Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nemrég étkeztem meg.

Bambergban voltunk, erotika kiállításon.

Az csak hab volt a tortán, hogy az utolsó nap ismét kórházba kerültem… erről majd később, nem akarom, hogy a sok rosszindulatú és álszent emberek ezen csámcsogjanak megint.
 
Nem térek magamhoz, hogy mekkora parasztok léteznek!
 
Munka után szombat este hajnali háromkor megszólalt a telefonom.
Már az is egy igazi bunkóra vall, ha ilyenkor telefonál és nem barát vagy családtag… na mindegy!
A következő párbeszéd zajlott le:
 
„- Dzsudinéró? Te vagy?
  - Én… Te ki vagy?
 - Figyelj! Az kurvára nem lényeg! Kérdésem lenne!
 - Honnan tudod a számom? Miért nem a menedzserem hívod?
 - A médiából tudom.
 - Baromi vicces vagy drága így hajnalban!
 - Itt vagyok a svájci Alpokban.
 - Ki nem szarja le?
 - Ha átutalok neked egy magasabb összeget, akkor idejönnél dugni?
 - MI VAN ?
 - Csak két napot leszünk itt…"
 
Mondta volna tovább de, kinyomtam.
Forgolódtam az ágyban, nem tudtam aludni. Eszembe jutott, hogy a barom arc kiíratta a számát:
 
+36-20-5-100-132 Gondoltam közzé teszem, ha már ennyire szemét volt! Hátha valakinek ismerős…
 
Hát persze, hogy visszahívtam.
 
„- Judy vagyok!
-  Zavarsz, ne zaklass!
- Én téged?
- Aha!
- Na hallgass meg drága! Ha dughatnékod van, tárcsázd édesanyád… hajnali három van, és én leszarom ki vagy!
- Fenyegetsz?
- Nem de azt megígérem, hogy páran téged is hívni fognak, mert kiírattad a számod! Na jó éjt seggfej!
 
Most komolyan ti nem lennétek idegesek! Mit képzelnek magukról ezek a suttyók?
Az eszem megáll… nem tudtam kedves lenni, és úrinőként viselkedni.
 
Nem tojtam be, felveszem a kesztyűt... Hamarabb kell felkelnie, ha velem akar szarakodni!
Elegem volt az ilyen telefonokból!
 
Nem tisztelik, hogy ember vagyok?
Azt hiszik sosem pihenek, azt hiszik egyedül alszok állandóan, és nincs mellettem valaki aki átölel, és akinek fájnak az iyen hívások?
Azt hiszik mindent meg lehet tenni, mert azt vállaltam, hogy közszereplő leszek?
Nem vagyok köteles elviselni...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr841782605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.22. 23:28:28

Felháboritó,hogy az ilyen típusú emberek még szabadlábon vannak.Amugy egy kicsit utána kerestem a mobilszámnak a gugliba,és ezt találtam :

www.motorhirdetes.com/motor.php?Id=yamaha-yz125-20100117163446arl7

Nem tudom,hogy segítettem-e ezzel valamit,de hátha...

Amúgy meg nyugodtan jelentsd fel ezt a mocskot,megérdemelné,hogy zaklatás vádjával börtönbe kerüljön.

Jack Cole 2010.02.23. 01:32:38

Van a telefonomon egy úgynevezett "hívásszűrés" funkció. Azt használom, ha nem akarom, hogy bárki elérjen. Javaslom neked is, próbáld ki.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.23. 06:51:46

Csak pislogtam, hogy mi van? Pedig nem engem hívtak. Úgyhogy most maximálisan a lehető legjobban tetted, amit. Ilyenekkel úgy kell viselkedni, ahogy ők is teszik. Ha bunkó volt, hát le kell menni az ő szintjére, másképp nem érti meg. Tuti, hogy médiából nem szerezhette meg a számod, és valami nagyvilági ficsúr lehet, ha "épp Svájcban vagyunk" típus, és olyan stílusban adja elő, mintha leugrottam volna a közértbe.
Úgy gondolom a marhája elég támpontot adott arra, hogy meg lehessen tudni ki is az, hiszen:
- svájcban nem minden nap járni
- a telefonszáma megvan
- gazdag kölök a marhája (hiszen pénzt ajánlott)
- plusz Dyrtyho is nyomozott valamit, szóval ha összerakod a darabokat, kiderül ki ez az állat.

