Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Felmelegítenél???:)

2010.01.31. 19:26

Most ébredtem...nagyon fázok! Elő is kerestem gyorsan néhány régi fényképet, a Kanári-Szigeteken készültek még négy éve.

Jó lenne, most ott a melegben koktélt iszogatni. Hát! Helyette a koffeinmentesemet szürcsölgetem. Jó lenne ha valaki felmelegítene, de ez még várat magára.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Nagyon sok mindent szeretnék megosztani veletek, és ma neki is kezdek...A Svájci képek pedig később kerülnek föl.

Nem elfelejteni! www.villa69.hu ! A hétvégén azaz, február 6.-án jön az Elemi ösztönök éjszakája!

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr661717743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KriszRebel 2010.01.31. 19:35:37

Ajaj ahogy elnéztem a képeid máris felmelegedtem!Puxa!

2010.02.01. 10:04:52

Szívesen felmelegítenélek akár hasonló helyeken is - ha nem repülőgéppel kell odáig eljutni... :DD

KriszRebel 2010.02.01. 23:52:15

@judynero: He,szeretek vetkőzni,de csak ha valakivel vagyok!Puxa!

judynero 2010.02.02. 19:26:43

@KriszRebel: Na! És a fürdésnél???Ott nem lehetsz mindig valakivel.
süti beállítások módosítása