Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csalódás

2010.01.12. 11:11

Elnézést kérek mindenkitől, hogy pár napra elvittek az ufók...:)

Semmi extra!

... ez a pár nap rádöbbentett néhány dologra az életemmel kapcsolatban és szembesített azzal, hogy milyen emberek veszenek körbe valójában. A csalódottság és a keserűség érzése legyőzőtt pár napra...

Most viszont változnak a dolgok.

Befejeztem minden olyan emberrel a kapcsolatot akik hasznot kovácsolnak belőlem, és az utolsó bőrt is lehúznák a hátamról ha megtehetnék, persze közben mézesen mosolyognak a szemembe...majd ahol lehet tört döfnek a szívembe és elárulnak.

Biztos ti is megtapasztaltátok már az érzést... mindezek után azt kapod ,miután egy jól irányzott K.O.-val a földre küldtek, hogy még ott is egy jó nagyot rúgnak beléd.

Értelmetlen cselekedetek sorozata, hiszen mindenki visszakapja az élettől előbb, vagy utóbb. De ígérem én nem fogok röhögni akkor sem a gyarló szemeteken...az én vállamon lehet sírni és nem fogom azt mondani, hogy " ugye én megmondtam...":)

Csalódtam ismét...nagyon nagyot! Fáj és ürességet érzek jelen pillanataban, de ennél rosszabbat is átéltem már.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://judynero.blog.hu/api/trackback/id/tr241665989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.01.12. 16:49:43

Nem árt néha a koloncot lerázni a nyakunkról. Nem egyszer döbbentem már rá én is, hogy mennyire szükség van erre...
Amikor elfordulsz tőrt döfnek a hátadba.
És még csak nem is kell médiában dolgozzon az illető(vagy illetők).

A kígyó is levedli a bőrét amikor már zavarja, és persze nem kevés munkájába telik...kövekhez préseli magát, fatörzséhez...

Aki lemorzsolódik azért nem kár, még ha a helyzetet felismerni és pontot tenni a végére fájdalommal jár is...

Jobbulást kívánok! És tudom, hogy így lesz! :)

KriszRebel 2010.01.12. 16:51:02

Szomorú érzés valakiben csalódni az tuti,de mindennki idő után mindent visza kap!Ez így szok lenni!

2010.01.12. 18:09:58

Nem kár értük. Gondolom, mekkora gyökerek lehettek. Nagy levegő, Judy és csak így tovább. Ne hagyd magad! :)
Voltam én is hasonló helyzetben (bár nem vagyok híres :) ), az élet nagy ítélet-végrehajtó, és igen kellemetlen helyzetekbe hozta a hölgyet, akinek volt szerencséje kibaszkodni velem. Őszintén, nem sajnálom, pedig nagyon szerettem.

judynero 2010.01.12. 19:42:46

@Mr. TrúLáv: Nagyon fáj...de muszály meglépni, hogy tovább mehessek tiszteséggel a magam utján.:)

judynero 2010.01.12. 19:44:31

@Selkath: Látod Ő is visszakapta!!! Itt jelenleg egy ill.két személyről van szó..:(

KriszRebel 2010.01.12. 20:10:07

@judynero: Bisztosan,de szerintem mindíg valami rosz valamire jó,és fordítva!Legalábis eszt gondolom!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.01.12. 22:53:58

Csalódások sajnos mindig érik az embert. Ismerős amiket leírtál, belém is számtalan tőrt döftek, ezért érzem át, amit írtál. A bizalom sajnos a legtörékenyebb dolog.
Ezért van az, hogy bár nehezen, de tanulom még az önzetlenséget, mert akkor kevesebbet csalódhatok. Mert én magamat adom, és ha nem várom el ezt másoktól, akkor talán kevesebb fájdalom érhet. De akiben már megbízol, annak adsz a szavára, meghallgatod és elismered, megosztod a titkaidat, és őt ugyanúgy kezeled, mint magad. És ez a legnehezebb, mert amikor benne csalódsz, úgy éled meg, mintha magadban csalódnál. Mert magadból adtál valamit, egy drágagyöngyöt, amit a másik nem értékelt annyira, mint te. Ilyenkor mint kagyló visszazársz, de ha jön egy újabb búvár, aki ért a kinyitásodhoz újra megnyílsz.
De ez nem jelenti azt, hogy ő lesz az igazi, viszont zárva sem élhetsz. Legfeljebb nehezebb lesz téged kinyitni. Újabb és újabb rétegek rakódnak Rád, és rejtik mélyebbre az igazi kincsed. :-****

