Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 ELÉG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igenis vágyok a családra és az igaz emberre, aki csak engem akar. Még maradtak vágyaim és álmaim azok után, amit átéltem…

Soha senki nem tudta, hogy mi az igazság a házasságunkkal kapcsolatosan.
Nem is szeretném kiteregetni a szennyest. Viszont kérek mindenkit, hogy hagyjon engem és a volt férjem békében!
 
Elváltunk.
 
A jövőt nem tudhatjuk… ha az van megírva odafent, még leszünk egy család, de ha más, akkor nem.
 
Nagy csalódáson vagyok túl.
Szép volt! Aztán fel kellett ébredni az álomból.
 
A mai telefonbeszélgetés teljesen tönkre tette a lelki világomat… sikerült bevinni az utolsó döfést.
 
Akiről szó van, pontosan tudja, miért írom ezt a bejegyzést… és megkérem az illetőt ne az én naplómon, csámcsogjon, hanem a saját életével foglalkozzon, és ha az életemről akar több információt, hívjon inkább fel.
 
A sors fogja eldönteni, hogy kell lenni ezek után. Éppen elég fájdalom van mindkettőnk lelkében.
 
Ezzel a képpel szeretnék emlékeztetni minden barátot és családtagot, hogy a házasság szentségét megbecsteleníteni nem szép dolog.
Emlékezzünk erre a szép napra… és próbáljon meg végre mindenki megnyugodni!
Ebben a helyzetben, nehéz bármit is rendbe hozni.
 
Ígéretek helyett a tettek beszéljenek!
Hagyjon békén mindenki bennünket!
Köszönöm az Ő nevében is, jelenleg máshogyan él meg dolgokat és, érzelmei sokkal felfokozottabban reagálnak a külső információkra.
 Ha engem akartok bántani azzal, hogy a naplómon „lovagoltok „drága ismerőseim, akkor azzal neki is fájdalmat okoztok. Tartsuk tiszteletben egymást! Már nem sok van hátra.
Örüljön mindenki aki mellettünk volt az esküvőnk napján is, hogy a történtek ellenére emberi nyelven kommunikálunk egymással a volt férjemmel.
 
 
Ui. :A szilveszter szuper volt! BUÉK! 
Képek és válaszok a kommentekre holnap! Most értem haza. De, ezt még le szerettem volna írni, mert ma kicsit kiborultam. Mindenkinek puszi!!!
 (Soha sehol le nem közölt kép.) Szép és érthetetlen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr551644006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.01.04. 06:50:01

Judy először is Boldog új évet kívánok Neked!!!
Gondolkodtam, mi értelmes dolgot írhatnék ide be, amivel kicsit vigasztalhatnálak, de ahogy írtad: hagyjanak békén, lehet, hogy ezt teszem. A múlt úgyis csak arra való, hogy a jövőt szebben építhessük fel, nem arra, hogy abban éljünk. Aki meg még mindig nem tud ezen túllépni, nézzen magába, hogy vajon ő hogyan és hol él.
Nyugodj meg, és bár fáj, fújj kettőt és magaddal törődj, hiszen a jövőd magad építed. :-****

Remélem azért tényleg jól érezted magad szilveszterkor. Megnéztelek én is a szilveszteri műsorban és amiket ott mondtál, maximálisan egyetértek!
Puszi! :-****

ZoRRaW 2010.01.04. 15:09:35

nos, respect, ha egy híres személy őszinte blogot ír és érdemes visszajárni nemcsak a képek, de a szöveg miatt is! csak így tovább, meríts erőt a barátaidból és rajongókból, a többit pedig kezeld mindenképpen nyugodtan, higgadtan, inkább nem mondva semmit nekik és hátat fordítva.

KriszRebel 2010.01.04. 16:38:23

Amit írtál nagyon szép/szoveg/oszinte ember vagy.Meríj újra erot,új életet/jovot/ magadnag!!!Es jo lesz bisztosan!!!Ugyan eszt fogom tenni én is!!!Szia

Thomaser 2010.01.04. 19:25:14

BUÉK!

Most fedeztem fel ezt a nagyszerű oldaladat judy. tetszik.

,,Igenis vágyok a családra és az igaz emberre, aki csak engem akar."

már megis találtad :):):):)

ha nekem lenne egy ilyen gyönyörű feleségem.... :)

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.05. 01:38:59

Kedves Judy Nero!

Soha nem nézem a Cool Night Extrát, de mivel ez a csatorna az AXN és a Comedy Central között helyezkedik el, remote zongorázás közben néha-néha megállok egy 10 másodpercre legeltetni a szemem.
De most éppen az volt ott, hogy azt mondtad, hogy férjet keresel 2010-ben.

Na mondom, ennek kicsit utána google-ozok, így akadtam a blogodra.

Néztem a riportot, de szerintem nem az a megoldás, hogy minden létező pasinak adsz esélyt, akiről úgy néz ki, hogy komolyabban akar tőled valamit. Mint férfi én is sorban állnék, mert igazán attraktív nő vagy, de mint Mr. TrúLáv azt mondom, hogy a türelem rózsát terem, ha szexelni akarsz, akkor tedd meg csak úgy, az örömszerzésért, de azért ne adj zöld utat minden jött-ment idiótának az ágyikódba, mert reménykedsz a nagy Ő-ben.
Mert ha mégis megteszed, ezek lesznek a legnagyobb pofára esések. Ki ne hazudná - és most a pasik ellen beszélek, tudom - hogy "szeretlek" egy vagy több éjszakáért Veled?
Itt is van mindjárt Thomaser...aki egy idézetet ragadott el Tőled felhasználva a bókolására: "Igenis vágyok a családra és az igaz emberre, aki csak engem akar."

Olyan édes vagy Judy, tényleg. Süt rólad, hogy mennyire megérdemled a szeretetet, és hogy mennyire nem kaptál eleget belőle, de ez az idézet Neked is szól, még ha magadnak is kívánod.
Igenis más is vágyik a családra, sőt...szerintem Veled is vágynának családra. És ez a hiba, hogy az a férfi, aki normális, aki csak Téged akar, Ő ugyanezt kéri cserébe. Azt szeretné, hogy Te is csak Őt akard.
Jelenlegi munkád, pedig...nos, hogy is fogalmazzak, nem feltétlenül szól erről.

