Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vedd le az átkot...

2010.12.06. 15:13

Nagyon izgalmas, és egyben szar napok után ismét itt...

26.-án Alexával elindultunk Győzikémhez Salgótarjánba.

Pofás kis kocsimmal nagyon menőnek éreztük magunkat. Suhantunk a pályán téli gumi nélkül...

Megérkeztünk, a szórakozóhely előtt már várt a rajongó tábor bennünket.

 Győzike mindent megtett, hogy az öltözőben is jól érezzük magunkat. Pizza, üdítő italok, testőrség, és még sorolhatnám. HÁLIVÚD!!!!! Felöltöttük fellépő ruháinkat, és már libegtünk is a tett helyszíne felé...Alexa hosszú lábaival már a porondon is volt.

Nekem nem jött össze! A színpad előtt beleléptem egy törött üvegbe, és abban a másodpercben ömleni kezdett a vér a lábamból...levegő után kapkodtam, és azon elmélkedtem, hogy vajon ki fog vért adni! Mivel vérprofi vagyok, legalábbis ezen az estén marhára az voltam...felbotorkáltam a színpadra, és neki kezdtünk! A közönség semmit nem vett észre. ( remélem ) A műsor végén az öltőzőben a tulajdonos kötözte be a lábam...én közben a számban kilógó pizza darabbal együtt azon tűnődtem, vajon kibírom e pestig tetanusz nélkül.

Győzike megpróbált rábeszélni, hogy adjam el a kocsimat...azt mondta nagyon "raj"...nem adtam be a derekam, könnyes búcsúzás...indulás haza!

Suhantunk Pest felé...a téli gumi még- óhhh- gondolatomban sem volt! Hirtelen kb. három másodperc alatt leesett 10 centiméter HÓÓÓÓÓÓ! Fasza!

49 km-t, 2 óra alatt tettem meg, ( számoljatok átlagsebességet !!!! ) közben háromszor álltam majdnem fejre a "raj" autómmal!

YESSSS! AUTÓPÁLYA!!!! Gondoltam itt már biztos könnyen haladok...

... ezt nem sikerült megtudnom...Autómentővel tettük meg az út hátralévő részét...hadd ne mondjam mennyiért! A kedves srác aki megmentett... csak úgy mellékesen közölte, hogy kurvajóésnagyontünciautónaknemnevezhető kocsimmal együtt, télen inkább vegyem elő az ásd el magad felszerelést!

Szóval Győző ha olvasod...akár "ingyé" is oda adom a verdát!

Gratulálok Judykám, ismét király voltál!!!!

Ja! A lábamról inkább már nem is beszélek....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr192497130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.12.07. 06:54:32

Édesem, jókat mosolyogtam ezen a beszámolón. :-) Tudom, hogy ott és akkor nem volt vidám, de ahogy leírtad, szinte lepergett előttem az egész, ahogy morcoskodsz.
A kocsit meg nem kell eladni, csak vegyél rá téli gumikat. ;-)) Főleg, ha ilyen "raj" kocsikád van. :-)
A lábad remélem már kicsit jobban van és gyógyulgat. Az, hogy profi vagy, nem is volt kétséges. :-*****
Vigyázz magadra csajszi és remélem, sok finomságot hozott neked a mikulás vigasztalásul! :-***

dondody 2010.12.08. 07:26:30

Szia Judy!

Nagyon bátor vagy, hogy nem cseréltetted le a gumit... "egy jó kislány nem csinálja tovább elhasznált gumival"
Az a lényeg, hogy egyben vagy, és remélem a lábad is meggyógyult már. Vigyázz magadra, mert elverjük a popsid, ha valami bajod lesz:D
Biztos sok csokit hozott a mikulás, bár olvasztva és testről lenyalva finomabb...:*

dondody 2010.12.15. 09:01:24

Szia Judy!

Hogy tudok tőled tanácsot kérni? Mert van nyíltság, csak nem tudom hol a tolerancia határ... amit nem akarok megsérteni...
süti beállítások módosítása