Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csókold meg a....

2010.04.12. 20:33

 

Ismét itthon!

A kremsi kiállításon voltam.

Most pakoltam ki a böröndből és ha hiszitek, ha nem azt várom, hogy újra kezdődjön a Győzike Show...én szeretem nézni! Jól elszórakozom rajta! Kikapcsol a sok hétvégi baromság után...és amúgy meg az "avatart" nem játsza le a dvd lejátszó! :)

Hétvégén volt minden a bandában! Verekedés, veszekedés, kirúgások, berúgások, és szokás szerint marha nagy csalódás is ért ismét!

Amikor azt hiszed, hogy minden ok általában akkor kapod a legnagyobb sallert!

 

 

Ezért inkább a szexre koncentrálok és nem arra, hogy esélyt adjak mindenféle parasztnak akik azzal kábítanak, hogy én vagyok az ideális feleség számukra, és majd lesznek közös kölykeink, meg szép nagy családunk... csak kitartás és olyan szupi lesz, hogy ihhajj meg csuhajjj, és örökké hűségesek lesznek, és a tenyerükön hordoznak és satöbbi...:) Nyáltól csöpögő dög unalom! Az álszent féltékenységükkel együtt, ami inkább birtoklást jelent! Azt hiszik, hogy egy nyaklánc, és egy kamu gyürű "álmomban is téged látlak " felirattal teljesen elkábít.

Elkábít egy ideig...legalábbis engem!

Aztán lehet könyörögni ha már bevettem a "leszarom" tablettát. Egy felet épp most kaptam be! A másikat majd csütörtökön, és két hét múlva beveszek még 1- et, hogy tuti legyen a hatás.

Addig pedig egy kedves "hírős" barátom mondatát üzenném az illetékeseknek: " csókold csak a valagam, híres vagyok "!!!!!!!:):):)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr221915894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.04.12. 22:25:08

A Győzike Show-t én magam is szeretem,sőt már nagyon vártam,hogy újra elkezdjék ezt az új évadot.Most így az első rész egész vicces volt :).

Mellesleg meg a legtöbb fűt fát ígérgető pasi meg csak úgyis dugni akar,utána meg lelépnek.De én szerencsére kivétel vagyok,de komolyan.Eddig mindig engem csaltak meg a csajok :(

Guile 2010.04.13. 18:36:01

Szia Judy.
Jó hogy újra velünk vagy.

Erről a párválasztásosdiról dióhéjban annyi a szerény véleményem, láttam igaz szerelmet és szeretetet, a nagyszüleimnél.De azoknál minden a feltétlen bizalmon és kölcsönös tiszteleten alapult. Nemcsak akkor mikor valami fontos volt. Az életük minden pillanatát áthatotta ez a két érzés.Ezek megléte hozta a szerelmet majd a szeretetet. Talán a mai világban kihalnak az igaz érzések és ezek hiányát próbálja a mai Homo Sapiens egóval és talpnyalással , fondorlattal pótolni. Természetesen siralmas a végeredmény. Egyenes következménye ezeknek a soha el nem múló hiányérzet és a kiábrándultság.
Sajnos.
Amúgy viszont ha valaki genyázik,csak jusson eszedbe az a versike. Szerintem pillanatnyi szellemi Kalmopiryn.
Soha nem feladni, és mindig a lehető legjobban érezni magunkat. Talán ez a legjobb túlélési taktika.
Úgyhogy hajrá.
Szia.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.13. 23:05:34

Szex és más semmi? :-)) Örülök, hogy újra itt vagy, és bár a balhéknak nem, de mégis jól jöttél ki belőle. A csalódottság meg oké, majd lesz másik pasi. Tény, hogy a nőknek mondom, hogy azért a pasit próbálják ki előtte, mielőtt még szerelembe esnének, mert akkor kiderül milyen velük a szex. Nehogy utána nehezebben szabaduljanak. Csak akkor meg jön a kifogás, hogy "szerelem nélkül nem tudok szexelni". Dehogynem. Megy az, csak meg kell érni hozzá. Te meg jól tudod ezt, csak azért tudnak megvezetni, mert a szerelmet keresed titkon. És ez is természetes. De másképp meg nem is csalódnál, tapasztalnál. Tehát hol a hiba? Sehol.
Vedd be a leszaromot és mész tovább, ahogy írtad. :-))

tuskó (törölt) 2010.04.13. 23:55:00

jó kép,igazi cuncimókus vagy! :-)

dondody 2010.04.14. 11:51:54

Szia Judy!

Kár az ilyet a lelkedre venni... a pasi és a nő is olyan mint a busz... mindig jön másik... És Bp.-n még éjszakai járat is van :P
Én sok éve a makulátlan bizalom, a féltékenységmentes, őszinte, vakításmentes és normális kapcsolat megélője vagyok...
Egy srác akkor nő fel, ha felfogja, hogy nem hercegkisasszonyra és cselédre van szüksége...
Addig meg ne kezdjen veled senki, amíg nem nő fel hozzád...