A kórházra meg kíváncsi vagyok, mert aggódtam Érted!

tuskó (törölt) 2010.02.23. 10:42:06

hhhmmm. 2-3 kor hívni csajt ekkora taplóság? :(( ~Mert én rendszeresen csinálom mikor bebaszok. :(

ZoRRaW 2010.02.23. 11:08:47

T-Online Tudakozó:

Település: Gyöngyöstarján 3036
Utca/tér: Szabadhegyi utca 10
Telefonszám: (20) 510-0132

ZoRRaW 2010.02.23. 11:09:52

jah a név lemaradt: Szabó Máté Márk

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.23. 13:30:05

Komolyan mondom,nem értem én az ilyen Matyko féle ratyikat.Ha van egy plázacica barátnője,akkor miért nem azt szívatja,és minek kell más rendes nőket zaklatnia :@ ?

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.23. 16:19:27

Na halljátok! Ezt nevezem! Erre már csettintettem, ahogy kiderítettétek az illetőt! Pusztán egy telefonszám alapján! Emelem kalapom! :-)))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.23. 16:26:05

Megnéztem az iwiwen Matykoót. :-DDD Hát ez egy hülye kis pisis kölök. Csak azt nem értem, hogy a csajok, akikkel fotóztatta magát, azokat odaállították mellé vagy tényleg a barátnőjük (voltak)? Mert ilyen tirpákkal hallod még nemhogy szóba nem állnék, de még kerülném is.
Bár ha igaz az általánosítás, hogy a bunkóknak van cicababájuk...

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2010.02.24. 00:11:51

ha már tudjuk, hogy ki az illető, és látjuk az iwiwen, hogy "kapcsolatban", akkor akár meg is lehetne keresni az iwiwes ismerősei között a fényképek alapján a barátnőjét, és megírni neki, hogy milyen jó fej barátja van. Amúgy Judy, sztem nem jó ötlet, hogy bárki hív egyből bemondod a neved. Én pl csak akkor mondom a nevem, ha általam ismert számról hívnak, és minden más esetben csak annyit mondok, hogy "tessék", és előbb kivárom, hogy a másik fél mutatkozzon be, mert előre nem mondom meg a nevemet egy ismeretlen telefonálónak.

tuskó (törölt) 2010.02.24. 00:32:34

@antigocsi: én is így vagyok vele, bármikor hívhat egyik szeretőm férje,és akkor nincs kedvem név szerint lebukni.

tuskó (törölt) 2010.02.24. 00:40:05

@Dyrtyho: én azért ebédidőben húznám a plázamacst :D :D

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.24. 08:23:07

@tuskó: Tényleg meg kéne keresni a szőkét és jól khmmm... naszóval felosztanánk így munkaidőben. :-))))

tuskó (törölt) 2010.02.24. 11:47:07

@mykee: most megnéztem megint. kis pinuska,de azért 1 patront megér. Ha nem kell vele sokat nyüglődni,de attól tartok ez nyafka fajta.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.24. 12:04:43

@tuskó: Passzolom, mert én alapból fenntartással vagyok az ilyen nők miatt, na meg nekem amúgy sem szabadna elvileg. :-))) Judy most ne figyelj ránk, csak csúnyák vagyunk kicsit. ;-))
Bár szegény lány meg sem érdemelné...

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.24. 12:05:22

Mármint a pasi barátnője nem érdemelné meg, hogy meghúzzuk, inkább azt lássa, hogy a pasija milyen egy állat.

KriszRebel 2010.02.24. 12:36:42

A csajszi semiről sem tehet,ti még aszt tervezitek hogy meghúzátok,milyen emberek vagytok)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.24. 14:03:15

@KriszRebel: Jó emberek, mert végül nem tesszük meg. Csak elmerengtünk a dolgon és ha olvasod az utolsó bejegyzésem meg is említettem, hogy nem is érdemelné meg a csaj. A pasi igen, de az más kérdés. Én meg nem szeretek kapcsolatokat lerombolni, a lány meg gondolom úgyis rájön magától milyen pasassal jár...

KriszRebel 2010.02.24. 14:26:40

@mykee: Hát igen.Miért mien a pasi ismeritek személyesen őt!Bisztosak vagytok benne száz százalékra hogy ő volt az aki hívt!A csajszi még gondolom ismeri hogy mijen a pasi akivel van!

KriszRebel 2010.02.24. 14:45:23

@mykee: Ha már meg van a cím,felkelenne keresni és el beszélgetni vele hogy ténleg ő volte!

tuskó (törölt) 2010.02.24. 17:04:25

@KriszRebel: igen. aszt tervezem,hogy minden csajt meghúzok. Mondjuk elég régóta csak tervezem:(

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.24. 19:19:45

@KriszRebel: Mivel Judy viszahívta, tehát a száma megvan, plusz a tudakozó dobta ki a számát... Ezen kívül a google-ben motorral kapcsolatos találat volt, és a srác oldalán is a motorokról van szó, plusz jó pár külföldi kép, szóval igen esélyes, hogy ő volt...

