Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Élek...mert élnem kell!

2011.06.20. 17:44

 "Mielőtt elítélsz, vedd fel a cipőmet, és járd végig az utamat! Járd végig a múltamat, érezd a könnyeimet, éld át a fájdalmaimat, az örömömet..!Tedd meg a lépéseket, amelyeket én megtettem, és botladozz meg minden kövön, amelyen én megbotlottam. S mindegyik botlás után állj fel és menj tovább, úgy ahogyan én tettem! Csakis ezután ítélkezhetsz rólam, felettem! Akkor mondhatod, hogy ismersz!"  ( Ezt a gyönyörű gondolatot a facebookon találtam. )

Nehéz most bármit is írni. Sokáig gondolkoztam írjak erről, ami történt… Aztán úgy döntöttem kiírom magamból.

Egyszer valaki felkeresett. Egy könyvet akart írni rólam. És mindenféle igazságot akart tisztázni. Itt áll az igazság! Bejegyzésemként! Senki nem adta soha a számba a szavakat. 

A múltat már rég elengedtem, és égtem tovább a legnagyobb lángon. Talán csak a sors akart figyelmeztetni, hogy lassítsak a tempón. Köszi, vettem az adást! Az a pár másodperc az autópályán elég volt. A becsapódásig átgondoltam mindent.

Nem segített senki… videóztak, bámultak. Ha a mentős nincs, észnél megfulladok. Nem akarok panaszkodni. Az emberek kimutatták a foguk fehérjét! Aztán abban a kórházban feküdni ahol édesapám meghalt… ennél nagyobb büntetés nem kell! Bármit is vétettem.

Ami nem öl meg megerősít! Azt hiszem, indulhatnék a világ legerősebb embere címért!

Ha az utcán láttok egy embert feküdni… nem biztos, hogy részeg. Ha valaki elesik egy biciklivel, segítsetek felállni. Ha az autópályán láttok, egy karambolt álljatok meg és próbáljatok segíteni. Nekünk csak pár perc… másnak az élete múlhat rajta.

Szeretném, megköszöni annak az idős párnak és annak a motorosnak, akik intézkedtek… épp időben… még időben! 

Köszönöm a barátaimnak, akik aggódtak értem és a családomnak, szerelmemnek! Akik végigcsinálták velem…

Sokan mondják majd… miért nem döglött meg az a kurva, vagy vezetés helyett inkább menjen dugni… stb. De teszek rá! Élek és küzdök! Ez a baleset ráébresztett sok mindenre képes vagyok. Úgyhogy most kezdődik részemről az igazi erőpróba! De erről később… egy másik alkalommal. Szófi vár, sétálni szeretne…

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr53000834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2011.06.20. 21:02:22

