Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Holnap nagy nap!!!!!!

2010.07.30. 18:25

Nagyon izgulunk midannyian, akik ennek a slágergyanús szerzeménynek a megszületésében kivettük részünket!:):)

Már sokat meséltem arról, hogy felkért egy világhíres lemezlovas páros, hogy készítsünk egy dalt! Sokat dolgoztunk vele, hogy nagyon jó legyen!

Szóval!

Holnap mindenkit várok szeretettel a Diogenész Pub-ban! Este 20 óra 30 perctől!

Cím: Budapest 1074, Rottenbiller utca 6

Info:06-20-391-75-58

Holnap premier!!!! Augusztus közepén pedig várható a videóklip!!!!

Nem akarok én énekesnő lenni...de ha már felkértek, és nekem is tetszik miért ne?

Időközben pedig már elkészítettem "valakivel" ismét egy dalt...hamarosan azt is elárulom kivel!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr822187660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.07.30. 21:24:41

Tegnap olvastam Hajninál a nagy hírt, alig vártam már, hogy Te is megoszd itt. :-) Egyelőre még nem ígérek semmit holnapra, de nagyon kíváncsi vagyok erre a számra. Valami szólólemez esetleg? :-) A klip a YouTube-on kint lesz? :-))

Ez a fellépés szinte egy névnapi ajándékkal is felér. :-))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.08.01. 09:29:08

Mit mondhatnék? A buli szuper volt, hangulatos és dögös is egyben, az új szám pedig valóban egy fergeteges nyári sláger! Üt, lendületes, dinamikus, és Judy a hangod abszolút betalált, úgyhogy gondolkozz némi énekesi karrieren. ;-))
Nagyon örülök, hogy személyesen is megismerhettelek drága barátosném! :-)

dondody 2010.08.03. 08:53:46

Szia!

Nem semmi dalocska....
Gratulálok :) Lassan sok lábon fogsz állni az már biztos...
Így legalább nem skatulyáznak be :D

2010.08.05. 09:15:08

Tényleg, hol lehet meghallgatni? YouTube? Kíváncsi vagyok a számra.

Judy, remélem, a másik dalt nem a Kozsóval készítetted el! :DDDDDDDD

judynero 2010.08.05. 17:16:08

@mykee: Köszi, hogy eljöttél!!! Jól esett...Olyan volt mintha már ezer éve ismernélek!!!!:)

judynero 2010.08.05. 17:16:41

@dondody: szia!!! Köszi!!!! Ott voltál te is????:)

judynero 2010.08.05. 17:17:43

@Selkath, Bloemfontein díszpolgára: Még egyenlőre sehol!!! De az aktívban benne lesz egy kis részlet valamelyik nap!!!Kozsóval???? Jajjjjjjjjj....:):):)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.08.06. 16:12:41

@judynero: én is, mintha csak egy régi barát lennél. Mintha évek óta összejárnánk beszélgetni. :-*****
Ha lesz kedved megint csevegni, szívesen rádérek! :-***
A képekből láttam párat a fészbúkon, igazán szuperek lettek!!!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.08.06. 20:33:17

No, ha jól látom, kint is van egy rövid videó a fellépésről, bár lehetett volna több is:
tv2.hu/aktiv/video/trioban-judy-nero-ket-ferfi-kozott-talalta-magat

7roller2 (törölt) 2010.08.06. 22:43:19

@judynero: na végre....:) szintén!!! minden ok?
süti beállítások módosítása