Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Itt lennék ismét. Hulla fáradt vagyok. Hajnalban érkeztünk haza Nürnbergből. Nemsokára pedig indulunk Magyarországra. Egy kis családi vizit.

Ismét két kilót sikerült fogynom. Nagyon jó!!! :)

Szomorúan nézem a híreket...Anikó kiesett! Úgyhogy innentől Jerzy maradt csak Nekem. Remélem megnyeri a játékot!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Már megint olyan leveleket kaptam, hogy nem térek magamhoz...csak tudnám egyesek honnan veszik a bátorságot, hogy a péniszükről készült fotót elküldjék nekem. A hétvégén pedig egy kb. 19 éves srác megkérdezte, mennyi lenne nálam egy nyalás? Na! De komolyan??!!! Vannak helyzetek amikor még én sem tudok megszólalni.

Nem vagyok ma jó passzban. A mi "kriszlebelünk" aki régen itt irogatott, most a facebookon nyomja tovább...úgy fel fog idegesíteni, hogy ki fogom másolni nektek a kis irományát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr932872028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2011.05.02. 19:35:37

:-)))) Hiába, a pasik a farkuk után mennek. :-) Na jó, én is párszor, de azért ilyet nem szokásom művelni, főleg nem így kéretlenül. Anno még elmélkedtem is erről, hogy míg a férfiaknak első a vizualitás, addig a nőknél előrébb való a fantázia, na aztán jöhet a képi fokozás. :-)
Kriszrebelt az utóbbi időben nem láttam, de akkor privátban nyaggat? Csak nem értem, miért jó neki az, ha tudja, hogy nem vagy vevő rá...
Lehet, hogy úgy kellene vele is bánnod, mint a velvetes hozzászólásokkal? ;-)
Apropó: ma egy fekvő kép került ki Rólad az arckönyvre, úgyhogy azzal kicsit ügyeskedek majd. ;-)
süti beállítások módosítása