Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyönyörű vasárnap

2010.11.21. 20:46

Felébredek...mellettem ül. Kezében forró kávé gőzőlög, felém nyújtja. " Maradj még az ágyban! " -mondja.

Kellemes illat kúszik a szobába. Az ágyba hozza a reggelit. Még senki nem csinálta... Narancslé, puha zsemle, tükörtojás...

Az ágyban maradunk! Egész nap...felébredek, este fél hét. Átaludtuk az egész napot!

" Maradj az ágyban! " -mondom. Gyorsan a konyhába megyek. Karfiol, csirke, krumpli. tejszín. Vacsorát készítek...

Most a kanapén fekszik, és a híradót nézi. Az előbb kérdezte meg, hogy szeretem -e. Szeretem? Jobban, mint az életem.

...ez így van jól...

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr492463975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsaniiP. 2010.11.22. 02:19:05

Szija Judy!

A Te helyedben én is elmentem volna innen.. És nem mert menekülni akar az ember hanem azért mert ha tudjuk hogy vannak értelmes emberek is akkor miért szenvednék a hülyék meggyőzésével???! Felesleges!
Az ember bármit mond, vagy tesz nekik akkor se lesz jóü.. és nem fog változni semmi!
(Tapasztalat)
Bár tudom nem hasonlíthatom hozzád magam.. de én is tapasztaltam már hasonló kritikákat mint Te is.
Szóval szerintem 110% osan jól tetted hogy elmentél innen!! :)♥
Annyit még ha megengeded tanácsolnék, hogy ne törődj senki kritikájával, vagy megjegyzésével, esetleg hamis vagy rossz indulatú rágalommal vagy újságcikkel! Ezek mind irigy lelki sérült emberek!
ÉS Ne Feledd! --> Minden, amit hallunk, vélemény, NEM TÉNY, és nem a valóság!!
Csak Közeli barátaid véleményével törődj és foglalkozz! A többi hülyével ne..nevess egy jót rajtuk és kész.:) Énis ezt teszem!:)
Csinos,okos Nő vagy! Kedves belsővel!
És bármit tettél vagy bárhogy döntöttél anno ne bánj semmit sem! Ön magunkkal kell egyensúlyban lenni és szeretni magunkat!
Amiket tettél és ahogy döntöttél akkor a volt a Helyes abban a helyzetben és te akkor úgy láttad jónak! És csak ez számít.. persze vannak olykor rossz döntéseket hozunk.. de ezekből lehet tanulni.. De Soha Ne Bánj Meg semmit! Hidd el kritikusok mindig lesznek megadják ők nekünk a rágódást..legalább mi magunkat ne hibáztasuk semmiért!

(Bocsii hogy hosszúra sikeredett!) :( :)
Minden Jót neked! És csak Vidáman! :D♥

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.11.22. 10:09:54

Csak annyit e szép sorokhoz: még és még legyen hasonlóakban részed! :-***
És mindig jussanak eszedbe az érzések, amiket ilyenkor kapsz, érzel. Örökre a tied marad. :-***
Örülök nektek!

dondody 2010.11.24. 14:34:18

EZ SZUPIII

Nagyon örülök nektek! Látod látod... ugye, hogy megmondtuk :D:D:D:D

Végre rád talált a szerelem... remélem örökre tart majd. Legyetek boldogok :):):):)
süti beállítások módosítása