ÉS NEM! Nincs olyan normális férfi, aki el tudja fogadni, hogy mással vagy egy forgatás során, másnak vetkőzöl le.
Az aki ezt elfogadja, többnyire azért ilyen "jófej" mert neki is vetkőznek és nem Te.
Hidd el a pasiknak - legalábbis olyannak aki tényleg kitart életed végéig - azt is nehezen dolgozza fel, hogy hány pasival voltál együtt eddig.
És ha azon túljutott, akkor már nem lesz cérnája ahhoz, hogy elfogadja a munkád. És hidd el, ezek nem szürke fazonok 40 évesen anyuci szoknyája mellett. Nem. Ezek esetenként komoly befolyással bíró üzletemberek, talpig férfiként, akik inkább egy hétköznapi lányt választanak, mert fontosabb nekik a biztonság, az állandóság, a tisztaság.
Izgatja őket amikor előttük áll a démoni nő, és tudják, otthon csak az angyali teremtés várja őket...de megtudják állni a csábítást.
Tudod miért?
Van egy haverom, egy telekommunikációs cég bp-i leányvállalatának az igazgatója. Egy borozgatós nyári délután kiderült, hogy az ő angyali felesége néha-néha egy szexdémon. És ő nem is tudja honnan szerezte azokat a combfixeket, babydollokat, nővér rucit, miegymást amivel néha meglepi őt egy fárasztó nap után. Azt mondta soha nem csalja meg, pedig sok lehetősége lenne rá. 4 gyerekük van. 12 éve házasok. Mit mondjak még?

Judy, Te nem vagy egy szürke valaki. Nem tudsz elbújni, még saját magad elől sem. Téged a férfiak akarnak az ágyukba, de nem akarnak a szívükbe. Ezért Te mindent megtettél. Viszont nem lehetetlen váltani. Meg tudod csinálni.
Lehetsz Te is takaros háziasszony nappal, éjszaka pedig vad kanca a pasidnak. Elég értelmes vagy hozzá, hogy átalakítsd az életed.
A kérdés, hogy akarod-e. Kívánod-e?
És ha kívánod, mennyire fog hiányozni ez a pörgős élet?

Döntened kell. De a kettő együtt nem megy. Sajnálom, hogy ezt kell mondjam.
Mindennek ára van...dönteni sose késő.

És a válásod margójára: ami elment, még ugyan visszajöhet, de aki elhagy Téged, az tényleg megérdemli, hogy Te epekedve várjad, hogy visszafogadd? Lehet, hogy megéri, nem mondom hogy nem...én csak kérdezek...a válaszok Nálad kell realizálódjanak.

Üdvözlettel:

Mr. TrúLáv

lánczi sixx... izé... suxx 2010.01.05. 08:49:20

Én azt hittem, te leszbi vagy... mik nem derülnek ki... :)

ZoRRaW 2010.01.05. 11:00:36

@Mr. TrúLáv: jól összeszedted, jó látni, h vannak még, akik nem sajnálják az időt értelmes hozzászólások irására.

Judy: még annyit tennék hozzá, h egy ideig nekem Niki Belucci csak egy roppant attraktív nő volt, roppant izgalmas múlttal... és aztán jött Luxemburgba mint DJ és kíváncsiságból elmentem, meg persze utánaolvastam pár cikket. A bulis este után pedig már nyugodt szívvel tudom mondani, van tehetsége ehhez is és jó hogy váltott és nemcsak a régi tevékenységéből származó hírneve miatt hivogatják Európa-szerte. Legyen ő egy példa számodra, lehet változni, lehet másban is megtalálni az életed értelmét, új munkát, amit szeretsz is csinálni, társat, aki elfogad stb. viszont ahogy Mr. TrúLáv írta, dönteni neked kell, melyik életed választod, reménykedhetsz, h találsz igazi, szerető pasit, aki majd elfogadja, h sok másik ezer pasi élvezkedik a filmeden és elnézi, h napközben mással, de bármely normális pasi ha önvizsgálatot tart, belátja, szinte lehetetlen ilyet találni. én is azon lennék, ha ilyen lánnyal ismerkednék meg, hogy változtassa meg a munkáját. ha élvezed a mostani tevékenységedet és nem szeretnél lemondani erről, akkor is érdemes úgy keresni pasit, h nem nyílvánosan keresel, esetleg külföldi kirándulás során ismerkedsz - mert egyébként tényleg sok csalódás érhet. so, take care!

2010.01.05. 13:06:41

@Mr. TrúLáv:
Nagyon jól leírtad, szinte mindenben egyetértünk.
Judynak valóban szelektálnia kell a pasik között, mert sajnos, vannak olyan idióták, akik csak a farkukkal gondolkodnak, nem az agyukkal (és a szívükkel éreznek). Szerencsére, vagy sajnos, én is az utóbbiak közé tartozom, nem nagyon vagyok híve az egyéjszakás reszeléseknek. Sokan mondják rám, hogy túl romantikus vagyok, lehet, hiszen nem vagyok húszéves - a mai világban. Az elmúlt évtized(ek)hez képest iszonyúan felpörgött minden a világban - az érzelmeket, szerelmet, párkapcsolatot is beleértve. És ez nagyon nem jó.
Annyit hozzátennék még Judy munkájával kapcsolatba, hogy ha valaki igazán szeret valakit, akkor el KELL tudni fogadnia azt a helyzetet, amiben Judy van. Te ezzel keresed a kenyered, és kész. Igaz, hogy ezt a legtöbb férfi nehezen tolerálja, de hidd el, van olyan is, akit ez nem zavar. Én szerintem, a másik emberért kell élni, szeretni, a környezet csak másodlagos (meg hát a szerelem vak, ugye...).
Nagyon köszönöm neked, Judy, hogy ennyire őszinte vagy és ha keményen is fogalmazol néha, az nem baj, mert az őszinteség hitelt ad. Én is nagyon őszinte vagyok, egyesek szerint már túlságosan is, de leszarom, én ilyen vagyok, ennyi. Lehet, hogy nem mindig a jó út a teljes őszinteség, de a hazugságnál mindenképp jobb.

tuskó (törölt) 2010.01.05. 18:02:04

"Judynak valóban szelektálnia kell a pasik között"

nemár:(

tuskó (törölt) 2010.01.05. 18:14:55

@Mr. TrúLáv: képes voltál ennyit begépelni?

