Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 Puszi! 

Ismét itt vagyok!
 
Kicsit kikapcsolódtam a mesés Kos- szigeten! Úgy döntöttem jár egy kis pihenés, vettem egy jegyet, és irány Görögország! Sikerült teljesen feltöltődnöm energiával!
Nagyon jól vagyok!
 
A legfontosabb jó dolog, ami történt velem az, hogy Lindával és Györgyivel úgy tűnik, próbáljuk helyrehozni a dolgokat!
Linda anyuka lesz nemsokára! www.raczlinda.blog.hu  Itt találhattok fotókat! Igazán szép kismama! Hamarosan találkozunk, és remélhetőleg beszélgetünk egy hatalmasat. Bár! Telefonon már így is megy a dumaparti! :)
 
Györgyivel is újra helyre álltak a dolgok, és sok félreértést tisztáztunk!
 
Úgy gondolom az igazán jó emberek, szembe néznek a dolgokkal! Mindegy ki hibázik…
Olyat tettem, ami nem volt szép… de én akkor úgy éreztem, megvan rá az okom! Sokat gondolkodtam, és saját magamtól is rá kellett jöjjek, hogy a betegségem is nagyban befolyásolta azt, hogy bekattanjak!
Na de mindegy! A lényeg, hogy együtt örülhetek egy olyan valakivel, aki az életem részre marad örökre.
Ne felejtsétek : " a legszebb dologok egyike..hagyni, hogy valaki hibázzon és ennek ellenére tovább szeretni Őt..." !
 
Alexával továbbra is élem a mindennapjaim… ma is strandoltunk!
 
Hétvégén nagyon sok szeretettel várok mindenkit Keszthelyen, ahol igazi Beach Parti lesz!
 ( Havanna Beach )
 
 
A www.judynero-menedzsment.blog.hu –n minden érdekes dolgot megtaláltok, pl. a Mokka botrányról, a Bors botrányról stb.
 
Jelentem! A nyár tuti slágere július közepére kész, videóklippel és mindennel! Még nem lövöm le a poént kikkel álltam össze! :)
 
 
 
 

Jajjj....:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kagylót is találtam!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr862121614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jam25 2010.07.02. 00:05:59

szep kerek popo :) lájk :)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.07.02. 18:41:31

Már hiányoltalak, de ha ilyen jó híreid vannak, akkor máris igazolva van a hiányzásod! :-)
Örülök, hogy helyrejönnek a dolgaid, és hogy végre újra pörögsz, forogsz, töltődsz és minden hepi. :-)
Szóval örülök, hogy megvagy minden értelemben! :-****

tuskó (törölt) 2010.07.03. 13:37:49

Györgyi= Keleti Györgyi ugyi? -én bírom azt a csajt amúgy. Megnéztem a fb-n is, kedvesnek tűnt. Durva,hogy ennyit kap a médiától.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.07.03. 15:19:49

Judy, mi történt tegnap a partin? Mert a beírásod eltűnt és remélem nem volt semmi rossz, sőt! :-***

zo-zoo73 2010.07.06. 21:36:37

Szia Leila77!
Én is hibáztam,akkor most mi van ennek ellenére?:(

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.07.09. 22:35:13

Új Harmonetes cikk Judytól:
www.harmonet.hu/te_en_szex/55455-parkereses-az-interneten-tippek-judy-nerotol.html

Sajnos a menedzsmentnek hiába is írok, nem olvassák a hozzászólást úgy veszem észre, így hiába is írnám ott, hogy a link alatt egy fészbúkos hivatkozás van, ami így nem jó... Ezért is tettem be ide, meg aki itt is meg szeretné találni. Jó kis cikk lett, ajánlom!

2010.07.14. 09:53:43

Jó, hogy újra vagy, puszillak! :) Görögország jó hely, már voltam ott. Bár most kicsit megrottyantak az államadósság miatt és állítólag rohadt drága az ott nyaralás (2005-ben voltam). Tényleg az?
De amúgy francba a tengerparttal, Szajki-tavak rulez! :DDD

judynero 2010.07.14. 13:09:09

@mykee: Szia! Belehúztam a nyárba!!! Remélem minden ok veled!!! Ma talizok Lindával!!!!!:)

judynero 2010.07.14. 13:10:03

@tuskó: Hát igen...szegényt nagyon meghurcolják! Jó fej csajszi!:)

judynero 2010.07.14. 13:11:57

@mykee: Hát...Őszinte legyek??? Kurva szar volt. A megrendelő fekete listás lett! Még a piákat is kifizetette. 23 óra helyett hajnal 2-kor léptem fel...és volt kb.50 ember! pfúúú...hagyjuk!

judynero 2010.07.14. 13:17:18

@zo-zoo73: Szia! zo-zoo...Mindenki hibázhat, csak a következményekkel számolnia kell!:( Hogy mi van? Biztosan megtalálod a boldogságot egy olyan feleség mellett aki a mindened lehet majd...sajnos én kevés voltam! Amúgy üdvözöllek itt! Köszönöm, hogy írtál nekem! Sajnálom, hogy így alakult...Már nem haragszom! Felejteni szeretnék...

judynero 2010.07.14. 13:18:05

@mykee: Dááááánkeeeee!!!!:)

judynero 2010.07.14. 13:19:39

@Selkath, Bloemfontein díszpolgára: Szia drága! Nagyon jó volt! Akciósan utaztam, így nem volt drága! Amúgy az árak átlagosak, a Balcsi drágább! Én imádom Görögországot!!!!!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.07.15. 08:47:23

@judynero: Akkor hogy én is szókimondó legyek: fasza... Egyrészt több emberre gondoltam, mert amikor utánatok lévő héten Siófokon voltam pár napot (nyaralási célzattal), akkor is még láttam a plakátokat. És csak 50 ember, és ekkora csúszás, plusz fizetés...
Inkább nem mondok többet, mert az ilyen helyek aztán tényleg megérdemlik, hogy bezárjanak. Ennyire pénzközpontú és a szavuk meg hiteltelen...

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.07.15. 08:50:20

@judynero: nálam minden oké, szabinak vége. Egyszer már összefutnék veled itt pesten mondjuk beülni iszogatni munka után, beszélgetni, de amilyen zsúfolt programod van, ahogy látom... És mondjuk ez nem is baj, legalább pörögsz és élvezed a nyarat. Inkább remélem veled is minden oké, mert írtad a bejegyzést édesapádról és akkor szoktál így befelé fordulni, ha nem minden stimmel... :-***
Szóval csak aggódom érted, és habár nehézségek mindig vannak, azok nélkül nem értékelnénk a szépet. :-)))

tuskó (törölt) 2010.07.17. 14:00:19

én is egyszer.Vagyis inkább többször összefutnék Veled. Ígérem nem beszélgetni :PPPP ;)))
süti beállítások módosítása