Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Játék a tűzzel...

2010.02.02. 19:53

Voltatok már úgy, hogy volt valaki, aki nagyon izgatta a fantáziátokat, hónapokig kerülgettétek egymást… jöttek mentek az üzenetek… órákig tartó telefonos játékok.

Hogy úgy mondjam, már „agyban meg voltatok egymásnak”…
 
De igazából sosem történt semmi.
 
Igazából nincs oka miért… a félelem, hogy ha tényleg komolyabb történik, akkor csalódás lesz a vége, vagy a félelem attól, hogy többet fogtok egymás iránt érezni, mint kellene.
 
Ezt az embert, amikor először láttam életemben, már akkor éreztem, hogy lesz valami közöm hozzá, pedig egy szót sem beszéltünk.
Hogy mi a célja az egésznek? Senki nem tudja… játék a tűzzel.
 
Ennek egyszer pont lesz a végén...vagy így, vagy úgy!
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

...és még valami, amiért jó ez a játék...:

 

Tessék kipróbálni Mindenkinek!!!!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr711723623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.02. 20:54:57

Hajjaj... Ha mesélhetnék olyanról, akivel két éven át nem találkoztam, mire megvolt az első randi... Vagy olyanról, hogy szinte izzott a suki és majd elolvadt. De olyan is volt, hogy aztán... Szóval ezt csináljuk a suki oldalán. :-***

Hiába a fantázia és a képzelet ereje, mely megerősíti azt, hogy minden a fejben dől el. Ezért is veszélyes dolog az ilyen írogatás, mert egyszerűen ott van előtted, hogy akkor ezt élőben is jó lenne. Aztán ki mit csinál az ő dolga... ;-)))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.03. 06:41:56

Még annyit: ha az illető is és te is magad adod az ilyen játékok során, akkor ritkán érhet csalódás személyesen. De többet tényleg max személyesen vagy mailben. :-)

7roller2 (törölt) 2010.02.03. 12:25:36

volt már ilyen, de ez mindig attól függ ki milyen a "helyzetbe" van.hiába beszélnek meg mindent az elején az egyik mindig többet akar, és akkor dönteni kell...jön a pont. na utána elég xar szokott lenni...de amióta az ember találkozott a "tűzzel", szeret vele játszani...

judynero 2010.02.03. 14:04:14

@mykee: De én ismerem személyesen is...csak, valahogy telefonon jobban megy...ha találkozunk blokk van.:)

judynero 2010.02.03. 14:05:46

@7roller2: Hát igen, mert ez a legjobb játék...:)

7roller2 (törölt) 2010.02.03. 14:45:07

@judynero: én is voltam ilyen helyzetben.telefonban profin működőt a "kapcsolat" de amikor találkoztunk már gáz volt.én gázosodtam be mindig, mert nem tudtam kezelni a helyzetet pont :)

7roller2 (törölt) 2010.02.03. 16:01:57

nem voltam tapasztalt + sokat agyaltam azon mit akar valójában tőlem... hosszú lenne ezt most leírni.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.02.03. 18:44:15

@judynero: Telefonon más.. teljesen más játékokat lehet játszani, ahogy a webkamerában, élőben vagy írásban is. Az az igazán jó partner, aki mindegyik területen felismeri, hogy ott mit lehet kihozni és meg is teszi. :-)))
Bár bevallom, valahogy írásban nagyon fel lehet húzni a másikat. És azt is megsúgom, hogy nálam is voltak az elején blokkolások a személyes találkozásnál, de az régen volt. Manapság inkább a nők tartanak ettől, én meg úgy megyek oda első alkalommal is, mint aki együtt van vele nap, mint nap. Ami igaz is, hiszen már mióta írogatunk. És ilyenkor jobban is oldódnak a gátlások, hiszen élőben is magunkat adjuk, mint írásban. Aztán hogy hol áll meg személyes találkozásnál a dolog az a két féltől függ...

judynero 2010.02.09. 09:59:56

@tuskó: Hát úgyis mondhatnám!
süti beállítások módosítása