KriszRebel 2010.01.05. 18:35:51

Judy 33-éves lesz,sok mindent átélt,sok mindennen keresztul ment.Nem mai csaj.Talpra eset és szerintem tudja hogy mit kel csinálnija,és hogy kivel fekfik le,kit váloszt magánnok párnok az csak az o saját dolga.Nem szép dolog írni hogy mit kellene csinálnia mit nem!Az a leg egyszerub!

tuskó (törölt) 2010.01.05. 18:40:26

@KriszRebel: így van,sztem sem kell félteni,látott már eleget.

KriszRebel 2010.01.05. 18:51:41

így van,és bocsi a hibáimert a leveleimben!Az a legfontosab hogy legyen ugyan az aranyos mosojgos Judy,és tarcsunk neki mind aki ezen a Blogon van,vagy ír neki neki!Udv tusko

KriszRebel 2010.01.05. 20:31:30

Látot is,és átélt is.Kellemes és nem kellemes dolgokat is.Foleg az utolso idoszakban.De 33-éves,és eszes,oszinte csajszi!Nemis hogy féltenni csak respektálni ot,mind csajos,holgyet!

Pistie 2010.01.05. 20:57:36

@Mr. TrúLáv: "ÉS NEM! Nincs olyan normális férfi, aki el tudja fogadni, hogy mással vagy egy forgatás során, másnak vetkőzöl le."

Ezzel maximálisan egyetértek!

KriszRebel 2010.01.05. 21:12:03

Szia Judy!Már tudo en vagyok az a valaki most néztem mag a szelemek varosa sa toby,nem éedemlem meg a bocsánatot.Saját magemra nem ismerek rá.Nagyon sajnálom hid el.Nem foglak idegesítenni tobet.Szavamat adom!Az akor volt amikor itam a tabletákra!Szia!

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.05. 22:24:32

KriszRebel: Bocsi, hogy nem az írom, hogy feküdjön le mindenkivel és mindenkinek adjon esélyt. Szerintem Judynak nem arra van most szüksége, hogy mindenféle magát IGAZI-nak minősítő lúzerrel kerüljön össze.
Elmondtam, ha a hím soviniszta beszélne belőlem én is szeretnék egy éjszakát Judy Nero-val. Melyik egészséges férfi nem? De én megsajnáltam Judy-t és nem a telefonszámát kérem, nem randit, hanem megpróbáltam egy olyan tanácsot adni, amit talán jobban átlátok mint TE! Nem csak azért mert Mr. TrúLáv-nak hívom magam, hanem pl. azért is mert ugyanúgy a médiában dolgozom mint Ő. Sőt, még ismerem is személyesen. Na mit szólsz?
Persze nem fogom leleplezni magam, mert akkor semmi értelme nem lenne a blogomnak, és a Karinthy-s "nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek" jelszavammal.
Lehet, hogy rosszul ítélem meg Judy-t - ezt majd ő eldönti - de azt próbáltam megírni neki amire szüksége van. :)

Selkath: Ez hülyeség. Tapasztalatból beszélek. Az egyik legjobb példa Niki Belucci, bár még ő is necces játékot űz, hiszen majdnem topless egy-egy dj fellépése során.

Hidd el, amikor a problémák előjönnek akkor olyan könnyen bele lehet kötni ilyesmibe...és Judy-nak is nagy lehet a csábítás ha éppen akkor nem mennek jól a dolgok otthon.

Veszélyes ez a játék. Egy férfi akinek több iq-ja van egy légynél vagy egy kopasz maffiózónál, és tényleg szerelemmel szereti Judy-t, akkor az nem fogja lenyelni, hogy az asszonykája ezzel keresse meg a kenyerét.
De mint mondtam, ezt Judy-nak kell eldönteni. Valamit valamiért. És pont.

(persze lehet jönni KriszRebelke, hogy te neeeem, te bárhogy elfogadnád. Persze, hogy bárhogy elfogadnád, mert lúzer vagy, akármilyen kedvesen is adod elő. Életedben nem találkoztál Judy-val személyesen, de szerintem már kb. az esküvőt tervezed vele. Tudod, aki a Himalaya-t akarja megmászni, annak előtte mondjuk nem árt az Alpokban felkészítenie magát...édes, hogy itt csöpögősen romantikázol, de fiacskám szedd már össze magad! A férfiúi önbecsülésed nem add így el. A nők számára hamar egy pszichopata képe rajzolódik ki az ilyen reménytelen szerelmesekről. Főleg, ha egy rohadt ingyenes szövegszerkesztőt nem tudnak letölteni a netről, hogy abban írják meg a levelüket és használják a beépített helyesírás ellenőrzést.
Értem én hogy Csehországból vagy Szlovákiából írsz, és nincs magyar billentyűzeted, de ékezetek nélkül sem 'mosoj' a mosoly!)
Nem csodálom, hogy Judy-t ilyen idióták tudják kiakasztani, zaklatni...mert válogatott perverzek vannak itt a neten.

