Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vannak történések.

2011.04.27. 18:58

Itt a tavasz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Remélem kis országunkban minden szép és jó.

Megkaptuk az engedélyt az esküvőre! Hamarosan neki kezdünk a szervezésnek.

Hétvégenként utazunk, mindig más és más városban vagyunk. Egyelőre nincs időm az otthoni dolgokkal foglalkozni.

A televízióban azért figyelemmel követem a Való Világ eseményeit. A kedvencem Béci kiesett… Most éppen Anikónak szurkolok. Megérdemli, hogy nyerjen. Szépen játszott végig. Nem látok benne hibát. Érzelmileg kissé labilis, de szerintem pusztán szeretetre éhes. Nagyon megható, ahogyan az édesanyját szereti.

Új frizurám van… kleopátra fazon kis frufruval.

Amúgy megint sikerült megtapasztalnom milyen szemét emberek vannak. Pedig már minimálisra szűkítettem a kört.

Megkaptam életem első Harley Davidson cuccait, és egy gyönyörű protektoros kesztyűt. Egész nyáron nyomni fogjuk. Szeretném hamarosan lerakni a vizsgát. Veszélyes, de imádom!

Kaptam valami balfasztól üzenetet a privát e-mail címemre, hogy csak szeretnem kell és megvan az új Mercim… Ezúton is üzenném, hogy teszek rá, mert motorrajongó vagyok.

 A másik jó képességű azt írta, hogy itt egy oldal ahonnan filmeket tölt le, és elviszi anyunak… természetesen az én filmjeimből! Neki mondanám, hogy inkább ne találkozzon anyukámmal, mert én még csak tíz éves vagyok és félek, hogy kikapok… mert titkolom, hogy filmeztem… JAJJJJ!

Vannak történések. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legújabb show. Chicago.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr382860037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2011.04.27. 21:01:34

Na hallod, jókat mosolyogtam a végén. :-))
Csak tudnám, honnan szalajtják ezeket az embereket. Vagy úgy gondolják, hogy pénzzel ma már bármit, ha már elszegényítettük az embereket? Vagy épp azt hiszik, egy szőke liba vagy, akinek elég mercit villantani?
Na meg a zsarolós verzió, hogy ő aztán olyat mutat, hogy aztán lesz balhé. Ez sem ért a médiához, de mindegy.
A fő, hogy boldog vagy, halad az esküvőszervezés, és a képek pedig igazán mutatósak! ;-))
Bevallom, kicsit érdekes még ez az új frizura, viszont a sminkesed a lelkesedésből egy picinyt ha csillapodna a szemednél, mert azzal vagy tökéletesebb és természetesebb. :-*** Ha meg te volnál az, akkor hidd el, hogy a szemeid így is csodásak, ez az erős pillakihúzás nekem már picit sok. :-*)
Vagy csak én vagyok ilyen "szemellenzős"? :-))))))))))
Remélem, hogy a motorodban még több örömed leled, és hajrá hosszú utak! :-***

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2011.04.28. 21:56:21

Megnéztem az új plakátod a fészbúkon, és azt kell mondjam, hogy az nagyon dögös lett! Ott abszolút eltalált minden! :-))

judynero 2011.05.02. 17:27:13

@mykee: Szia!!!!!Hallgattam rád...a hétvégén alig raktam vakolatot...:D Imádlak!!!!!:D:D
süti beállítások módosítása