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.14. 19:50:34

@Utcamacska: Pár bejegyzéssel ezelőtt utalt már rá, hogy felkérte egy oldal cikkírónak, de akkor most már kiderült melyik. :-))

Dani.Tóth 2010.04.14. 22:44:02

Bár én nem szeretem a Győzike Show-t, azért engem is a tévéhez tud szegezni pár műsor, de nem vagyok az a kifejezett tévénéző típus.
Filmeket viszont annál inkább szoktam nézni. Abból jöhet elég sokféle.:)

Hasonlóan Dyrtyho "kollégához" én is kivételnek érzem magam a sok degenerált alól, én is inkább áldozat voltam.:( És nem csodálkozom, hogy a nők ezt sokszor nem hiszik el a sok hazug és álszent dikk után. :(

tuskó (törölt) 2010.04.15. 08:19:48

één is áldozat vagyok,mindíg csak kihasználnak a csúnyarossz lányok, lécci vígasztajj meg cuncimók... őőő Judy! Úgy érzem leginkább egy ilyen necces harisnyás sztriptíz gyógyítaná meg a szívem:D

tuskó (törölt) 2010.04.15. 08:27:55

"álmombanistégedlátlak"gyűrű
azért az nem rossz 5let. De ki az aki gyűrűt vesz a nőjének?

2010.04.16. 11:46:53

"Örökké a tiéd vagyok!", "Te vagy a nagy Ő!", "Gyönyörű gyerekeink lesznek!" - Áááá, micsoda szar giccses álszent dumák! Baromi egyszerű lefordítani: "Meg akarlak kefélni, most!" A férfi egyszerű, mint a faék és könnyű érteni a nyelvét. Ezzel most nem magam ellen akarok beszélni, mert minden nagyképűség nélkül többre tartom magamat ezeknél a kúró (kúrni akaró) gépeknél. Én is szeretem a szexet, persze, de hogy ilyen hülye szövegeket lökessek, hogy célba (?) érjek, na az nem én vagyok.
Győzikét meg felvettem videóra, a tököm sem akar unatkozni a reklámok miatt! :D

tuskó (törölt) 2010.04.16. 17:53:20

@Selkath: győzikét felvenni azé ölég súlyos:DDD

Pöttyös Tehén 2010.04.18. 08:56:02

pedig pont akartam írni, hogy szívesen feleségül vennélek, meg lennének zabálnivaló kölkeink, de... de így ezek után...
:)

2010.04.19. 09:42:06

@tuskó:
Tudom... :D De amikor 40 percen belül 5x nyomják a pofámba a hipcsiszupcsi intelligencs mosóport, meg a hüvelygombát, meg a koldussá tevő akciós (?) hitelt Emesével, akkor könnyen bekattan az embör, na erre jó a vidijó, meg a REC gomb, hogy aztán visszanézve vidáman átpörgessem a Calgont, a THM-et, meg az éjszakai pelenkába vizelést...
Hát igen, igaz a mondás: a kereskedelmi csatornákon a reklámokat néha megszakítják filmekkel... :DDD

judynero 2010.04.19. 16:00:21

@Dyrtyho: Tényleg szegény??!!! Miért csaltak meg? Amúgy ez a mostani Győzike show nem igazán tetszett...Neked?

judynero 2010.04.19. 16:02:18

@Guile: Tudod régen tényleg minden más volt...a nagyszüleink és szüleink valóban egy életre kötöttek házasságot...magázták egymást és tisztelték a másik felet...sajnos ezek a szerepek márra felcserélődtek ezért tartunk ott ahol...:(

judynero 2010.04.19. 16:03:41

@mykee: Bevettem...és rájöttem, hogy mindig is szingli volta...csak nem vettem észre! Többet képzeltem mindenkiről, mint ami...:)

judynero 2010.04.19. 16:09:20

Mykee! ...Voltam...bocsika!:)

judynero 2010.04.19. 16:10:13

@Utcamacska: www.harmonet.hu Az oldal neve ahol tanácsadó lettem! Tessék oda is írogatni!!!!:)

judynero 2010.04.19. 16:11:05

@dondody: Hát igaz...Jó neked! De nekem valamiért olyan nehezen megy minden...

judynero 2010.04.19. 16:13:21

@Dani.Tóth: Mesélj! Téged miért veretek át??? Cseréljünk tapasztalatokat! Üdv. a klubban! :)

judynero 2010.04.19. 16:14:03

@tuskó: Szerinteeeeed???? Ilyet is csak én kaphattam...de minek?????:)

judynero 2010.04.19. 16:15:14

@Selkath: Én idáig bevettem...még férjhez is mentem, hogy elválhassak! :)
De többé nem hiszem el!

judynero 2010.04.19. 16:16:03

@Pöttyös Tehén: ...attól függ, hogy őszintén akarod e...:)

judynero 2010.04.19. 16:16:52

@Selkath: Sajna ebből élnek a csatornák, a reklámok hozzák javarészt a bevételt.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.19. 19:46:58