Thomaser 2010.01.05. 22:45:48

Mr.Trúláv!

szerinted én biztosan csak azt szeretném judy-tól igaz? :) te jobban tudod mint én? ne haragudj.

judynero 2010.01.05. 22:51:45

@mykee: Szia! Neked is Buék!!!Nyugi csak megint a szokásos kibukás...:) Remélem kellemesen telt a szilvesztered!Minden szépet kívánok Neked ebben az esztendőben!Jó neked, hogy láttad a szilveszteri adást...én is megnéztem volna, remélem tényleg jól sikerült!puszika

judynero 2010.01.05. 22:52:58

@gyuri-lux: Köszönöm ez egy nagyon szép komment volt...Buék! Remélem sok kellemes percet szerzek neked még itt a sztorikkal és képekkel.Sok puszi! Judyka

judynero 2010.01.05. 22:53:48

@Thomaser: :)Köszi a lehetőséget...:):):)és Neked is Buék!!!

judynero 2010.01.05. 23:01:17

@Mr. TrúLáv: A tanácsodat meg fogom fogadni és köszönöm az értékes hozzászólást!
Nem engedek közel magamhoz mindenkit...tudom, milyen a férfiak nagytöbbsége.
Ráadásul nehezen is ismerkedek, nem nagyon járok sehova ahol ezt megtehetném, de ha a nagy Ő akar úgyis megtalál.
Abban is igazad van, hogy a szakmám melett ez igen nehéz...de biztosan van aki miatt szívesen feladom...és nem fog hiányozni.
A négy fal között máshogyan élek, főzők, mosok, takarítok stb. mint minden normális nő.
A férjem...hát ez dilemma, egyenlőre nincs békülés, és nem is valószínű, hogy lesz.
Sok boldogságot kívánok! És köszönöm...:)Puszi

judynero 2010.01.05. 23:02:40

@Selkath: Bennem bízhatsz és mindig őszinte leszek! Szókimondó...főleg itt a saját naplómban!Hiszen tudod...:)

judynero 2010.01.05. 23:03:24

@tuskó: Miért szerinted mindegy ki az ember párja egy életre?

judynero 2010.01.05. 23:03:58

@tuskó: Legalább értelmes és őszinte komment volt...

judynero 2010.01.05. 23:05:15

@Pistie: ÉN IS!!!!!!! A férjemnek simán ment...már ebből is tanulhattam volna.

judynero 2010.01.05. 23:06:14

@KriszRebel: Gondoltam Krisz,hogy valami ilyesmi történt...de semmi gond!!Buék

judynero 2010.01.05. 23:09:07

@Mr. TrúLáv: Jujj...remélem rá fogok jönni, kit takar a név!!! Mindenesetre tényleg köszönettel tartozom és megfogadom a tanácsot...csak nehéz nyitni a sok csalódás után.Persze ezzel mindenki igy van...

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.05. 23:09:33

@judynero: :) Nem is gondoltam mást Rólad.
Hidd el. Én pont nem foglak elkönyvelni az alapján, hogy mit dolgozol. Én csak a jövőre mondtam, hogy egy idő után választani kell...mert kell! :)
Örülök, hogy Te is várod azt a Valakit akiért egyszer feladod ezt a kereseti forrást. De mint mondtam, talpraesett okos lány vagy, nem hiszem, hogy ne lennél sikeres bármi másban. :)

És BÚÉK! (and I mean it!) :D
Fel a fejjel! :)

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.05. 23:13:50

@judynero: No way. :) Nem fogsz. Viszont olvasd a blogom(esetleg abból megismerhetsz), ha van időd/kedved. Ott éppen a saját szennyesem teregetem ki arról, hogy mit, hogyan szúrtam el egy indulónak látszó kapcsolatban. :)
Most úgy is előtte vagy ennek, hátha az is segít Néked.
trulav.blog.hu

Üdv!

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.05. 23:14:59

Mármint egy induló kapcsolat előtt vagy. :) Még ha nem is látod ki is a választottad...

judynero 2010.01.05. 23:34:36

@Mr. TrúLáv: Hát nem látom...és sajnálom, hogy elszúrtad...:)

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.05. 23:48:06

Tudod, ilyen az élet, a szerelem.
Mikor igazán fontos lesz valaki, eldobod a racionalitásod. Teljesen. És úgy tudsz viselkedni mint egy tini. Ugyanazokat a hülye hibákat követed el. Aztán csodálkozol, hogy a másik menekül.

Azóta nem menekül. Megdumáltuk a dolgot. És így könnyű...najó...könnyebb volt elengedni. :)

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.05. 23:53:39

@judynero: Láttál már kacsacsőrű emlőst élőben? Esetleg komodói varánuszt? Netán óriás kagylót?
Csak filmen esetleg? :) Lehet, hogy majd egyszer fogsz látni egyet ezek közül, filmen, élőben.
De attól még elhiszed ugye, hogy ezek a lények léteznek...

Hát így nézz a jövőbeli kapcsolatodra is, amit még nem láttál.
De hidd el, hogy FOGOD! :D Ok?

KriszRebel 2010.01.06. 13:18:42

@judynero: Kosz kedves és meg érto cagy,nem érdemlem meg,de tobet nem fordul elo/meg igérem/!Szia

KriszRebel 2010.01.06. 13:24:46

@Mr. TrúLáv: értelmes srác vagy,amit íírtál az valo igaz,remélem egyszer majd osze fotunk még valaha,és el dumcsizunk!
Szeretem az oszinte embereket!Udv Krisztian

Thomaser 2010.01.06. 13:27:15

Judy!

Meglehetne veled ismerkedni jobban is? tehát, nem így blogon keresztül, hanem valami azonnali üzenetküldő program (pl. msn) keresztül? szivesen beszélgetnék veled, de igy blogon keresztül nem az igazi. :)

KriszRebel 2010.01.06. 14:11:23

@judynero: Aki oszintem szeret vallakit annak nem akadáj a szakmád,21-dik században élunk,egy csop megértés kel oda,respekt,egy picit jo féltékenynek lenni de nem túlzotan.Egy párnál megg kel lenni mind két félnek a saját kis korrének amihez nem szabad hozá nyúlni,vagy hogy fogalmazam,de valahogy így ahogy le írtam.

KriszRebel 2010.01.06. 14:37:36

@Mr. TrúLáv: A végét mors olvastam el vagyis joban elovastam!Hát egy az hogy nem vagyok lúzzer,nem vagyok kép mutato és leg fo képen nem pszychopata,és nem mutatom a jot Judy Néro szemében eszt egyszer és mindenkorra vézsd a fejedbe!
Mert akik valojában ismernek azok nem így ismernek engem!

