Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Minden

2011.02.06. 17:44

Erotikus vasárnapot!

Mostanában kevesebbet vagyok itt. Ne haragudjatok!

Nagyon sok helyen jártam. Salerno, Szicília, Karlsruhe… Jelenleg bőröndben élek!

De legalább nem unatkozom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A sok utazás mellett iskolába készülök idekinn. Bár a német egyre jobban megy, azért félek a sulitól, hiszen minden nagyon új még.

 

A barátokkal folyamatosan tartom a kapcsolatot. De már csak a legfontosabbakkal. A telefonszámom is lecseréltem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerencsére van magyar RTL adóm így nyomon követem a Való Világ eseményeit is. Hát gyerekek nem semmi! Ritka alattomos emberek vannak bent. Bár tudom, hogy a lét a tét… de én mégsem tudnék embereket megalázni, hogy elérjem a célom. Hogy kiknek szurkolok? Béci, Laci, Gombi. A többiről inkább nem nyilatkoznék, bár Alekoszt is imádom, és Szandikán jókat nevetek.

 

Eljegyeztek… de erről bővebben legközelebb.

 

Naponta biciklizni járok, és kilométereket tekerek. Gyönyörű erdők és patakok mentén tekerek, élvezem nagyon!

 

Végezetül pedig engedjétek meg, hogy megemlékezzek egy nagyon kedves ismerősömről, aki a hét elején itt hagyott bennünket, és szerető családját örökre… az élet igazságtalan és rövid… hogy mi van utána? Aki itt marad annak a fájdalom és az űr a szívében. Csak a jók mennek el…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr62642540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZoRRaW 2011.02.07. 11:27:21

Ha Luxemburg felé jársz, szólj(atok) előtte és adok elérhetőséget. Hátha összejön egy városnézéses beszélgetés.

Sorge 2011.02.07. 23:32:42

Kedves Judy!
Hol készült ez a fénykép? Hol zöldellnek mostanában így a lombos fák?
Milyen iskolába jársz? :)

judynero 2011.02.08. 14:17:02

@Sorge: Ez a kép három éve készült, valami erdőben...:D A suli amit elkezdek azt már befejeztem csak tudod itt is honosítani kell. Egészségügy!!!:)Öregek otthonában szeretnék dolgozni.Ehhez itt még egy év kemény meló amíg az otthoni érettségit itt is elfogadják! Én nagyon szeretném ezt...mindig is imádtam nővérke lenni!:) Na ez most biztos váratlan volt! Pedig ez van...nagyon szeretném!!!!

ZoRRaW 2011.02.08. 14:27:56

@judynero: csupa meglepetés vagy :-) szép és nemes hivatás, nagyon erősnek kell lenni lelkileg is. érdemes valamilyen teljesen kikapcsoló hobbit űzni mellette.

azért jó lesz majd azoknak az öregeknek... ;-)

tolaa (törölt) 2011.02.08. 16:20:01

Gratulálok az eljegyzéshez!:) Végre látni rajtad hogy boldog vagy!:) A sulihoz sok sikert kívánok!:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2011.02.18. 06:54:01

No én sem jártam erre egy ideje, így most olvastam el, amiket írtál. :-)
Jó volt olvasni azokat, amiket írtál. Ha nem is itthon, odakint találtad meg azt, amit eddig vártál. Örülök! :-) A soraid között kiegyensúlyozottság olvasható, és kívánom, hogy bár így folytatódjon!
Bár már vagy olyan messze, hogy a korábbi találkozó esélye távolba tűnik, de az, hogy ilyen boldog vagy, megnyugtató. :-**
A Való Világot meg nézd, mint valami mexikói sorozatot, mert már nagyon úgy tűnik, hogy megrendezett dolgokról van szó. Ez már nem valóságshow, már az induláskor is kiderült ez-az.
Az ápoló szép szakma, de sok-sok türelem kell majd hozzá, ezért ehhez nagy erőt kívánok, mert tele vagy szeretettel, de a mai világban sokan élnek ezzel vissza.
süti beállítások módosítása