Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Apa nagyon hiányzol...

2009.12.02. 22:23

 

Ma nagyon hiányoztál Apu!!! Ha csak egy percre veled lehetenék, az egész életem oda adnám érte...

 

 
 
 
Utolsó napok
 
 

 

 

Ágy, amin feküdtél,
Gépek, amivel lélegeztél.
Mindig hallom sípolását,
Szívednek utolsó dobbanását.

Vártam melletted legyek,
Szorosan fogjam kezed.
Tudtam, hogy éreztél.
Tudtam, mennyire Szerettél.

Simogattam, puszilgattam homlokod,
Talán a szemed kinyitod.
Tudtam reménytelen lenne,
A gép tart életben.

Veríték van homlokodon,
Őszes hajadat simogatom.
Suttogok halkan füledbe,
Könnyeim hullnak kezedre.

Mindig veled lennék,
Soha el nem mennék.
Remény nélkül várni,
Ágyad mellett ülni.

Rettegés minden reggel,
Mire ébredek fel.
Elbúcsúztam minden nap.
Vajon lesz-e holnap?

Ettől a naptól féltem,
E szörnyű hírtől rettegtem.
Kimondták, hihetetlen,
Nem vagy többé mellettem.

Várnak oda át,
Rokonok, testvéred, anyukád.
Könnyes szemmel elbúcsúzok,
Majd egyszer találkozunk! ( Lévayné Székely Zsuzsanna )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr41570000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

judynero 2009.12.02. 23:24:09

@ÉCMANÓCSKA: ...én is...nagyon hiányzik!Te veszítettél már el családtagodat?...tudod,olyan borzasztó volt látni az egészet...mindent megadnék ha mégegyszer átölelhetném és elmondhatnám neki,hogy mennyire szeretem...:)

ÉCMANÓCSKA 2009.12.02. 23:26:05

veszítettem igen :( nagyon szomorú az egész, de én képtelen vagyok feldolgozni. neked hogy sikerült?

judynero 2009.12.02. 23:30:43

@ÉCMANÓCSKA: Kit veszítettél el?...Tudod, ezt nem lehet feldolgozni.Hiába mondják, hogy az idő megoldja...HAZUGSÁG!!!Minnél több idő telik el annál fájdalmasabb...

ÉCMANÓCSKA 2009.12.02. 23:34:25

Én a nagyszüleimet, szinte egyszerre, nem kívánom senkinek sem.

judynero 2009.12.02. 23:43:10

@ÉCMANÓCSKA: Nagyon sajnálom...ennél rosszabb dolog nincsen.Tudod amikor szomorú vagyok és úgy érzem nem akarok élni tovább...mindig az jut eszembe, hogy milyen szomorú lenne édesapám ha látná, hogy miatta vagyok elkeserdeve...ezért mindig összeszedem magam, miatta!!! Te is tedd ezt MIATTUK!!! Biztosan szerettek téged és boldogtalanok lennének ha látnák mennyire szomorú vagy...nem lenne jobb nekik hidd el!!!

ÉCMANÓCSKA 2009.12.02. 23:47:47

Az a legnagyobb baj, hogy tudom, hogy mennyi mindent kihagytam velük kapcsolatban, úgy értem, nem voltam együtt velük eleget ahhoz, hogy teljesen megismerjenek, és még így is nagyon fájó a hiányuk. De - és most közhely - ilyen az élet, megy tovább, csak mindig egyre kevesebben vannak melletted és a végén azt veszed észre, hogy egyedül maradtál.

judynero 2009.12.02. 23:54:52

@ÉCMANÓCSKA:Erre mindig későn jövünk rá...oly sok dolgunk lett volna még együtt...Az isten elviszi a jó embereket, mert biztos valami rossz jön...én sokszor ezt gondolom.Köszönöm,hogy " beszélhettünk" kicsit komolyabb dolgokról is...Fel a fejjel!!! Muszály...Értük!Szép estét Neked!...remélem még beszélünk...vidám témáról, vagy szomorkásról...Baráti puszi! Judyka ( tudod a betegségem egyik oka ez a fedolgozatlan haláleset..és őszintén megmondom talán még soha senkivel nem beszéltem róla ennyit, mint veled...)

ÉCMANÓCSKA 2009.12.03. 00:02:49

Egyébként ez a 'betegség' könnyen legyőzhető, és semmiképp sem ajánlom a gyógyszeres kezelést, mert az nem megoldás. Egész egyszerűen annyi, hogy magadon kívül semmivel nem szabad igazán foglalkozni, és nem kell hagyni, hogy mások megítélése legyen alakító tényező az életedben.

Meg egy csomó minden van még, amit most nem írnék le.

Kitartás \o

judynero 2009.12.03. 00:05:34

@ÉCMANÓCSKA: Igazad van és köszönöm a jó tanácsot...aludj jól!Remélem még beszélünk.:)

KriszRebel 2009.12.15. 16:43:39

Nagyon sajnálom hogy elvesziteted az apukát,de muszáj élned osze szedned magad.Az apukádért aki fontrol níz rád és azokért akiket még szeretc,még akik szeretnek téged.én apukám még 2000-ben hunyt el rá két évire a csajszim,Krisztinánok hívták vidám,arnyos volt mindíg,amikor kimegyek a sírjához mindíg magam melet érzem oket,de it vagyok élek ha nagyon is nehéz volt,neked szintén nagyon nehéz,és hogy onsajnálod magad az a te dolgod van rá jogod.Fel a fejel tartok!!!Krisztike

judynero 2009.12.15. 22:13:37

@KriszRebel: Nagyon sajnálom ami veled történt...Szőrnyű!Mi történt velük?Fel a fejjel!! Tudom, hogy milyen...és mennyire fáj.

salida 2010.01.13. 01:02:21

Szia Judy

Van rá lehetőség hogy privátba ,ne itt a kommnetbe kérdezek valamit???

Előre is köszönöm.

judynero 2010.02.01. 21:02:05

@salida: info@judynero.hu átadják! Puszi
süti beállítások módosítása