Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

India- Goa

2010.01.12. 18:48

Pár évvel ezelőtt Indiában jártam, pontosabban Goán.

Életem egyik legszebb élménye volt ez az utazás. Gyönyörű helyeken jártunk és rájöttem, hogy Indiában élnek a világ legkedvesebb emberei. Iszonyatos a szegénység, de az emberek mégis mosolyognak és kedvesek.

A repülőről leszállva az első állat ami szembe sétált velünk...természetesen az egyik Szent tehén volt.:)

A buszon pár perce ülhettünk amikor, lepra telepet láttunk...beteg emberekkel tele, akik a város szélén kiközösítve élnek, a halált várva. Borzasztó volt!

Nincs tisztaság, és nincs különösebb luxus a dzsungel közepén...de ez mind eltörpül az érzés mellett, ami a hatalmámba keríti az embert ezen az egzotikus helyen.

Vissza szeretnék menni...annyira más minden! Őszinte tiszta szívű emberek egy furcsa, félelmetes, de mégis mesés helyen. Nincs idegeskedés. Nincsennek hamis barátok, akik érdekből vannak mellettem.

Érkezés után rögtön a partra rohantam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajnos, nem jut pénz normális táblákra...de igy is egyértelmű. Vagy nem?:)

 

 

 

 

 

 

 

A fűszerek dzsungelében Diácskával. A nyakunkba virág, a homlokunkon festék pötty...a helyi lányoktól.

 

 

 

 

 

 

A piacon egy gyönyörű kicsi lánykával, aki szülei helyett dolgozott éppen.

 

 

 

 

 

 

 Szeretkezni, itt igazán jó lett volna...:)

 

 

 

 

 

Érdekes...nem szép, különleges.

 

 

 

 

 

 

 

 Szépek.

 

 

 

 

 

 

 

 

Szomorú, de ilyet is láttam.

 

 

 

 

 

 

 

Édesanya gyermekével.

 

 

 

 

 

 

Érdekes volt, emlékezetes és nagyon szeretnék még az életembe eljutni ide. Vagy akár nyugalomban, szeretetben élni valakivel...Itt!!

Szerző: judynero

37 komment

Címkék: india nero goa judy

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr501667237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KriszRebel 2010.01.12. 20:12:43

Hát vannak ot szép képek de szomorúak,hát az anyuka a gyermekével,és fölöte való kép,jeszusom!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.01.12. 23:02:21

Szokták mondani, hogy a lelki szegények az igazi gazdagok, de épp pár napja a Nők Lapja Cafén kicsit kimorcolódtam magam, amikor beszóltak, hogy anno az átkosban mi is milyen "igénytelenek" voltunk, hogy kevesebb volt a kínálat, és így tovább. De sokan mégis boldogak voltak.
Valahogy itt is ez lehet, hogy ahol kisebb a lehetőség, kisebb az igény is, és marad a boldogság, a puszta élet.
Nem oda vágysz te lány, hanem a boldogságba, csak éppen most ezt a helyet érzed úgy, hogy na majd ott és akkor... Nem. Te inkább arra a szigetre vágysz, ahol boldog lehetsz. Mindegy hol van, merre és kik vannak ott. Boldog akarsz lenni, ami érthető az egyedüllétben és a barátoktól megcsalatva. Tudom, a vágyódásod erős. Csak tényleg ilyenkor óvnálak attól, hogy a legelső szépeket ígérő, bódultságot árasztó férfiba beleszeress. Mert vágyódsz a boldogságra és ez el tud vakítani.
Vigyázz magadra Te szépség! :-****

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2010.01.12. 23:43:50

a goa kifejezésről nekem a kedvenc elektronikus zenei irányzatom jut eszembe, ami egyébként valóban a szigetről kapta a nevét.

Jack Cole 2010.01.13. 01:41:47

Nagyon fura, ahogy látod a dolgokat, vagy ahogy nem...

Néhány évvel ezelőtt (ez még az előző évezredben volt) ráakadtam egy gyakorlatra. Megcsináltam és igen érdekes dologokra eszméltem rá.
10 feladat, amit nagyon becsületesen kellett elvégezni, de szerencsére az eredményről nem kellett senkinek beszámolni.

