Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Irány a világ!

2010.06.02. 20:40

 

Stefikémmel kibéreltük a játékosok asztalát! :)

A tulaj, aki török volt inkább meghívott minket egy "rocky-ra", csak hagyjuk abba a pózolgatást, ezért nem sikerült több képet készítenem...:) ( Scwandorfban )

 

 

 

 

Holnap ismét irány a világ! Egyszer majd csak megtalálom benne a helyem...:)

Erotikus álmom volt!!! Kicsit beavatlak benneteket a részletekbe!

Egy ismeretlen panzióban voltam, egy gyönyörű férfival egy szobában. Egész este szeretkeztünk. Kipróbáltuk az összes létező pózt a világon. Jellegzetes parfüm illata, egy régi szerelmemre emlékeztetett. A karjaiban aludtam el. Reggel pedig arra ébredtem, hogy ismét szeretkezünk...:)

Hogy mik vannak?

Szerintetek lesz végre nyár, vagy örökké a szoliban kell lebarnuljak????????

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr732051829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.06.02. 23:49:50

Még jó, hogy ilyen világjáró vagy, mert akkor hamarabb lebarnulsz odakint, mint idehaza. :-)))
Az álmod meg... Hiába, itt a nyár már, és forr a vér... ;-)) Lettem volna a pasi helyében! :-))

dondody 2010.06.04. 14:06:30

Osztom az előttem szólót...
Kint hamarabb lebarnítod magad mint idehaza... irigyellek is ezért.
A szexnél jobb nincs is... én sajna nem álmodom róla, mert nincs rá idő... szex közben nem érdemes elaludni, hogy álmodhassak :P
Lehet, hogy fáradtan megyek dolgozni, de legalább mosolygok :)

zo-zoo73 2010.06.08. 11:11:52

Biztos,hogy régi az a szerelem?És vajon álom volt ez egyáltalán?Csak rajtad múlik,hogy ne csak álom legyen..

chaky 2010.06.13. 13:41:25

HI Judy!

Nem kisertem figyelemmel eddigi "palyadat" mert kb 7 eve nem voltam Mo-on de 1x lattam egy clippet rolad amint a filmezes hatranyairol beszeltel illetve arrol mi nem tettszik bizonyos jelenetekbe.Akkor tettszettel meg.Aztan most meg lattam egy cikket hogy Te meg az idetlen kozso...:DD ugye ez most csak ilyen celeb csali hogy dobjuk fel a sajtot kicsit az nem lehet,hogy Te meg kozso pls..mond,hogy nem

2010.06.16. 10:29:09

Irigyellek picit, én is néha mennék a világban sok helyre (kiv. olaszokhoz, britekhez), Mindenkori jó utazást! :):):)

Judy, amúgy nézed a focivébét/szurkolsz vmelyik csapatnak?

mogyolo 2010.06.20. 19:33:38

yeaaaaaa biliard asztal:) de csipa kep:D

Dani.Tóth 2010.06.23. 17:45:16

Szia Judy, helló mindenki!:)

Visszatértem.:)
Nem értem, a török ipsének mi baja a pózolgatással, én a fél karomat odaadtam volna jóformán, ha ott lehettem, volna veletek.:)))
Az az álom nem semmi. Én is lettem volna a srác helyében, annyi különbséggel, hogy nálam nem merült volna ki ennyiben az álom.:) Bár kipróbálni a világon az összes pózt kétségtelenül fantasztikus lehet.:)

tuskó (törölt) 2010.07.03. 14:05:02

ide még nem kommenteltem...
:))

judynero 2010.08.05. 17:21:12

@chaky: Ha ez megnyugtat nem!!!! És sohasem....:)
süti beállítások módosítása