Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Üdvözletem Mindenkinek!

Rég jártam itt. Kissé átalakultak a dolgok az életemben.

Úgy érzem megtaláltam amit, és akit kerestem, ezért elhagytam a bázist. :)

Ausztriában élek...és nem azért amit az újságokban lehetett olvasni. Ott azt írták, hogy a sok bántás miatt menekültem ide. Ez jó nagy marahaság! Azért vagyok itt, mert a szívem ide húzott. Az igaz, hogy meguntam otthon a sok hülye kommentelő beírásait néhány oldalon, de ez csak az emberekről állít ki szegénységi bizonyítványt...

Tudjátok, mindenféle szétbaszott ribancnak elhordanak...de még odáig nem jutottak el, hogy rájöjjenek, hogy soha életemben nem forgattam férfiakkal!

Amúgy azt is olvastam, hogy új melleket szeretnék! Köszönöm! Én igazán boldog vagyok a régiekkel!

Járom a világot! Milánó, Róma , stb. Nagyon jól érzem magam!

Az sem igaz, hogy nem vállalok el otthon felkéréseket! November 26.-án például Alexával és Orosz Barbival megyünk Győzikéhez Salgótarjánba egy kis hangulatot csinálni!

Komolyan mondom...tiszta gáz ez a magyar média néha!

Szerelmem jóvoltából van két pici nyúlam! Camel és Iglo...állandóan éhesek! Egész nap puszilgatom és szeretgetem őket...csórikáim már biztosan unhatják!

Ma tragédia történt nálunk...két kisegér belefulladt a medencébe...Mindig van valami!

Szóval! Itt vagyok! Élek és virulok! Itt nagy nyugalom van, és már a német is megy!

Hamarosan forgatok otthon...még nem árulom el hol és mit! De annyit, hogy ismét főműsoridőben láthatja mindeki a fejem...Hi-hi-hi!

Jajjj! Nálam már karácsonyi hangulat van!!!! Díszben a lakás!!!!:):) Karácsonykor meg már szilveszter lesz! Sosem voltam normális....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr442446880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.11.13. 23:18:05

Ilyen ötösöm legyen a lottón! :-***
Akkor szoktak ilyen lyukak lenni a blogodban, amikor nagyon boldog, jól és harmóniában vagy. :-)
Egyszóval: örülök. A két kisegér legyen a legnagyobb bajod, és ha karácsonyig nem jönnél, akkor előre is kellemes ünnepeket kívánok! :-***

dondody 2010.11.16. 15:24:44

Örülök, hogy boldog vagy! És igaza van az előttem írónak... az a két kisegér legyen a legnagyobb gond. Én is vágyom már el innen...bár én nyugatabbra mennék. Már csak azért is mert nekem nem a német megy jól... angolul beszélek, és a "francia" megy még jobban:).
Egyik fellépéseden igazán felhasználhatnál egy kis karácsonyi hangulatot...:)

judynero 2010.11.21. 21:22:42

@mykee: Na!!!! Azért még jövök karácsonyig babám!!!!:)

judynero 2010.11.21. 21:23:34

@dondody: A francia nekem is megy!!!!:D A karácsonyi hangulatról gondoskodom ígérem!!!!!:)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.11.22. 10:11:35

@judynero: Gyere és oszd meg az örömöd is, hogy lássuk: minden rendben van, minden szép és egyáltalán: vagy és létezel. :-***
süti beállítások módosítása