Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Végtelen utazás

2010.03.24. 15:01

Holnap ismét utazok, és csak április elején fogok haza jönni! Eggenfelden, Zürich nagyjából ezek az állomások várnak ránk!

Jön a tavasz és pezseg a vérem! Egyfolytában azon kapom magam, hogy flörtölni van kedvem. Érdekes ez az egész sztori a tavasszal. Mindenki ilyenkor kattan meg.

...és a tavasszal, ha minden igaz más valaki is érkezik...a volt férjem! De erről inkább most nem beszélek, mert elég vegyesek az érzéseim és tudjátok, hogyan fogalmazok ha dühös vagyok! :) Majd csak lesz valahogy!

Amúgy pedig úgy döntötten, hogy kis időre hamarosan szeretnék elköltözni az országból.

Semmi nincs ami itt tart!

Szertnék világot látni, és erre most van itt a lehetőségem! A szerelem úgysem kopogtat itt az ajtón nálam...akkor meg nem mindegy?!

Valami másra vágyom. Egész másra! Új emberekre, új környezetre, új életre!

Ez az év nem indult jól...csalódás, veszekedések, problémák, betegség, kórház!

A munkával nincs baj, hiszen nagyon sok felkérést kapok. Főleg most, hogy egy menedzser áll mögöttem...aki intézi a dolgaim, és szép lassan minden alakul, majd meglátjátok. Ő is ír blogot a munkásságáról...de azt majd később árulom el, hogy hol!

Elkezdtem cikkeket írni egy életmódi magazinnak, amint megjelenik megírom melyik!

Szóval helyén vannak a dolgok! ...csak mennem kell, mert megkattanok...

Hamarosan egy nagyobb műtétet vállalok, ami nagyban meg fogja segíteni a mindennapokat számomra! Ha sikerül akkor mindenkinek ajánlani fogom, de addig nem szeretném elkiabálni!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr131865259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.24. 18:01:49

Azért sok szerencsét,remélem egyszer még vissza jössz az országba,mert a butaságaid nélkül,és nélküled semmi nem ugyan az,és hidd el megértelek hogy szükséged van egy kis változásra,ha tehetném én is elmennék egy kicsit világot látni,csak jelenleg még nem tehetem.Tudod a hétvégén rájöttem 1-2 dologra,meg arra hogy a későbbiekbe mi lesz velem (töredékében én is utazó leszek,de a többiről később)

Remélem 1x majd együtt utazhatunk majd mindenhová,mert szerintem nem unatkoznánk egymás mellett :)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.25. 11:22:25

Fájó szívvel olvastam a soraid, de egyetértek Veled: ha megteheted, miért is ne mehetnél? Hátha egy normálisabb helyen és pasi mellett kötsz ki és ha a műtét is összejön, na meg a cikkírásos dolgaid is, akkor abszolút sínen vagy. Bár a TV2-vel való megállapodásról meg műsorról nem esett szó, de akkor az már nincs is terítéken?

Az internet meg manapság már mindenhol elérhető, így bárkit elérhetsz úgy, mintha csak a szomszédban lakna...

Személy szerint pedig azért sajnálom a dolgot, mert akkor így abszolút minimálisra csökken annak az esélye, hogy személyesen is megismerjelek, mivel külföldre nem járok, se jogsim sem autóm, így aztán maradok itthon és reménykedhetek abban, hogy valaha feltűnsz.

Sok sikert Te Drága és huncutkodj sokat! Akár itthon, akár kint. Hiányozni fogsz.

tolaa (törölt) 2010.03.26. 00:24:16

Sok sikert a kinti élethez, nagyon hiányozni fogsz nekünk, vigyázz magadra, érezd magad jól, remélem azért egyszer majd hazatérsz, és lelkesen számolsz be nekünk az ott töltött mindennapjaidról! :)
Sajnos mindannyiunk számára (ahogyan mykee mondta) esély egyenlő a 0-val, hogy személyesen találkozhassunk veled, de az a lényeg, hogy te jól érezd kint magad, és "friss levegőt szívj".

tuskó (törölt) 2010.03.26. 01:19:20

nem értem... Akkor most nem lesz nagy közös szexparty? Fene,én meg itt nagy titkon minden nap edzek rá.

tolaa (törölt) 2010.03.26. 02:45:40

Én is szerettem volna, hogy legyen, de nem edzettem rá, csak vártam má'. :)
Nekem elég volna bőven az is, hogy láthassam! :):)

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2010.04.04. 09:45:35

de gondolom külföldön sem hagyod abba a blogod írását...

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.05. 19:45:01

Remélem jól érezted magad odakint drága Judy, és húsvét alkalmából meglocsoltak. ;-)))
Kellemes ünnepeket! :-))

judynero 2010.04.08. 00:00:43

Kedves Drágáim! Ezt még nem verem nagydobra de ha az isten mellettem van akkor hamarosan elhagyom az országot...még ebben a hónapban! Fellépni haza fogok jönni illetve a média szereplések maradnak csak más formában...:)Ha igaz a boldogság ott vár rám Harley Davidson-on, ahogy azt mindig elképzeltem! Szurkoljatok!!!:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.08. 11:12:53

@judynero: Szurkolok neked te drága! Végre összejönnek a dolgaid ennyi rossz dolog után! :-*****
Bár így olyan kevés esélye lesz annak, hogy összefutunk valaha.. :-(
De odakintről is tessen ám blogolni!! :-***
süti beállítások módosítása