KriszRebel 2010.01.06. 14:45:03

Es légyszi ne sérteges engem hogy KriszRebelke még hogy rohadt vagyok,psichopata.Aki csaj ismer vagy ismert Krisztiának mind jo srác nem mind rohadt sa tobi!Ki vagy te Macko Sajt!Psichopata te vagy akik szépen le írnak mindent,meg fontoltan,asztán búj ki beluluk a sátányka!En oszinte vagyok haver nem kép mutato!

KriszRebel 2010.01.06. 14:50:23

Es leg fo képen nem mutatom a jot Judynak írtam neki jokot és roszat,bevalom es ez bánt,mert sajna valamin én is túl mentem.Csak úgy látszik te eszt nem érted meg,amit írtam aszt o neki nem neked,míg nem ismersz ne itélkezel rajtam,hogy rohadt még sa tobi!De neked az fáj hogy írkálok neki ugye?

KriszRebel 2010.01.06. 14:56:59

Hát akor légy boldog,nem írom ide tobé,mert hányingerem és roszul vagyok toled,így is elég a bajom nem még hogy idegeskegyek azon hogy rohadtnak,kép mutatonak még nem tudom minek nevezel!
Judyt két szer látom tavaly áprílis 19-én az porno oszkár gálán a Lurdy házban amikor le vetkoztem a podiumon,asztán július 12-én Fonyodon és meg fogot a kedves mosolyával,beszédével de nem vagyok bele orulve,bolondulva,aranyos not látok benne!

KriszRebel 2010.01.06. 14:59:47

Nem az eskuvot tervezem vele ahogy te írtad,úgy látszik te még csak gyerek vagy!Szia isten veled!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.01.06. 15:05:47

@judynero: Sajnos most a munkahelyen vagyok és itt nem merek tévés oldalakra ellátogatni (bezzeg ide igen!), de ha a Coolnak van stream archívuma a weboldalán, akkor szerintem kikerült a szilveszteri adás oda. :-) Márpedig kell lenniük valaminek, mert azt írták, míg táncoltál, hogy a vágatlan verzió a honlapjukon van! :-)
Röviden tehát: visszanézheted szerintem.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.01.06. 15:06:27

@KriszRebel: Tudnám te miért nem nyitsz saját blogot? Annyi gondolatod van, hogy simán egy külön, saját oldalon megírhatnád. ;-)

KriszRebel 2010.01.06. 15:21:42

@mykee: Nem tudom!Csak tudod az imént valaki rohadtnak,kép mutatonak,psychopatának nevezet,ami téves,vagyis nagyon téves hid el.Nem hazug végkép nem képmutato,csak valmin túl mentem,sot még félig medig benne vagyok.Persze hogy mindenkinek vannak gondgyai.A www.szabybeby.ning.com oldalon meg találsz.Ot el lehet jol dumcsizni.Iten lehet hogy nem ulok soknak a gyomrában!Szia!Ki lépek!

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.06. 15:22:21

Nem mondtam, hogy rohadt vagy. :) Azt írtam, hogy egy rohadt szövegszerkesztőt nem tudsz letölteni. :)
Tudod, én nem járok pornó gálára.
14 évesen az osztálytársaimmal el akartunk menni egyre, de elzavartak a biztonsági őrök. :) Viszont azóta nem merült fel bennem, hogy elmenjek olyan emberek közé akik ezen élvezkednek. Max. akkor mennék el ha sok pénzt fizetnének azért, hogy műsort vezessek ott. De lehet, hogy azt is meggondolnám.
Irkálj Judynak, ki vagyok én, hogy megtiltsam?...én megpróbáltam tanácsot adni Neked, rávilágítani arra, hogy nem jó úton jársz. És igen ezt keményebben mondtam, mert egy férfitől nem azt vártam volna el, hogy kiboruljon és hisztizzen, hogy többet nem ír ide. Ez is csak egy morbid figyelemfelhívás, csakhogy ezt én értem(szerintem más is). Nem tisztem Neked írni, nem én fogom meggyógyítani a lelked, 1-2 posztot megért, megpróbáltam, ennyi.
Ha nem, nem. Ámítsd magad, hogy teljesen rendben vagy...aztán egyszer úgy is rájössz, hogy valami gázos. Talán rá is jöttél...ha jól olvastam gyógyszerre ittál...én azt tanácsolom, sürgősen változtass a hozzáállásodon dolgokhoz, mert ha egy idő után csak az öngyilkosság gondolata merül fel benned...akkor biztos, hogy nem jó úton haladsz. Persze lehet ellenkezni, meg megmutatni mindenkinek itt a blogon, hogy neeem, Te neeem, te vagy a tökély...csak senki nem hiszi el. Én sem vagyok tökély, hidd el. Ki az? De ha szólnak nekem megpróbálom belátni a hibáim.
Igazad van, hogy nem kellett volna így beszéljek veled. Erre nincs is mentség, sem kifogás. Elnézést érte.

Ennek ellenére azt mondom, figyelj arra amit írtam, mert lehet, hogy a barátok soha nem fogják azt a szemedbe mondani, amit egy vadidegen igen, hiszen én nem fogok a kardomba dőlni attól ha nem barátkozom össze veled...

Tégy amit jónak látsz. Aztán majd az élet igazolja, hogy milyen döntés volt...
Ok?
Még egyszer bocsi.

KriszRebel 2010.01.06. 15:30:46

Irkáld a huszú cukis szovegjeidet/psichologus/gyrekekel nem vitatkozom!

KriszRebel 2010.01.06. 15:37:11

!A leg fob dolog hogy porno oszkár gálákro,még erotikus kiállításokra nem perverz emberek járnok/szeveg ember/oda rendes emberek is járnak,menyél es bújál az anyuci és apucikahoz.14-éves ez nem igaz!
és letszi ne írjál nekem ha meg kérhetlek!Gyerekekel nem vitatkozom!