Itt folytatom, amit a fészbúkon elkezdtem.
Szóval ez most igazán váratlanul ért és megrendített, de remélem, hogy már jobban vagy. Súlyos pofon volt az élettől, hogy visszafogd magad, az okát bár megkereshetnéd, úgyis kiderül. Remélem, hogy semmi súlyos, és tartós baj nem marad belőle fizikailag, lelkileg pedig eléggé megrázott, hogy ismét átgondolj pár dolgot. Ráadásul ez nem feltétlenül rossz, hogy kicsit "lefékeztek". Lehet, hogy a túlpörgés, vagy más okból terelték az életed nyugodtabb és megbízhatóbb mederbe.
Az emberekben lehet csalódni, de sajnos ez rád is hatással lenne, ezért is kérlek, hogy ne tedd. Persze újra és újra szembejönnek azok, akik megpróbálnak kikezdeni lelkileg, akik miatt csalódni fogsz, de ezek kellenek, hogy értékeld azokat, akik jók, a szeretteidet. Anno írtam, hogy ha nem lenne rossz, az életet és a jót is nehezebben értékelnénk, nem lenne viszonyítási alapunk és unalmas lenne az élet. Szerencsére az égiek most megkíméltek, és bár erős pofon volt, mégis úgy adták, hogy okításképp vedd, nem ártottak fizikailag (remélem) maradandóan. A kórházhoz mi köze, vagy édesapádhoz, az ha nem most, majd később kiderül, de ne agyalj rajta. Én örülök, hogy itt vagy, örülök, hogy nincs már bajod, és örülök, hogy így fogod fel, ilyen éretten, komolyan.
Végül a kezdő idézet miatt egy gondolatnyi kitérő:
szép sorok, de gondolj mélyebbre bennük. Aki ezt megtenné, az te lennél. Mindenkinek megvan a maga útja, a maga "keresztje", amit senki más nem járhat végig, csak az, aki kapja, aki választja. Ettől leszünk egyediek. Hasonló dolgokon mind átmegyünk, csak más és más helyzetekben, más és más próbákon. Valaki tudja venni az akadályokat, más pedig ismét belelép, mint a mókuskerékbe, amíg rá nem jön, hogy a kijárat oldalt van, nem előre. Nem lehet mindig kutyaharapást szőrivel vagy követ kővel válaszolni. Vagy egy másik hasonlat: nem kell megharapnia egy oroszlánnak, hogy tudjam, belehalhatok. Vagy leugrani a tizedikről, hogy milyen a zuhanás. Nem kell ahhoz átélnem, hogy tudjam, mi lesz a vége, milyen érzés lenne. Tudom, balesetet sem direkt csinál az ember, és senki nem is szeretne ilyet, amin átmentél. Mégis érzem, mégis fáj és mégis aggódom, mert az eddigi fájdalmaim alapján el tudom képzelni azt az irdatlan kínt, ami ilyenkor átélhetsz. Ezért bár szép sorokkal nyílik a bejegyzésed, én inkább azt mondanám:
Nem tudod átélni a másik szenvedését, de én sem a tiedet. Éppen ezért tisztelem és átérzem mindazt, amivel az élet megáldott és elvett, a lelki és testi gyötrődéseidet, de ezek végül jobbá tesznek, erősebbé, és megadják neked az élet szépségét. Mert ha a boldogság a patina, az érte tett erőfeszítések az élet alapja.

ZoRRaW 2011.06.20. 21:07:41

Huhh, hát sok erőt a továbbiakhoz!

Mici baba 2011.06.26. 19:59:43

Drága Judy!

rendszeresen követem a veled történt eseményeket már tini korom óta. Rettenetesen megrázó ez a sok rosszindulat és szerencsétlenség ami veled történik, de örömmel olvasom, hogy azért akadnak szép élmények is az életedben.
Remélem, hogy semmi maradandó károsodást nem szenvedtél a balesetben. :)

A téged rágalmazókkal pedig ne is törődj, hidd el, vagyunk elegen akik tisztelünk és nem csak a külső, hanem a belső szépséged miatt! :)

Minden jóót kívánok! :)

Szeretettel Mici

Tom Slayer™ 2011.06.28. 16:26:57

orulok,h jobban vagy-megusztad. modjuk igaz ami igaz,dughatnál....

Ginaaa 2011.07.02. 11:27:02

Remélem jobban vagy! Ez szörnyü hogy videózgatnak segíteni meg nem segítenek!!
Próbálj meg nem foglalkozni a rossz akaróiddal!!! Mert mindég is voltak meg lesznek is, szerintem...
Fel a fejjel!!! Inkább szervezd azt a Valóság showt! Hehe :-)De komolyan..Miért ne? Ha már Győzikének lehetett.. Téged többen néznének... xD Már csak azt kéne eldönteni hogy főmüsor idő,vagy az esti 18 as?... Ja,gondoltam amúgy hogy Alexa nálad alap...!!!Hehe pussz

dondody 2011.07.05. 08:46:19

Szia Judy!

Ne a múltban élj, mert akkor kizárod a vőlegényedet magadból. Ő akkor még nem volt így csak zavart keltesz benne. Ne a múltadat tegyed a jövőddé... mert felesleges időutazás...
süti beállítások módosítása