Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ismét sikerült belebotlanom egy tahóba. Úgy tűnik nekem ez a sorsom.

A hugiéknál voltam látogatóban két napja. A Boráros Tér környékén laknak.
 
Szépen beültem a kiskocsimba utána és hazafelé indultam a SAJÁT SÁVOMBAN!
 
Várakoztam a pirosnál, ahogyan kell…amikor annyit látok, hogy egy fekete (amolyan striciféle ) fekete Mercedes jön velem szemben és villog rám. Nem tudtam mire vélni, hiszen a saját kis helyemen álltam és a zöld lámpát vártam áhítattal.
 
 
Kiderült, hogy nem fér el a paraszt. Amúgy simán elfért volna a saját sávjában, de hát ugyebár az a kutyaláncos, kopaszodó, ripacsos arcú fajta volt a lelkem, akit idegesít, ha rajta kívül mások is vannak az úton. Rendszáma stílusosan szlovák… linzingelt!
 
 
Sikerült mellém, álljon, lehúzta az ablakát… persze én is! Nem vagyok beszari típus az 52 kilóm ellenére. Ez a megható párbeszéd zajlott le közöttünk:
 
Ő: Mééér nem mész, arrább (! ) ha villogok rád? Nem félsz?
Én: Miért? Nem elég a saját sávod?
Ő: Nem mindegy neked, ha én villogok te, elengedsz! Világos?
Én: Nem világos! Vegyél kisebb szart magad alá, ha ezzel nem tudsz közlekedni. És beszélj velem normálisan!
Ő: Mekkora egy paraszt kurva vagy te! Hogy ba…k meg!
Én: ( na itt elfogyott a türelmem és felvettem a pasi stílusát) Figyelj ide tesó! Nem vagyok nagyobb ribanc, mint a nőd, aki egy ilyen féreggel van együtt.
 
Felhúztam az ablakom, egy mosoly után és szerencsére addigra zöldre váltott a lámpa.
Undorító emberek vannak és az is undorító, hogy mit képzel egy ilyen féreg, amikor egy nővel beszél.
Kíváncsi lennék, milyen anya szül világra egy ilyen unintelligens embert?
Az is lehet, hogy rossz napja volt…vagy nem tudta kifizetni a kocsi csekkét.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr381619488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.12.26. 00:25:00

Figyelj, azért te sztem 50 kiló körül lehetsz, a másik arc meg kb. kétszer akkora lehet mint te. Szóval, ha nem csak szájkarate lesz a következő esetnél, nagyon csúnyán megjárhatod. Szerintem felelőtlenség ilyen gyökérbe belekötni. Valamelyik szinésznőnek is eltörték az orrát egy nagy pofonnal egy közlekedési vitában. Szerintem óvatosabbnak kellene lennie minden nőnek, és csirke csávónak, amíg helyre nem áll a rend, és nem lesz normálisan következménye annak, ha pl. a következő esetben kiverik a fogaidat. Mert lehet, hogy bízol a jogállamban, de az mostanában jókora marhaság. Amíg gyengébb vagy, nem szabad leállni szópárbalyra.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.12.26. 00:25:55

párbaj, basszameg, de gyökér vagyok én is.

Archenemy 2009.12.26. 02:46:17

De hát ez én voltam!

2009.12.26. 11:59:47

Drága fővárosunk futószalagon termeli az ilyen foshalmazokat. Különben is, ha annyira faszarági menőgyerek akar lenni a vasazás/bodzázás mellet, akkor minimum A8 Audit gurít a valaga alá, nem egy ilyen "cigómerdzsót"...

judynero 2009.12.26. 19:04:57

@RAMBO: igazad van...de felidegesített, hogy ennyire bunkó...:)

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2009.12.29. 22:36:53

sztem valamilyen kisebbségi komplexust kompenzál mercivel és térjleazútrólhajövök -féle arcoskodással

judynero 2010.01.05. 23:28:25

@antigocsi: szerintem is...de jó nagy tahó volt az biztos...
süti beállítások módosítása