KriszRebel 2010.01.06. 15:45:31

OK!Semi feljcsuk,elob írtam valamit azért én kérek bocsit!Bocs!De hid el hogy értheto hogy el zavartak téged onaj,engemet 14-évesen ki dobtak szabályosan a kocsmábol.

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.06. 15:51:54

Teljesen logikus, hogy gyermek vagyok. :)
Ha az első szexkiállításnál voltam 14, akkor most is annyi vagyok? ...ejha
Mondom bajok vannak.

De még ha 14 éves is lennék(és ha az ironizálásomból nem derült volna ki számodra, nem vagyok 14 éves, pont a duplája vagyok egyébként) akkor tényleg ez az egyetlen amivel vissza tudtál vágni, hogy: "gyerekekkel nem vitatkozom?" Ez igen...

A drága időmből egy másodpercet sem áldozom rád többet. Jó volt megismerni. :)

KriszRebel 2010.01.06. 16:02:20

Hagy békén,ugy látszik még mindíg gyerek vagy!

lkat 2010.01.06. 16:29:44

Szia Judy! Én ott voltam az esküvődön. Nagyon jó kis buli volt! Álompár voltatok, de hamis álom volt sajnos... Sajnálom, hogy ez történt. Ami nem ől meg, az erősít. Ezen is túl vagy, mint sok minden rosszon az életben. Erős vagy, még mindig talpon úgyhogy csak így tovább. Sokan vannak melletted....

KriszRebel 2010.01.06. 16:44:13

@Mr. TrúLáv: Ki cselztél,orulsz de valamit él értem hogy legaláb békén hagyol!

judynero 2010.01.07. 15:23:48

@Mr. TrúLáv: Nagyon komoly dolgokat irsz,elgondolkodtató és gyönyörű...

judynero 2010.01.07. 15:28:00

@judynero: Mr. Trúláv komoly dolgokat ir és senkit nem bánt.

judynero 2010.01.07. 15:29:05

@lkat: Te ott voltál? Életem legszebb napja volt, de nem én rontottam el...nagyon fáj.

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.07. 16:39:18

@judynero: Köszönöm, hogy ezt gondolod a hozzászólásaimról. Megtisztelsz vele. Remélem egyik-másik tanács célba is talál, és sikerül felhasználod a jövőben! :)
Csak sok sikert tudok kívánni hozzá, mert Te is ugyanúgy megérdemled, mint bárki más!

Üdv:
Mr. TrúLáv

judynero 2010.01.07. 21:17:58

@Mr. TrúLáv: Köszönöm és, hidd el célba talál mind!!!!:)

lkat 2010.01.08. 18:39:31

@judynero: igen ott voltam... lehet akkor az volt életed legszebb napja, de ugyanettől az embertől megkaptad életed legrosszabb napjait is... én tudom, hogy fogsz kapni az élettől valakit, aki megadja amire vágysz, anélkül, hogy fájdalmat okozna! De ne legyél türelmetlen. Még mindig fiatal vagy, és ne dőlj be kétszer ugyanannak! Lép tovább, ne toporogj évekig egy helyben. Ha valahol nem boldogulsz, menj el, ha valakivel boldogtalan voltál, keress mást. Ha egyszer rossz volt, még egyszer az lesz hidd el. Sosem szabad vissza nézni és vissza térni a múlthoz. Hiszen az a múlt, ami elmúlt...

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.08. 20:51:16

@lkat: egy dologgal nem értek egyet: "fogsz kapni az élettől valakit, aki megadja amire vágysz, anélkül, hogy fájdalmat okozna!"
Minden kapcsolatban vannak összezörrenések. Természetesen ennek vannak fokozatai, tettlegesség, megcsalás, akkor tényleg lépni kell.
De úgy hiszem minden kapcsolatban vannak nehéz időszakok, amitől meg lehet rémülni, el lehet szaladni, de ha tényleg nem szélsőséges a dolog, akkor küzdeni kell.
Hidd el, 20 év múlva pl. a szexuális vonzalom sem lesz a régi. És akkor nem az a megoldás, hogy 3. személyt veszünk be, vagy swinger klubba megyünk. Szüleim (utálok bele gondolni...bleee) mind a mai napig aktívan gyakorolják ezt a kellemes tevékenységet (csak hülye érzés belegondolni, ennyire nem akarok elmélyülni az életükben, csak elmondom, mert hátha reményt ad), pl. a régi szobám megvan, és azért néha-néha hazajárok, és egyszer azt tapasztaltam, hogy rohamosan fogynak az óvszerek az éjjeliszekrényéből...rákérdeztem, hogy izé...mégis hova tűntek? Nem kaptam választ, csak vörös arcokat...:) Aztán egy sörözésnél megkérdeztem apám, hogy nem azért, meg nem részletesen...de ti még mindig...a válasz: "Igen, miért? Baj, hogy még mindig tetszik anyád?" Persze, hogy nem volt baj, de hogy ezt a beszélgetést elfelejtsem, gyorsan ledöntöttem 2 tequilát...:) Mindketten 50 felett járnak...
Tehát minden hozzáállás kérdése. Kivéve (szerintem), a megcsalás, a tettlegesség, a lelki terror...ami már komoly...
Én azt mondom, a legjobb kapcsolatban is lesznek nézeteltérések, akkor is lesz olyan, hogy a pasit kizavarják, vagy magától megy ki a kanapéra.

De ameddig lehet, addig ki kell tartani, nem a problémák felmerülésekor kell elgondolkodni a kapcsolat jövőjén, hanem amikor már elfajultak a dolgok.

Azt hiszem, én ilyen célokkal remélem a jövőm valakivel. Sok hasonló példát láttam erre, és működik.

Évekig tényleg nem jó toporogni, de azt mondom, harcolni kell érte, néha keményen, néha egyszerűbben, néha a büszkeségünket és önérzetünket kell kihajítani(miközben nem jegyezzük meg, hogy itt milyen gálánsak is voltunk ezért a tettünkért).

