Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

" Minden férfi egyforma. Csak az arcuk más, hogy ne keverjük össze őket." ( Mariliyn )

" Mindegyik ugyanolyan. Az ideális a Marson él." ( Judy)

 

 

 

 

 

" Csak meztelenül érzem fesztelenül magamat..." ( Marilyn )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

" Az a furcsa, amikor ruhában vagyok..." ( Judy )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

" Az én problémám az, hogy hajtom magam. De hát igenis, csodálatos akarok lenni..." ( Marilyn )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

" Az én bajom, hogy a dühöm győzőtt a józan eszem felett. " ( Judy )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

" Időnként arra gondolok, hogy nincs más dolgom, mint őszinte legyek. Néha azonban ez nem megy egykönnyen, mindig az az érzésem, hogy valójában szélhámos vagyok..." (Marilyn )

 

 

 

 

" Vállalom a negatív hős szerepét..." ( Judy )

 

 

 

 

 

 

 

Na! Ugye nem kell bizonygatnom, hogy mekkora a hasonlóság?

Talán, még a "hepibörzdéjmiszterprezident" is meglesz!!!!

Tényleg, mikor is van az Elnök szülinapja?

Gyorsan megyek és utána nézek...:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr191808258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.04. 12:33:13

:-)))) Jót mosolyogtam az utolsó mondatokon. Melyik elnök és hol? :-)))
De hogy honnan jött nálad ez a MM hasonlóság nem tudom, de ha már ennyire követed a nyomát, a végén még változtathatsz. ;-)) :-***

tuskó (törölt) 2010.03.04. 12:45:39

na ige, ez az elnök téma még nem tisztázott:))) Köztársasági elnök nem jön be Neki:))

tolaa (törölt) 2010.03.04. 13:23:23

Csak nem az Amerikai elnökre gondolsz? :D
óóóbama:D
Nemrégiben nyílvánosságra hozták Marylin Monroe egyik szexvideóját láttam, régen így szexeltek volna az emberek?? :D

tolaa (törölt) 2010.03.04. 13:24:18

Az utolsó kép gyönyörűűű, save! :)

2010.03.04. 13:57:49

Gyönyörűek a képeid (már megint)! De MM-ról továbbra sincs jó véleményem. Ideggyenge, befolyásolható személyiség volt, ráadásul öngyilkos lett (állítólag), amit én mérhetetlenül elítélek!
Judy, te nem ilyen vagy (hála az égnek), erős vagy, határozott, no és fekete hajú! :)))

kilencjukú híd(balement asszony) 2010.03.04. 18:07:47

Ismét csk azt tudom mondni, hogy a fekete haj sokkal jobb és szexibb mint a szőke. Judy, lécci...!

csaknorissz 2010.03.04. 20:51:08

..nem kellene erőltetni ezt a MM vonalat szerintem,sokkal szexibb,értelmesebb,és erősebb vagy nála. És melyik elnök a favoritod,ha nem titok??

dezsőfia 2010.03.05. 01:51:59

Hát a Mr President :D

judynero 2010.03.07. 18:49:10

@mykee: Hidd el nem viccelek! :) Azt nem tudom melyik elnök, még nincs kiszemelt áldozat!:)

judynero 2010.03.07. 18:53:09

@tolaa: Régen ugyanugy szexeltek ahogyan most! Attól függ ki milyen vagy ki mit hozz ki a másikból!:)Obama nem jön be!

judynero 2010.03.07. 18:56:14

@Selkath: Erős vagyok és határozott...:)
Leszek!:)

judynero 2010.03.07. 18:58:02

@Dezsőfi: Na jó ezt tudom! :) Nem festem át...csak image váltásban vagyok!:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.07. 18:59:25

@judynero: Remélem, megkaptad a képeket, amit a Fészbúkon küldtem róla. :-))

judynero 2010.03.07. 19:00:16

@csaknorissz: Még nincs favoritom!!! De lesz!!!!!:):)Nem erőltetem...sajnos magától jött!:)

judynero 2010.03.07. 19:01:43

@dezsőfia: Jó nem ! Látom te is vizuális típus vagy, mint én!:)

judynero 2010.03.08. 21:04:18

@mykee: Meg és tenkjúúúúúú!!!!:)Még több ilyet!!!
süti beállítások módosítása