Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hajó, hanem jó!

2010.02.10. 22:09

Emlékztek még, hogy a napokban a menedzserem olyan képeket kért tőlem, ahol fel vagyok öltözködve??? ( A bolond! )

Ő az! Itt a kép...lehet szidni! Szabó Roland!:) Már tizenkét éve viseljük egymás hülyeségeit. Egy hajón voltunk, ahol Gina Gallardóval léptünk fel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gina a felsőrészemhez igazította aznapi hajszinét.:)

 

 

 

 

 

 

 

 

A hajóskapitányt is elkaptam egy fordulóra...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr351747907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.10. 22:26:54

Nagyon csinos voltál! :-))) És ha már ilyeneket kért tőled, akkor már legyen rajta a képeken! :-)))
Bár jól sejtem, hogy a melltartó lemaradt a felsőd alól? ;-))

judynero 2010.02.10. 22:48:13

@mykee: Nem!Volt rajtam...:) Csak szerintem ahogy lefogytam nagyobbnak látszanak az ikrek...:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.10. 23:02:26

@judynero: Pedig a kapitány mellett állva lefogadtam volna... Somolygok milyen kiszúrás lett volna vele és a blúzoddal is. :-)))

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.11. 02:51:45

Ilyen közös képek után,már kezdek irigykedni,esküszöm ha valahol felfedezni vélek,akkor kajak kérek tőled egy közös fotót :)

hajós Márió 2010.02.11. 06:44:46

Szia Judy!Köszi a közös képet,látom már nagyon sokan irigykednek,hallom Grázba mentek, jó utat,én Salzburgba éltem 5 évig,nagyon jó volt,puszi.

judynero 2010.02.11. 10:27:42

@Dyrtyho: Lesz rá alkalom hidd el és akkor nagyon szívesen!:)

judynero 2010.02.11. 10:28:46

@hajós Márió: Szia! Képzeld Salzburgba is fogunk menni, mint minden évben én imádom! Te miért jöttél haza?

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.11. 10:57:24

@judynero: az hát. Szegény ember hirtelen nem tudta volna, hogy a kamerába nézzen-e vagy a hegyes blúzodra. :-)))

tolaa (törölt) 2010.02.11. 16:26:38

Szép képek! :)
Remélem találkozunk!
süti beállítások módosítása