Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Boldog karácsonyt!

2009.12.24. 16:59

 Békés szép karácsonyt mindenkinek! Azoknak is, akikkel ma nem ünnepelhetünk együtt...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr461620988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KriszRebel 2009.12.24. 17:45:25

Kellemes karácsont!Neked az anyudnak,nagyanyudnak és tásodnak!!!Udvike Krisztike!!!

KriszRebel 2009.12.24. 20:38:28

Tokélletes.Gyonyoru,szomorú!Már egy kis ideje nem voltam kint a Kristinánál!Szomorú holnap megyek és némán fogok ot álni,szomorúan!De bévurlol vidáman,emlékezetesen!Csak a szép pilanatok fognak bennem járni mert egyut voltunk csak szép pilanatyaink voltak!!!Amit vele át éltem!!!Ha visza emlélkezek mind ha ma let volna!Persze a konyeim fogynak fojni!De néha a konyek is varamire jok!De csak néha!Az én konyeim csak o érte fognak fojni!!!!!!!!!!!!!!!!

KriszRebel 2009.12.24. 21:59:49

Egy szomorú torténet!
Otolso,egyszeru srác vagyok egyszeru családbol!úgy dolgozom mind egy ács!Mentunk dolgozni egy gazdag pasihoz persze aki majd 50-éves teli van miliokal!!!Pontosan 67-milioval!!!Vég eredmény vannak kutyái na a korulmények amiben ének,szomorú!!!Kemény fasz vagyok de csurogtak a konyeim van nálo egy fehér spic szegényke nagyon rosz álopotban van,van egy kaukázusi juhász kutyájo sajna még roszab álopotban van!Nem kaja ki kotve,eresz nélkul/puff/vég eredmény meg vertem a gazdag csávot fol húztam a kilencest és a fejéhoz tedtem!!!

KriszRebel 2009.12.24. 22:15:23

Vég eredmény be vitek a zsaruk,sa tobi sa tobi!Az a mocsok még nevetet rajtam mondván te kis kutyus bolond!El viheted oket de akor neki minek a kutyusok!CVég eredmény nagyon nagy fasz vagyok akitol amit kapok a szeretetel visza adom!Cseh származásu koma ki hozot ere fogtam a másik pisztojomat mert már egyet el vetek,egy 9-es csezetet fell húztam ja pá a miliomos bácsi konyorgot ne lojem agyon pedig a saját hálo szobajábon voltam a felesége szintén konyorgot!!!Lásátok konyorogtek nem húztam meg a ravaszt de csacsibak voltak mind a kis kutyusai!Azota egy csopot változot a hejzet nem sokat de változot!Judy Néro/Farago/lehet hogy bolondnak nézel de én ki átom a kutyusok melet és Stukerel az oreg miliomos faszal szemben mert mit egy kutyus ide,oda mert az csak egy kutyus az is élo lény és nem ver át mert huséges!!!Ez vagyok én sokan szemében rosz ember!Vagy mind psychopat!Pedig csak egy klaszikus srác vagyok semi tom!Akinek nem vagyok érdekes senki számáro!K.R

KriszRebel 2009.12.25. 00:16:45

Boldog Karácsonyt/szivbol/de hát én egy senki vbagyok tik csak a jho rámenos gazdag pasikra vagytok mennuk!De csak mind mennuk csak mind mennuk!Puszancs Krisztike ja men uk uidvol beneteket a V.Ze

KriszRebel 2009.12.25. 00:22:27

és ne sajnáltad magad Puszancxs ha nem most mert gaztdag csajszi vagy világhíru,de majd visza emlékszol!!!
Akor majd én fogok nevettnki!Puxxx!!!hamis no szeméj vagy!!!Udv R.R/K.R

ÉCMANÓCSKA 2009.12.25. 10:37:13

boldog karácsonyt, és a karácsony szellemének jegyében, enyhén visszafogottan kérlek meg krisz, hogy próbálj meg úgy írni, hogy azt el is lehessen olvasni, mert a magyar nyelv összes létező szabályát sikerül áthágnod körülbelül szavanként. köszi

judynero 2009.12.26. 19:19:08

@KriszRebel: Mi bajod? Néha annyira kedves vagy és néha visszataszítóan írsz...:(

KriszRebel 2009.12.27. 18:23:25

Bocsi!Néha osze kevert vagyok,mindíg karácsonykor!Udv

KriszRebel 2009.12.28. 22:44:28

Talán még mindíg depreszios vagyok,be zárkozot eszt oszintén írom!Nincs kedvem sehová ki tenni a lábomat,mert nyomasztoan érzem magam!!!Es még jon az szilveszter!Hm lehet hogy hujén hangzik
de így van!!!Valahogy nem találom még mindíg on magam!!!

judynero 2009.12.29. 15:30:06

@KriszRebel: Gyere a Mammutba ma!!!! Mi baj amúgy? Tudok segíteni?

KriszRebel 2009.12.29. 16:47:51

Jaj de jo volna ha el tudnák menni,megírom hogy mi baj pénz,pénz es az atkozot pénz,pocsék volt a fizetés csak ez,lehet hogy nevetcséges de ez van!Koszi a segítcség nyújtást aranyos vagy!Pux

KriszRebel 2009.12.29. 17:02:57

Majd máskor!Bisztosan lesz még alkalom hogy talákszunk és jot bulizunk/krisztike udvozli Bennkot/talán majd egyszer meg ismerem ot is!!!Puszancs jo bulitt,táncot na még a hozá tartozokat!Krisztike!!!
süti beállítások módosítása