Az első feladat, összeírni azokat a dolgokat, amikre vágysz.
A második, összeírni, hogy mi azok a dolgok, amiket szeretsz csinálni, és mit szoktál csinálni.

Aztán érdemes a két lista összefüggésein elmerengeni.

Nem mondhatom, hogy csináld meg a gyakorlatot, csak azt gondolom, hogy hasznos elgondolkozni rajta.

Tudod, ez olyan dolog, mint a másnaposság. Mindenféle gyógymódokat lehet alkalmazni rá. Megelőzés (nem iszik az ember, de ez utólag nem alkalmazható :) ), figyelmen kívül hagyás (szarul van, de viseli), nem hagyja magát (még rátölt egy kicsit), tudományosan kezeli (hagyományos orvoslási megoldások, amitől még mindig szarul van, de legalább nem érzi), viszont az egyetlen megoldás, hogy azt teszi amitől rendbe jön.

Sajnos nem nagyon tanítják az iskolában ezekre a dolgokra a megoldásokat, pedig igen hasznos lenne, mondjuk egy hogyan válogassunk barátot, vagy milyen házastárs a legjobb nekem stb.

Nem értem, hogy miért nincs egy ilyen rész, mondjuk a középiskolás tanrendben: Házasság óra
Talán azért mert ezek nem fontosak? Végül is csak minden embert érintenek.

És az a legrosszabb, hogy annak ellenére nem fektetnek hangsúlyt ezekre a témákra, hogy nem bonyolultak a megoldások...

Kicsit hosszú lett. Bocsi.

7roller2 (törölt) 2010.01.13. 11:17:45

szeretkezni a parton egy goa party után...:)

2010.01.13. 12:48:27

@7roller2: Goa parti, fúúújjj!!! :S

judynero 2010.01.13. 13:25:49

@7roller2: ...még sor kerülhet rá...:)

judynero 2010.01.13. 13:26:39

@Selkath: Na ne!!!De amúgy nem voltam még Goa partin! puszi

judynero 2010.01.13. 13:28:44

@Jack Cole: Meg fogom csinálni, mert érdekel és kiváncsi leszek a végeredményre!!! Amiket írtál az tökéletesen igaz...kár, hogy nem válthatjuk meg a világot!Sajnos...pedig jó lenne ha úgy lenne minden ahogy leírtad.

judynero 2010.01.13. 13:29:26

@antigocsi: :) Ezt a zenét szereted? És miért pont goáról kapta a nevét?

judynero 2010.01.13. 13:30:46

@mykee: Nem fogok!!!!Tudod, amúgy is nehezen megy ez a szerelem dolog!!!Odafigyelek...és köszi, hogy a sorok mögé láttál..:)

judynero 2010.01.13. 13:31:33

@KriszRebel: Hát igen...sok embert sajnáltam én is...borzasztó sorsok...de mégis gyönyörű!!

KriszRebel 2010.01.13. 15:48:52

Szeretkezni a tenger parton,nap lemennténél,az ténleg gönyörű lehet!Romantikus!Halgatnni közben a hulámok súgását!Hm!

7roller2 (törölt) 2010.01.13. 18:08:52

@judynero: viszek homokot ;)és kinyitom a csapot :)

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2010.01.13. 21:34:14

judy: Goa szigetén még a 70-es évek során létrejöttek a nyugati életmódtól megcsömörlött emberek által létrehozott kommunák, amolyan ex-hippi kolóniák, amjd amikor a 90-es évek elején eljutott az elektronikus zene oda is, és továbbfejlesztették a saját életérzésüket is belevetítve.

selkath: a hoa partik nagyon tutik, teljesen más, mintha egyéb elektronikus zenei eseményen lennél. Egyáltalán nem olyan, mint őé egy disco vagy bármi hasonló. A goa partik másnap reggelig, délelőttig tartanak, és totál extatikus állapotba juthatsz közben, amire mondjuk sokan rá is segítenek némi ezzel-azzal

