Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Eszembe jutottál.

2010.02.09. 00:25

 

Nem, nem egy férfira gondoltam...valaki másra! Rájöttem olyan ez, mint egy szakítás.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Jobb messze tőled
nem hinni benned
átlépve minden
érted ejtett könnyet.

Nincs bennem vád,
s nem szórok rád
száz éjjen át
ezernyi átkot.

De valamit elvesztettem.
Most valami mást kell tennem.
S ha valaki másnak látsz,
mint voltam,
az is tőled lettem.
És csak úgy válhat köddé,
ha sosem látlak többé.

Jobb messze tőled
így lesz lassan könnyebb
más cél és más hely
csak így juthatsz följebb.

Jobb, szívem vágya
emlékekbe zárva
menj, hogyha meglátsz,
ne is fordulj hátra!" ( Zséda- Messze tőled )
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr301741011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.09. 02:11:13

A legjobb érzés az amikor tudod,hogy van miért,és van kiért élned,és hogy az a valaki mindenél fontosabb a számodra,és még akár meghalni is képes vagy érte.

Az értékes embereket mindig meg kell becsülni,akik körülöttünk vannak,mert ha 1x bajba kerülünk,akkor csak rájuk számíthatunk.

Jack Cole 2010.02.09. 03:03:42

Komolyan mondom, nagyon "vágod" ezeket az idézeteket.
Hogy csinálod?
Tényleg érdekel.
A különféle hangulatokhoz van egy-egy listád idézetekből, meg képekből?

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.09. 06:53:41

Mindkét idézet nagyon igaz. Ezért ne bándd soha, ami megtörtént, még ha rossz is, mert azokkal leszel te több! :-)) Akkor miért is búsulnánk, hogy így történt valami, ha ez csak előrébb visz? Élj, élj, élj! Most nagyon elcsavartál te vadmacsek! :-*****

hajós Márió 2010.02.09. 08:04:15

Szia Judi!Márió vagyok a hajóról,vártam a közös képet amit csináltál,tudom hogy dolgod van,nagyon jó a Blogod,remélem fölrakod és akkor megnézhetem,elöre is köszi.Márió a hajóskapitány.

judynero 2010.02.09. 09:34:26

@Dyrtyho: Pontosan...csak nehéz felismerni, hogy ki az aki igazán szeret és nem csak az érdek vezérli...
Tisztel és elfogad, ha kéred meghallgat a problémáitokat meg tudjátok beszélni időben...

judynero 2010.02.09. 09:38:14

@Jack Cole: Igen.Gyüjtöttem egy párat, és mikor, milyen kedvem van...:)Ingadozik, mint látod. De kinek nem?

judynero 2010.02.09. 09:39:47

@mykee: Azt hiszem érted miről beszélek...:)Néha eszembe jutnak dolgok és, mint mondottam én le fogom irni az érzéseim...még akkor is ha ciki és nem érdemli meg az illető.:)

judynero 2010.02.09. 09:41:00

@hajós Márió: Szia!!!!! A mai napon fel fog kerülni!!!! De remélem utána is itt maradsz velünk és kommentelgeted az eseményeket! millió puszit küldök!!!!!!!!!!

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.09. 15:23:38

Tudod bízom abban,hogy a közeljövőben személyesen is megismerhetlek majd téged,és nem csak a blogodon keresztül.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.09. 22:06:27

@judynero: De ha nem érdemli meg, akkor miért jó az? :-))) Értem miről beszélsz, de ahogy nem rohansz ki a csatamezőn sem "Ide lőjetek!" kiáltással, mert a végén még megteszik, azért csak ésszel. ;-)))

tolaa (törölt) 2010.02.10. 17:28:16

Ezek az idézetek olyan elgondolkodtatóak, szívbemarkolóak, legalaábbis a számomra.

judynero 2010.02.10. 23:00:50

@Dyrtyho: Reméljük! Ha sokan összejövünk tartunk egy bulit!:)

judynero 2010.02.10. 23:01:43

@mykee: Tudom...de miért kell ilyen szarnak lennie? Úgy fáj az igazságtalanság!:(

tolaa (törölt) 2010.02.11. 08:24:01

@judynero: Én mindenképpen benne lennék! ;)
süti beállítások módosítása