@tuskó: Hát én is csak tervezem, de inkább lemondtam róla. :-)))

2010.02.24. 20:05:01

Háháháháááá, ez nagyon jó! :D Mármint, hogy a kommentelők kitálalták a kis Matyikokót, gratula nektek! :DDD
A zaklatás viszont rohadtul nem király, jó is, hogy nem hagyod annyiban, Judy!
A kis fasz (??? - inkább kukika) csak szopkodjon nyugodtan, ezt érdemelte! Bár lehet, hogy rajta már a "Nagy kék Vé" sem segít, hát igen, szar ügy a szellemi impotencia... Van csaja? Csak éppen agya nincs.

KriszRebel 2010.02.24. 23:15:44

@mykee: Akor valakinek el kelenne vele dumcsizni személyesen,hogy nem szép dolog amit csinált,és ha még egyszer meg teszi akor nem csak dumcsizás lesz a vége!Ha nem más!És aszt is hogy miért csinálta,vagyis neme ál mögöte valaki /egy másik személy/aki esetleg eszt a tipet adta neki,mert szerintem benne a keze egy másik személynek is!
Honajd tudta a számot!Sziasztok!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.25. 06:50:49

@KriszRebel: Figyi Krisz! Megértem a jóindulatodat, de az, hogy kitől kapta a számot Judy tudja inkább, hogy kinek az ismerőse a srác. Elbeszélgetni lehetne vele és ahogyan fentebb írva vagyon, inkább az alkoholnak lehet betudni a dolgot, meg hogy bratyiból hívta fel. Más tippem nincs.
De ha nézted az iwiwen, tipikus beképzelt partiarc a pasas...

Judy: az iwiwen nem vagy fent, de várunk oda is! Ha csak Kissné F. Gizella néven is, hogy ne zaklassanak, azért várunk!

tuskó (törölt) 2010.02.25. 16:17:26

@mykee: Ugyan már, neki is jó lenne,ha jól megrakják:))

mi az hogy nem szabadna?

tuskó (törölt) 2010.02.25. 23:25:30

majd jön J. és jól szétcsap köztetek, milyen piszkos a fantáziátok, a csúnyafiú szegény ártatlan barikáját akarjátok karóba húzni! Ejjjnye!

tolaa (törölt) 2010.02.26. 13:07:16

Hogy ilyen szánalmas emberek is léteznek, nem kell velük foglalkozni, magasról le kell ejteni, bár nem értem, hogy honnan tudta megszerezni a telefonszámodat...
Felhívjam és elküdjem a ... ezt a bizonyos személyt? :@

judynero 2010.02.27. 17:54:29

SZIASZTOK!!!!
TI VAGYTOK A LEGJOBB FEJEK!!!
A LEGJOBB NYOMOZÓ BRIGÁD!!!!
CSAK KÖSZÖNETTEL TARTOZOM!!!
MATYKÓ KÉPE PEDIG PÁR NAP MÚLVA IDE IS FELKERÜL MAJD!!!!
MEGÉRDEMLI A SZEMÉT! SAJNÁLOM A BARÁTNŐJÉT!

judynero 2010.02.27. 17:58:21

A SZÁMOM NEM TUDOM KITŐL TUDJA.
A MAI VILÁGBAN KÖNNYŰ BÁRKI SZÁMÁT MEGSZEREZNI!
NEM IS EZ A LÉNYEG! A
Z SEM LÉNYEG, HOGY ÉN IS EGYBŐL MEGMONDTAM A NEVEM!
A LÉNYEG, HOGY AZ ILYEN JELLEMTELEN KIS HÜLYE GYEREK MEGTANULJA, HOGY VELEM NEM ÉRDEMES KIKEZDENI....és persze veletek sem, hiszen résen vagytok!!!:))) Köszönöm! Nagyon szeretlek benneteket!

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.27. 22:30:53

@judynero: A guglizocska én voltam,a többiek csak össze rakták a puzzle darabokat :)

tolaa (törölt) 2010.03.02. 13:52:33

@judynero: Most én is nagyon ki vagyok akadva emiatt az ember miatt, felbaxta renfesen az agyamat..
Judy mi is szeretünk! :))
süti beállítások módosítása