KriszRebel 2010.01.12. 23:37:09

@judynero: Benne vagyok!Tudom hogy írtam nem szép dolgokat,ami nagyon bánt és fáj hid el!De mag érdemlem aszt amit meg érdemelek!Csak tudod ha lúzernek,hamisnak,kép mutatónek hiszel akor sajnálom mert nagyon nagyot tévedel!Engemet a saját gyermekkori haverom hátbo döföt,tudom mi az!Az igaság idö után kibújik!Meg kel tanulnod igazábol ki ismernni az embereket!

KriszRebel 2010.01.12. 23:40:05

Mert sokszor úgy tűnnik hogy aki jó és bújtasa maga alat a roszat,végtére a valódi rosz vagy a rosz akaród!
Szia légy jó és sok sikert!
Őszinte szívből Krisz!

KriszRebel 2010.01.13. 07:25:06

Sajna halgatod a sok jó okos tanácsot az mind renben van!Csak Nagyon hama hiszel valakiben,bízol,könyen irányítható,és könyen hagyod magad be folyásolni!Szia"

judynero 2010.01.14. 20:21:51

@KriszRebel: Nem vagy benne!!!!!!!!!!!!!!!Szeretlek..:)

KriszRebel 2010.01.15. 16:15:52

@judynero: Hm.Tévetem!Bocsi!Szeretlek!Puszancs!

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.01.15. 20:50:47

Engem már nem is szeretsz Judy :( ?

KriszRebel 2010.01.15. 23:06:36

@judynero: Hm!Az hogy imádlok törölve/sztorno/nem imádlok!Csak szeretlek nagyon!Csak tudod én egyszerű srás vagyok egyszerű családból!Valaki márt meg írta hogy ne akarjam meg mászni az himaláj hegységet,míg meg nem másztom az alpokat!Csak oszt valaki szintén meg írta aszt hogy egyszerű,szerény srást kelenne találni sa töbi!Fíha it már írnak dolgokat!Nem akarok semit és senkit meg mászni,de emberek néha ojan romantikusak,néha még olyan gonoszak és rafinátok tudtok lenni!Amikor elöször meg látom valakit akor a munka véget mentem oda!Amikor el mentem Fonyódra valaki véget mentem oda csak hogy lásom,lásam az aranyos huncut mosolyát,haljam az aranyos huncut hanglyát!Még anyi bátorságom se volt hogy oda menyek hozá hogy aláírasam a képet!Gyáva voltam bizonyára eszt fogjátok írni,mert mindíg valamit kel írnya!Leg először meg látam és nem valakit, hanem egy aranyos nő személyt látam benne!De ugye ne akarjam meg mászni a himaláji hegységet!Üdvike mindenkinek! Krisztián!

judynero 2010.01.16. 13:39:11

@KriszRebel: Oda jöhettél vona...nem eszek embert!!!!:)

KriszRebel 2010.01.16. 16:15:02

@judynero: Hát igen oda is akartam!Majd egyszer bisztosan!!!

KriszRebel 2010.01.16. 16:39:12

@KriszRebel: Ha te tudnád amit én,ki babája vagyok én!Szép dal!Lehetek a kis babád!Meg tisztelő volnna számomra!Pux!!!

KriszRebel 2010.01.16. 21:00:17

@judynero: Meg igérem hogy szó fogadó babád leszek!!!Egy picit rosz csont babád!!!Üdvike Krisztike!

KriszRebel 2010.01.16. 21:13:55

@judynero: Hát igen!Mind babádban nem akarok neked csalódást okozni!Akor én is szomorú baba lennék!!!!!

KriszRebel 2010.01.18. 00:39:29

Imádlok és/SZ/!Pusza!
süti beállítások módosítása