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.01.13. 23:20:51

Szia Judy !
Én már egy régi olvasod vagyok,még a Napiászonlineon kezdtem el olvasgatni az írásaidat,és mivel már régóta nem frissült az ottani bloggod,így elkezdtem kutakodni a neten,hátha tovább folytatod valahol,és lám a keresés nem vallott kudarcot.Mellesleg tetszik az amit csinálsz,és ahogyan csinálod.Amúgy egy ilyen nő mint te igazán megérdemelne egy rendes és normális pasit.Remélem egyszer rá akadsz egy ilyenre :)

2010.01.14. 11:55:08

@judynero:
Nem én sem voltam még goa-partin, de hallottam egy s mást róla, szerintem rém gusztustalan, sárban-izzadtságban fetrengős dagonya, valami takkerolós zene-félére.
Amúgy India gyönyörű ország lehet, nem voltam még, bár annyira nem is vágyom oda, engem inkább Japán érdekel, meg az Államok (most tuti meg leszek köpködve...). Viszont Európa országaiban is szívesen megfordulnék egyszer - már ahol még nem voltam - kivéve Nagy-Britanniát (nem igazán csipázom a sznobokat). :)))

judynero 2010.01.14. 20:14:14

@7roller2: Szia! Január 6. úgy néz ki...:)

judynero 2010.01.14. 20:14:55

@antigocsi: Köszi az infót!!! Imádlak!!!

judynero 2010.01.14. 20:17:02

@Dyrtyho: Köszönöm!!! Remélem te pedig itt maradsz közöttünk, mert nagyon jó a társaság itt a blogomon...jókat mulatunk és
" dumcsizunk ".Üdvözöllek!!!! És millió puszit küldök!!!!!

judynero 2010.01.14. 20:18:02

@Selkath: Helló!A sznobokat én is utálom...akkor már inkább dagonya...nem?:):)

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.01.14. 23:09:26

@judynero: Alap,hogy itt maradok köztetek,még jó hogy.Mellesleg amint meglesz javítva az mp4-mp5ösöm,akkor azonnal tolom fel rá a szilveszteri videóidat,bár szerény személyem szerint a második produkciod ütött a legjobban,főleg az a zene,az a ruha költemény,és az a tekinteted áááhh :)

2010.01.15. 11:32:31

@judynero:
Köthetünk kompromisszumokat, azt hiszem... :)))

judynero 2010.01.15. 14:58:00

@7roller2: Nem jövőre teeee...a jövő hónap elején! Ennyire hiányzok?:):):)...én is várom...

judynero 2010.01.15. 14:59:08

@Dyrtyho: Köszi! Én még nem láttam viszont...de örülök, hogy tetszett!!!

judynero 2010.01.15. 14:59:49

@Selkath: Megbeszéltük!!!! Kössünk!!!:):):)

7roller2 (törölt) 2010.01.15. 23:06:12

@judynero: :) várom én is. :) érezni akarlak ;)

Petya1977 2010.01.16. 11:55:52

Valahogy mindig rossz érzésem van Indiáról. Zsúfoltság, fertőzések..stb.

Érdekesek a fényképek, igazi életképek.
Sosem szerettem a túlságosan művi képket, de nyarálásokat sem. Mindig jó a helyi piacon egy kis nyüzsgés vagy bazár.

Midenesetre nehéz elhinni, hogy jelenleg a világ legdinamikusabban fejlődő országáról van szó !

Ja hát persze....van honnan !

judynero 2010.01.16. 13:42:39

@7roller2: Ezt jól megmondtad...:):):)
Ugye tudod én mit szeretnék????:)

judynero 2010.01.16. 13:45:54

@Petya1977: Köszöntelek köztünk kedves!
Örülök, hogy újabb olvasó és kommentező került a csapatba! Előszőr is millió puszit küldök Neked! Másodszor, Indiáról nekem is ugyanezek jutottak eszembe amíg nem jártam ott...és képzeld azóta, folyamatosan vissza vágyok. Olyan lelki megnyugvás kerített hatalmába ott, amit azóta sem éreztem...:)

7roller2 (törölt) 2010.01.16. 16:44:24

@judynero: tegnap kapatos voltam már este :) mit szeretnél?

judynero 2010.01.16. 17:16:58

@7roller2: ...hát ha vissza gondolok...én is beleborzongok:)...mit szeretnék? Mindent ami jó és kicsit fáj..:)
süti beállítások módosítása