Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Édesapám emlékére

2010.07.14. 13:06

Hiányzik....

 

"Hiányzik, hogy azt mondja
itt vagyok.
Hiányzik hogy azt mondja
Szeretlek
Hogy mondja mindig fogom
Majd a kezed
Hiányzik hogy azt mondja
Ne sírj.
Hogy azt mondja
Mindig itt leszek veled
Hiányzik hogy
Nem nevet
Hogy nem nézi velem a
Sötét eget
Hiányzik hogy nem mesél
Hiányzik hogy hozzám már nem beszél
Ha valamit kérhetnék
Azt kívánnám
Bár itt lennék az apukám.
El kellene már engednem
De nem lehet
Hisz fáj hogy itt hagyott
S mindent egy perc alatt eldobott
Hogy egy csalódott itt hagyott
Minden emlékem
Két kép amit nézek éjjelenként
És eszembe jut az hogy apa
Minket örökre elhagyott ..."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kilenc éve már, hogy az én drága jó édesapám itt hagyott minket! Mondják, hogy az idő minden sebet begyógyít de ez nem igaz...Ahogy az idő múlik, úgy hiányzik egyre jobban.

Nagyon fiatalon ment el. 52 éves volt mikor a rák elragadta. Fél évig küzdött az életéért.

Könyörgött nekem, hogy ne hagyjam Őt meghalni. Nem tudtam segíteni!

Nagyon hiányzik!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr162151212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikepositive 2010.07.25. 00:51:11

Minden halállal elvész valami, ami értékes és helyettesíthetetlen. Örök rajongód! bikepositive.

judynero 2010.08.05. 17:19:38

@bikepositive: Sajnos ez pontosan így van...:(
süti beállítások módosítása