Nehéz ez az egész szerelmi lét, tudom. Én sem élem meg egyszerűen. Hiába osztom itt az észt.
De a leghülyébb dolog a saját kárunkból megtanulni a szabályokat, hogy működhet egy normális kapcsolat, aztán mire eljutunk oda, hogy felkészültünk a kapcsolatra, addigra kiégünk...

Én azt gondolom - így zárszónak - akkor is, hogy nincs igaz szerelem (leginkább a magunkkal való) harc, küzdelem nélkül. :) Persze ez nem jelenti a saját magunk teljes feladását, remélem senki nem érti félre! :)

Jó hétvégét Mindenkinek!

Üdv: Mr. TrúLáv

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.08. 21:08:19

Csak egy kiegészítés.

Nem akarom összezúzni senki álmát, de azért nagyon ritka, hogy hosszú idő után is rózsaszín szemüvegen keresztül lehet szétnézegetni egy párkapcsolatban.
Biztos létezik az amikor az egész párkapcsolat egy nagy orgazmusnak látszik minden részletében, de ezt akkor lehet hitelesen kijelenteni, amikor ott van egy pár, öregen, nyugdíjban, nyugalomban, és még mindig látod rajtuk, hogy szeretik egymást. Ott és akkor már az embert tényleg csak a jót tudja felhozni. Mert ők megküzdöttek ezért. Megharcolták amit kellett.
És csak a szép maradt meg nekik! :)

Na pá. :)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.01.08. 21:14:54

Mint ahogy minden ember, én is elgondolkodtam a szerelmen mi is lehet. Mert nem testi vonzalom az biztos, hiszen az inkább vágy, mint lelki kötődés és az elérhetetlen utáni vágy. Az, hogy küzdeni kell érte, igaz. Aki az első, a második és a többi megpróbáltatás után is feladja, az nem érdemes arra a szerelemre.
Judy, pár napja írtam, hogy nem tetszett annyira a Keserű méz című film. Ma beszélgettem a kedvenc kolléganőimmel róla, egyikük látta, de régen. És bár neki is bejött a film, kíváncsi voltam vajon mi tetszhet benne. Ugyanis ott a másik érzelmének eltaposása, az emberi lélek megölése volt a film egyik középpontjában. Vagy én hiszek még talán a szerelemben, vagy egyszerűen mint ember nem tudom elfogadni a másik megalázását, de az látszott a filmből erősen, hogy míg a nő szerelemmel szerette a férfit az csupán vágyból, nem igazi szerelemmel. Ha a pasas szerette volna igazán a nőt, annak nem kellett volna megalázkodni, hiszen együtt küzdöttek volna egymásért. De nem ez történt.
Ahogyan TrúLáv írta: nem kell teljesen megalázkodni, de egy szerelemben mégis szükség van rá, néha saját önbecsülésünk alá megyünk. Viszont az, hogy valaki más érzelmeivel játsszon, megalázza és rongyként kezelje ez nem fér bele a saját értékrendembe még szerelem esetén sem. Az már nem szerelem, ha kihasználáson alapul egy kapcsolat, hanem mondhatnám a lélek gyilkosságának is.
Tehát a szerelem bár önző érzés, mégis egy olyan dolog, melyért érdemes küzdeni. Önző, mert saját magunknak akarjuk a másikat és szenvedünk mellette attól való félelemben, hogy elveszítjük és soha nem lehet a miénk. Tehát odavagyunk érte, imádjuk, de legbelül mindig motoszkál valami apróság, hogy "mi lesz, ha". A szerelemmel együtt jár a kishitűség is.
Ennek ellentéte a szeretet, amely önzetlen, amikor nem rettegünk, mert tudjuk ösztönösen is, hogy ő az a másik, aki nekünk rendeltetett és bármit tehetünk, akkor is mellettünk marad, elfogadja a döntéseinket, bízunk benne. Feltételek nélkül, önzetlenül szerethetünk. Pont ebből adódik, hogy a kapcsolat lazább, de pont azért adunk nagyobb önállóságot a másiknak. De emiatt sajnos a szenvedély is kisebb.
Ha a szerelem nem tud szeretetté válni, akkor szakítássá válik. Csak sokan a szeretetet megszokássá degradálják le és nem építik folyamatosan. Ha pedig már megszokás, akkor együttélésről van szó, mint két albérlő.

lkat 2010.01.11. 16:26:49

@Mr. TrúLáv: Egyet értek sok mindennel amit írtál. Igazad van, minden kapcsolatban vannak rossz időszakok. De nem mindegy, hogy úgy okozok valakinek fájdalmat, hogy akarom, hogy fájjon neki. Mert, ha idáig eljut az már régen rossz, és azért senki ne küzdjön... És akkor is rossz, ha már csak az egyik fél küzd a másikat már nem érdekli a dolog. Akkor akármilyen fájdalmas, de fel kell adni. Úgy gondolom a Judy a végsőkig próbálkozott... És bízom benne, hogy talál valakit, aki nem fog neki annyi fájdalmat okozni, mint a volt férje... Szívből kívánom neki!! Egyébként szerintem tök jó, hogy a szüleid még ennyi idő után is így vannak :))) Remélem az én drágámmál mi is így leszünk majd :)

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.11. 19:21:38

Persze, hogy nem mindegy. Nem is erről beszéltem, sőt direkt kiemeltem, hogy a végleteknél le kell lépni.