@judynero: édesem, nem akarom a szingli képed összerombolni, mert most jó neked. :-) Ez is egy életforma, és igen: ha van pasi, akkor más az élet, ha nincs, akkor is. Fő, hogy mind a kettő esetben boldog légy. És önmagad, nem több. Viszont csak halkan megsúgom: ha jönne a szőke herceg, azért ne zárd ki a kapun kívülre, de azt úgyis csak akkor ismered fel, ha nem is gondolsz rá, hogy ő lehet. Néha az orrunk előtt van és nem vesszük észre. De amíg ez nem jön el, addig meg élvezd a szingliség előnyeit! :-***

Dani.Tóth 2010.04.20. 02:50:58

@judynero: Miért, vagy hogyan? Mindkettőre tudok válaszolni. Azért, mert gyakran naív voltam: ha én szeretettel, szerelemmel és bizalommal fordulok egy lány felé, akkor ő is biztosan így fog tenni. Az utóbbi években (2 és fél éve) azért nincs barátnőm, mert már átlátok a szitán, sokat tanultam múltban történt kudarcaimból.
És hogy hogyan? Sokféleképpen. Úgy, hogy rajtakaptam őket az ágyban...hogy megláttam, ahogy az utca túloldalán láttam őket kézenfogva...de volt olyan exem, akit férfi WC-ben kaptam rajta egy sráccal, vagy egy szórakozóhely félreeső zugában. (A következményeket most inkább nem írom le.:))
Szóval nincs szerencsém. És az ember ilyenkor akarva-akaratlanul magában kezdi keresni a hibát, ez a legszarabb...nem az, hogy ezek már megtörténtek, mert azon nem lehet változtatni.
Írtad Judy, hogy cseréljünk tapasznyalatot. Szívesen teszem, de szerintem a felsorolt esetek mind ismerősek számodra. Puszi

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.20. 06:46:09

@Dani.Tóth: akkor te rosszabbul jártál. Nekem anno még odáig sem sikerült eljutni, hogy járjunk, egyszerűen a "barátság" szón alig tudtam átverekedni magam, sokszor nem sikerült. Így aztán még sok megcsalásban sem volt részem, de párszor én is megtapasztaltam...

judynero 2010.04.20. 17:30:14

@mykee: Van pasim...csak még sincs! Fúúúú! Olyan nehéz!:(:( Napok óta nem alszok...

judynero 2010.04.20. 17:32:09

@Dani.Tóth: Hát! Azért ezek nem szokványos történetek...én hülyét kaptam volna! Nagyon kemény!...és mostanában mi a helyzet? Csak alkalmi kapcsolataid vannak?

judynero 2010.04.20. 17:32:36

@mykee: Jajjj! De imádlak!!!!!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.20. 21:08:01

@judynero: ezt ismerem, ez amolyan "kéznél van, amikor kell" fajta. Ha ő is tudja, hogy ez a felállás, nem hitegetitek magatokat, és mondjuk úgy: szexpartner vagy max szerető, de ez utóbbi már necces, súrolja a kapcsolat határát. Ezért ha az előbbi, akkor jó, ha kéznél van, amikor épp fel vagy pörögve. ;-))
Csak mivel te egy érzelmes típus vagy, így képesek hamar elcsavarni a fejed. Én is hasonló vagyok, ezért én is anno megfogadtam, hogy szerelembe nem esem, legalábbis megpróbálok. Most meg már nem is tehetem...

Dani.Tóth 2010.04.20. 21:33:41

@mykee: Talán az előző irományomból nem jött le:) de gyakran én sem jutottam túl a barátság-zónán, rengeteg visszautasítást kaptam már. Pedig utálom a rámenős, pióca-típust, én nem tudok ilyen lenni. Sok nő nem is szereti ezt a típust, de van, aki pont erre gerjed. Fene sem érti ezt...

Dani.Tóth 2010.04.20. 21:37:36

@judynero: Hát tényleg nem szokványosak. És elárulom, időnként én is hülyét kaptam, hogy nem lehetek ennyire balszerencsés....és mégis.
És elárulom, hogy alkalmi kapcsolataim sincsenek....1 volt. De azért csak 1, mert szükséglet ide, szükséglet oda, én így nem tudok élni. Vagy komoly, vagy semmi. Aztán ki tudja, ha még egy darabig nem lesz barátnőm, megteszem újra. Nem írom, hogy nem hiányzik, szar ez a "remete-életmód"....de egyelőre jól elvagyok.:)

Dani.Tóth 2010.04.20. 21:42:00

@judynero: Van pasid, de még sincs? Ez a legrosszabb....amikor nem tudod, hányadán álltok. Valószínűleg tök jó az ágyban, lehet vele utána beszélgetni is, vagyis nem alszik el...:)))) és biztosan el tudod vinni pár helyre magaddal.....de ennyi? Akkor ezek szerint valahol megakadt ez a kapcsolat, ezért vagy nyugtalan és ezért nem alszol....jól érzem? Lehet nem, ez benne van a pakliban.:)

tuskó (törölt) 2010.04.20. 22:58:42

@Dani.Tóth: azmiaz,hogy van is meg nincsis? Mint a mesében:)
Világítsatok már fel,én eszt nem értem.
:(
süti beállítások módosítása