hiányoltam: afrikai kisgyerek örökbefogadása. Enélkül nem igazi egy celeb manapság.

Végül megnyugodtam, hogy van apró betűs rész.

Az ember viszont könnyebben szembe tudja magát köpni mint gondolnád. Egy bringa kell hozzá, kis szembeszél...
Úgyhogy ezzel ne viccelődjünk, mert megjártam már vele.

KriszRebel 2010.01.15. 16:36:02

Necsináltas nagyob meleket!Tök cukisak a erbegjeid!Gusztusosak!

lkat 2010.01.15. 21:34:09

Hajrá Judy!!! Mindenben támogatlak!!! :)))

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2010.01.15. 22:12:24

Jack Cole: én is ismerem a bringás ön-szembeköpős dolgot :-D Nem kimondottan felemelő érzés.
Judy, ha nem mondod, hogy nem rólad nevezték el a kávézót, tuti azt hittük volna, hogy igen. De azért az is elég ok a büszkeségre, hogy egy római császárt rólad neveztek el, nem?

judynero 2010.01.16. 13:51:43

@Selkath: Igazad van...Csináljuk! Mától te vagy a Progyuszerem és hatalmas nézettséget csinálok majd!

judynero 2010.01.16. 13:52:20

@mykee: Igen...és oda vissza háromszor, hogy mire végzek kinőljön a séróm:)

judynero 2010.01.16. 13:53:45

@Jack Cole: A hiányt jegyeztem a progyuszerem intézi:) A köpést elhalasztom és másra tartogatom a nyálam!Más szembe köpésére pl.:):):)

judynero 2010.01.16. 13:54:34

@lkat: Köszönöm! Rajta vagyok az ügyön!:)

judynero 2010.01.16. 13:55:36

@antigocsi: Igen, és a Nero programot, meg egy csomó kutyát, és Franco Nero se maradjon ki a sorból:):):)Hatalmas!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.01.16. 18:33:07

@judynero: A legjobb tényleg az lenne, ha ilyen maradnál, amilyen vagy, esetleg még jobb és szebb és... :-)))

Orson 2010.01.17. 23:54:59

Szerintem bármit felveszel szép vagy.
16 limuzinom van de a te kedvedért nyolcat belökök a Dunába.:)
Bármit írsz, elolvasom.
Naptár ötlet, támogatva.
Ciciket minek nagyobbra?
Könyvet is elolvasom.
Pont a politikusokat hagyd ki, ígérgetnek aztán meg semmi tett.
Ének lehet, de a táncot kedvelem.
Dubai az messze van, de sok ott a limuzin.
Kettőt vetess.
Én még magammal se beszélgetek, csak ha egymagam vagyok.

chaky 2010.06.13. 13:46:17

HI Babe!

Hat igen Nero caffe de egyetlen Judy foto sincs rolad bent :))
Pedig jobb lenne mint most!Mikor voltal Londonba es mi miert nem talalkoztunk??Mikor jossz ujra erre szeretnek mutatni neked 1000 jo dolgot itt londonba...szep napot szia
süti beállítások módosítása