Azt akartam mondani, hogy olyan soha nem lesz, hogy valaki soha ne bántson meg.
És valljuk be, milyen lenne már egy tökéletes kedves partner, akinek soha nincs elege, mindig vidám, mindig szolgálatkész és nem lehet felhúzni semmivel. :)
Vááá, de unalmas lenne. :) Az első démoni nőt, vagy alfa hímet magáévá tenni az ember ha a partnere mindenben tökéletes! :)

judynero 2010.01.12. 11:55:31

@lkat: Köszönöm, hogy a az én oldalomon állsz...nem tudom ki vagy, de látom ismered a történet minden apró részletét és racionálisan látsz!Köszönöm...és hidd el a mai napig fáj! Ő békülni akar...én nem tudom..

judynero 2010.01.12. 11:56:55

@Mr. TrúLáv: OHHHH! Olyan jókat irsz, élvezettel olvasom minden szavad...:)És próbálom emészteni a fájdalmas igazságot...:(

lkat 2010.01.12. 21:40:51

@judynero: Nem akarlak elkeseríteni, de fájdalommal fogsz erre a történetre gondolni egész életedben. De ez így van rendjén. A fájdalom erősíti az embert. Ami elmúlik az sajnos fáj. Ez az élet rendje. Eljön majd az idő, amikor örülni fogsz, hogy így történt... A sok rossz után jó fog jönni. Fel a fejjel Judy!

lkat 2010.01.12. 21:44:35

@judynero: Egyébként meg te a végsőkig harcoltál és megtettél mindent. Muszály elfogadnod neked is és neki is, hogy vége... Kifújt a dolog! Az, hogy a szerelem mindent kibír, az nagy hülyeség! Sok mindent kibír, de nem mindent! Nyugodt lelkiismerettel gondolj erre az egészre, mert TE tényleg mindent megtettél, amit lehetett.

judynero 2010.01.14. 20:27:42

@lkat: Kiváncsi lennék ki vagy...lány vagy fiú! Én tényleg megtettem mindent...de visszaélt a bizalmammal már a házasságunk alatt is...Fáj! Tegnap vele álmodtam...

lkat 2010.01.15. 21:36:24

@judynero: Biztos rémálmaid voltak szegénykém :) :(((

judynero 2010.01.16. 13:36:15

@lkat: Tudod a legrosszabb a lelki terror... és ezt alkalmazzák a mai napig. Tönkre vágta az életem, pedig nem volt arra szükség amit csinál, félrebaszott az esküvő után három héttel...és ők vannak megsértődve.Hazudtak nekem és az egész családomnak.El sem tudom mondani mit érzek...a betegségeim is ennek köszönhetőek.Ordítani tudnék!

lkat 2010.01.16. 21:39:58

Biztos vagyok benne, hogy rossz neked, és nagyon fáj. De itt az ideje, hogy tovább lépj Judy! Most már nyelj egyet és próbálj meg előre nézni, és a jövőben keresni a boldogságot és ne a múltban a fájdalmat. Nehéz, de te erős ember vagy. Vissza kapja ő az élettől vagy már vissza is kapta, hiszen veled a legjobb dolgot vesztette el... Neked viszont most itt egy újabb lehetőség élj vele kérlek és csak a jövőre koncentrálj. Olyan emberekkel, akik téged bántottak nem kell szóba állni többet. Vannak még ilyen emberek az körülötted... Judy ne pazarold el az energiát arra, hogy szomorkodsz és azon rágódsz, hogy mit vettek el tőled. Nem éri meg, mert nem fog semmi változni. Egyszerűen csak előre nézz, és a számodra értéktelen ill. érdektelen embereken nézz át... Nem érdemlik meg, hogy téged ismerjenek...

KriszRebel 2010.01.16. 22:02:07

@judynero: Ikat!Nagyon jól le írta!Ez szép fére baszot az esküvő után három hétel!Akor bizonyára bocsi de nem vet komolyan,vagyis csak kapca rongynak nézet,ami nem vagy az!Lehet visza élt aval amit csináltál!Csináltál roszat?Esetleg hibákat amit mindenki elkövet az élet folyamán!Ő viszont valamivel visza élt!Szomorú!De néz előre ahogy aszt it meg írta neked valaki!Rosz emberek mindíg vannak és lesznek csak meg kel tanúlnod ki ismernni őket!A lelki terror tól még roszab nincs!De fel a felyel!Üdv!

KriszRebel 2010.01.16. 22:12:02

@judynero: Nem szivesen írom de meg írom röviden,sajna nem volt jó apukám,mert sokat verte az anyukámat még kicsi voltam!Sajna az apukám részéről a rokonság nam az anyukámnak és a gyerekeinek adtak igazat ha nem még mink voltunk a roszak márd mint az anyám ,nővérem és én!Ez már töb mind 15-éve volt!Azóta asztán visza űtöt a sors mindenkinek!Azóta sajna hiába köszöngetnnek nem érdekelnnek!Anyum,nővérem lehet hogy meg bocsájtoták de sajna én nem!!!

tuskó (törölt) 2010.01.21. 00:16:47

@Pistie: miért ne lenne?
ez is csak egy munka.

tuskó (törölt) 2010.01.21. 00:21:02

@judynero:
"Ráadásul nehezen is ismerkedek, nem nagyon járok sehova ahol ezt megtehetném, de ha a nagy Ő akar úgyis megtalál."

Miért ismerkedsz nehezen? Tökszép az arcod,(különösképp az orrod tetszik) ,ha nem találtam volna véletlen erre az oldalra, nem is tudtam volna,hogy pornózol.Simán szóbaálltam volna veled akár az utcán,vagy ahol adódik.

judynero 2010.01.24. 13:46:52

@lkat: Megtettem, lezártam mindenkivel aki nem érdemelte meg a szeretetem...:(

judynero 2010.01.24. 13:47:29

@KriszRebel: Kemény sztori..sajnálom!

judynero 2010.01.24. 13:48:19

@tuskó: Mert már senkiben nem bízok a sok csalódás után...

tuskó (törölt) 2010.01.25. 01:39:49

@judynero: Igen,láttam vmikor egy riportot orosz barbarával ,elég szontyolán nyilatkoztál a ffiakról.

HenriettaDia 2010.02.08. 01:03:00

@Mr. TrúLáv: Ahogy bele kukoltam és olvastam amiket írtál.Hát fiatal ember vallami nincsen helyén a fejecskédben!
Roszúl itéled meg az embereket!Neked Judy gyógyulást és sikert!Egy vidám hölgy!

judynero 2010.02.08. 18:30:06

@HenriettaDia: Köszönöm Neked!Te vidám hölgy...:)Én is az leszek!!!!puszi
süti beállítások módosítása